gorovja / Polhograjsko hribovje in LjubljanaRašica (Vrh Staneta Kosca) / Phliški bajer - Rašica (Vrh Staneta Kosca)

Phliški bajer - Rašica (Vrh Staneta Kosca) (grebenska pot)

Izhodišče: Phliški bajer (329 m)
Cilj: Rašica (Vrh Staneta Kosca) (641 m)
Ime poti: grebenska pot
Zemljevid: Ljubljana - okolica 1:50.000

a) Gorenjsko avtocesto zapustimo na izvozu Vodice, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Kamniku, nato pa še v Vodicah zavijemo rahlo desno v smeri naselja Bukovica. V nadaljevanju se peljemo po cesti proti Mengšu, mi pa se po njej peljemo do križišča pri koncu naselja Koseze, kjer pri avtobusni postaji zavijemo desno v smeri Šinkovega Turna in Rašice. Nekaj 10 metrov naprej zapustimo asfaltno cesto in nadaljujemo levo na makadamsko cesto v smeri Rašice in Mengeške koče. Ko zapeljemo z glavne ceste parkiramo na primernem mestu ob cesti, lahko tudi nekoliko naprej ob Phliškem oz. Koseškem bajerju.
b) Zapeljemo se v Mengeš, nato pa iz glavnega križišča v središču Mengša, z vožnjo nadaljujemo proti Kranju. Malo naprej z glavne ceste zavijemo rahlo levo na cesto v smeri proti Vodicam. Na začetku naselja Koseze prispemo do križišča, kjer pri avtobusni postaji zavijemo levo v smeri Šinkovega Turna in Rašice. Nekaj 10 metrov naprej zapustimo asfaltno cesto in nadaljujemo levo na makadamsko cesto v smeri Rašice in Mengeške koče. Ko zapeljemo z glavne ceste parkiramo na primernem mestu ob cesti, lahko tudi nekoliko naprej ob Phliškem oz. Koseškem bajerju.

Z izhodišča nadaljujemo v smeri Rašice, Dobenega in Mengeške koče, nato pa pred Phliškim oz. Koseškim bajerjem zavijemo desno. Pot nadaljujemo ob bajerju, ko pa se zahodna "obala" konča, pa nadaljujemo levo, nekaj časa še ob bajerju, nato pa ostro desno, na kolovoz, ki se vzpne prečno po pobočju. Markirana pot se kmalu obrne nazaj proti levi, mi pa na razpotjih sledimo markirani poti, po njej pa malo naprej dosežemo označeno razpotje.
Z razpotja nadaljujemo nekoliko desno v smeri grebenske poti na Rašico (levo Mengeška koča grebenska pot, rahlo levo Mengeška koča spodnja pot). Sledi hoja skozi gozd z nekaj vzponi in spusti, na razpotjih pa sledimo markacijam ter oznakam za grebensko pot na Rašico. Takšni poti, s številnimi razpotji, nato sledimo vse do Vrha Staneta Kosca, na katerem se nahajata razgledni stolp in nekaj korakov naprej še planinski dom.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2017 (april).

Ob poti: Debeli hrib (594m)
Phliški bajer - rasica_vrh_staneta_kosca1
Phliški bajer - rasica_vrh_staneta_kosca30
Phliški bajer - rasica_vrh_staneta_kosca31
Phliški bajer - rasica_vrh_staneta_kosca32
Diskusija o izletu Phliški bajer - Rašica (Vrh Staneta Kosca) (grebenska pot)