gorovja / Karnijske AlpeObere Spielbodenalm / Plöckenhaus - Obere Spielbodenalm

Plöckenhaus - Obere Spielbodenalm (pot 403)

Izhodišče: Plöckenhaus (1215 m)
Cilj: Obere Spielbodenalm (1832 m)
Ime poti: pot 403
Zemljevid: Tabacco 09 (Alpi Carniche, Carnia Centrale 1:25000)
Avtor: Pi_is_exactly_3

Iz Slovenije se do izhodišča pri gostišču Plöckenhaus najhitreje prispe skozi Karavanški tunel, kjer se pri Beljaku zavije proti kraju Hermagor in se po regionalni cesti nadaljuje do kraja Kötschach, tik pred katerim se zavije levo proti prelazu Plöckenpass / Passo di Monte Croce. Cesti se sledi do parkirišča pri koči Plöckenhaus.

Alternativni dostop je z italijanske strani. Iz Trbiža/Tarvisio po avtocesti proti Vidmu/Udine. Pri kraju Carnico na izvoz iz avtoceste in najprej za oznakami proti kraju Tolmezzo, nato pa za oznakami za Avstrijo in prelaz Pso di Croce Carnico / Plockenpass. Pelje se čez prelaz na avstrijsko stran do parkirišča pri koči Plöckenhaus.

Po se prične na parkirišču nasproti gostišča Plöckenhaus. Od parkirišča do Zelenega jezera pelje makadamska cesta, ki mestoma prehaja v kolovoz. Pot je označena s številko 403. Do jezera je 10 minut hoje (15 minut do vzhodne obale).

Za jezerom se odcepi levo odcepi pot, ki zavije v strmine proti planini Untere Spielboden. Po strmi poti navzgor se med drevjem redko odpre razgled na dolino.

Pot se nato vzpne na makadamsko cesto oz. bolje kolovoz, ki se mu sledi desno. Kolovozu se sledi proti vzhodu, nato pa se pot ponovno odcepi v levo v gozd. Poti sledimo do planine Untere Spielbodenalm, na kateri stoji stan.

Za stanom se pot vzpne skozi gozd in prispe na ozko gozdno cesto, po kateri se nadaljuje naravnost proti vzhodu. Po nekaj ovinkih po cesti se levo odcepi širša pešpot. Nadaljujemo po pešpoti in kmalu dosežemo gozdno mejo.

Za gozdno mejo se pričnejo pašniki večje planine Obere Spielbodenalm. Do stana na planini je še nekaj minut hoje.

Ob poti: Plöckenhaus (1215m), Grünsee (1250m), Untere Spielbodenalm (1621m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Polinik (1 h 15 min)
Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Plöckenhaus - obere_spielbodenalm1 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm2 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm3 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm4 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm5 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm6 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm7 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm8 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm9 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm10 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm11 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm12 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm13 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm14 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm15 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm16 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm17 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm18 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm19 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm20 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm21 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm22 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm23 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm24 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm25 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm26 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm27 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm28 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm29 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm30 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm31 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm32 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm33 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm34 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm35 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm36 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm37 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm38 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm39 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm40 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm41 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm42 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm43 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm44 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm45 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm46 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm47 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm48 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm49 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm50 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm51 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm52 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm53 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm54 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm55 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm56 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm57 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm58 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm59 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm60 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm61 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm62 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm63 Plöckenhaus - obere_spielbodenalm64
Diskusija o izletu Plöckenhaus - Obere Spielbodenalm (pot 403)