gorovja / Julijske AlpePlanina Zajamniki / Parkirišče Uskovnica - Planina Zajamniki

Parkirišče Uskovnica - Planina Zajamniki

Izhodišče: Parkirišče Uskovnica (1090 m)
Cilj: Planina Zajamniki (1280 m)
Zemljevid: TNP 1:50.000
Avtor: bostjan85

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti sledimo proti Bledu in naprej proti Bohinjski Bistrici. Le malo pred Bohinjsko Bistrico, pri naselju Bitnje, nadaljujemo ostro desno v smeri Pokljuke. Po krajšem vzponu se cesta položi in nas hitro pripelje v Zgornjo Bohinjsko dolino. Tu v križišču nadaljujemo levo (desno Pokljuka) in cesti naprej sledimo do Srednje vasi. Tu v drugem delu vasi opazimo oznake za Uskovnico, ki nas usmerijo desno na ožjo in precej strmo cesto, ki pozneje izgubi asfaltno prevleko. Peljemo se približno 7 km v smeri doma na Uskovnici. Pridemo do parkirišča, kjer znak prepoveduje nadaljnjo vožnjo in tam parkiramo.

Od parkirišča nadaljujemo mimo planšarij in pašnikov proti Uskovnici. Počasi se vzpenjamo po kolovozu in prispemo do križišča, kjer nadaljujemo desno proti domu in kapelici. Kmalu pridemo do Doma na Uskovnici.
Od tu v petih minutah rahlega vzpona prispemo do kapelice. Na križišču v bližini kapele, nadaljujemo desno na vzpenjajočo se cesto. Po krajšem vzponu pridemo do križišča, kjer nadaljujemo naravnost. Cesta se spusti do mosta, kjer je parkirišče, ki se imenuje Razpotje. Nadaljujemo levo (desno planina Šeh) in se vzpnemo do naslednjega križišča,kjer nas oznake usmerijo desno proti Zajamnikom. Po krajšem vzponu se cesta spusti do planine Praprotnica. Na razpotju nas table usmerijo na planino Šeh, mi pa nadaljujemo naravnost po cesti, ki se kar nekaj časa spet vzpenja. Po 30 minutah pridemo do table Zajamniki, kjer se usmerimo desno. Po nekaj minutah pa smo na planini Zajamniki. Za razgled se sprehodimo mimo koč, do stare hišice na vrhu planine.

Ob poti: Koča na Uskovnici (1154m), Planina Praprotnica (1190m)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim ciljem
Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki1 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki2 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki3 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki4 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki5 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki6 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki7 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki8 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki9 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki10 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki11 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki12 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki13 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki14 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki15 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki16 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki17 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki18 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki19 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki20 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki21 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki22 Parkirišče Uskovnica - planina_zajamniki23
Diskusija o izletu Parkirišče Uskovnica - Planina Zajamniki ()