Kje se nahaja Kozji vrh (1628 m)?

V Sloveniji

V Avstriji

Na meji med Slovenijo in Avstrijo

gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaRibniška koča / Ribnica na Pohorju - Ribniška koča

Ribnica na Pohorju - Ribniška koča (peš pot)

Izhodišče: Ribnica na Pohorju (714 m)
Cilj: Ribniška koča (1507 m)
Ime poti: peš pot
Zahtevnost smučanja: delno zahtevno
Zemljevid: Pohorje 1:50.000

Zapeljemo se v Maribor in od tam naprej nadaljujemo po Dravski dolini navzgor proti Radljam ob Dravi. Ko pridemo do vasi Ožbalt postanemo pozorni. Čez približno 5km od te vasi se levo čez most odcepi cesta, ki nas pripelje v vas Ribnica na Pohorju. V središču Ribnice na Pohorju pa nas smerokaz za Ribniško kočo usmeri levo navzgor. Tej cesti sledimo le kratek čas saj nas oznake za smučišče Ribnica na Pohorju usmerijo desno navzgor. Cesta nas hitro pripelje na prostrane travnike, kjer parkiramo na primernem prostoru.

Od avta se usmerimo po sprva zložnem travniku navzgor. Ker je tu nova smučarska proga je peš pot uničena zato se usmerimo po levi poseki (smučarski progi) kar strmo navzgor. Med obratovanjem smučišča moramo hoditi ob progi. Ko se obe progi združita se usmerimo nekoliko levo v ožjo poseko. Tu strmina popusti in pot nas kmalu pripelje do ceste. Tu naletimo na smerokaz, ki nas usmeri čez cesto na zmerno strmo stezico. Po 15 minutah vzpona od ceste pridemo iz gozda, kjer pred seboj zagledamo kočo na Pesniku. Do koče pa imamo le še tri minute lahkotne hoje.
Od koče nadaljujemo do ceste. Tu pa že po nekaj metrih naletimo na razpotje. Tu se usmerimo na peš pot, ki gre med obema cestama navzgor. Pot se vzpenja po kolovozu, ki ima kar precej razpotij a je pot lepo markirana, tako da težko zgrešimo pravo pot. Pot večinoma poteka po gozdu in le redko preči kakšno jaso. Sčasoma se kolovoz spremeni v peš pot, ki se nekoliko strmeje vzpne in nas mimo lovske koče pripelje do smučarske proge na Ribniškem Pohorju. Vzpon nadaljujemo ob progi in kmalu pridemo do koče.
Ribnica - Pesnik 1:00, Pesnik - Ribniška koča 1:00.

Ob poti: Koča na Pesniku (1101m)
Ribnica na Pohorju - ribniska_koca1 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca2 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca3 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca4 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca5 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca6 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca7 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca8 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca9 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca10 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca11 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca12 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca13 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca14 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca15 Ribnica na Pohorju - ribniska_koca16
Diskusija o izletu Ribnica na Pohorju - Ribniška koča (peš pot)
pohodnik38
23.1.2012
V nedeljo 22.januarja opravil tole pot malo po cesti polovico pa po markirani poti...snega na poti malo je pa mestoma poledenelo...lep dan in lepi razgledi z Črnega vrha-najvišje točke Pohorja...nekaj slik pa na tej povezavi.
jprim
24.1.2012
Čestitke za enkratno stran.
LP!
pohodnik38
26.1.2012
hvala @jprimnasmeh
izidor2
Jutri se podam na to pot!
27.1.2012
Danes odnesel pete na Črni vrh , vreme bilo čudovito nobenega vetra , pot lepo uhojena le zadnjih 100m pred Ribniško kočo je veter nanesel nekaj snega zraven še je bilo ojužnelo tako da sem se pogrezal do kolen kar me je stalo zadnjih moči. Drugače je bil lep pohod.