gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaČrni vrh / Ribniška koča - Črni vrh

Ribniška koča - Črni vrh

Izhodišče: Ribniška koča (1507 m)
Cilj: Črni vrh (1543 m)
Zahtevnost smučanja: nezahtevno
Zemljevid: Pohorje 1:50.000

a) S ceste Maribor - Dravograd, pred naseljem Brezno zavijemo levo v smeri Podvelke, Ribnice na Pohorju in Ribniške koče. Za mostom preko reke Drave prispemo v Podvelko, mi pa cesti v nadaljevanju sledimo v smeri Ribnice na Pohorju. Po približno 10 km od mostu preko Drave prispemo do središča Ribnice na Pohorju, kjer gremo levo. Sledi še približno 8 km vzpona, večinoma po makadamski cesti, do Ribniške koče, kjer parkiramo.
b) Iz Dravograda se peljemo proti Mariboru, za Radljami ob Dravi pa v krožišču zapustimo glavno cesto proti Mariboru in z vožnjo nadaljujemo v smeri proti Vuhredu, Ribnici na Pohorju in Ribniški koči. Za mostom preko reke Drave prispemo v Vuhred, mi pa cesti v nadaljevanju sledimo v smeri Ribnice na Pohorju. Po približno 10 km od mostu preko Drave prispemo do središča Ribnice na Pohorju, kjer gremo desno. Sledi še približno 8 km vzpona, večinoma po makadamski cesti, do Ribniške koče, kjer parkiramo.

Od Ribniške koče se usmerimo na pot proti Črnemu vrhu in Grmovškovemu domu na Kopah. Sprva se rahlo vzpnemo med dvema smučarskima progama, kjer se skozi redek gozd vzpnemo do Malega Črnega vrha, kjer se nahaja akumulacijsko jezero in od koder se nam odpre lep razgled, ki seže vse do Kamniško Savinjskih Alp.
Z Malega Črnega vrha nadaljujemo po levi strani bližnje koče, široka pot pa se prične lahkotno spuščati po deloma travnatem pobočju. Po približno 10 minutah rahlega spusta se pot ponovno prične vzpenjati ter preide v gozd. Na začetku vzpona se rahlo v levo odcepi pot, ki se spusti v Mislinjo, mi pa nadaljujemo naravnost proti Kopam. Ko se pot višje položi, z razpotja nadaljujemo levo proti Črnemu vrhu (naravnost Grmovškov dom na Kopah) ter po krajšem vzponu stopimo iz gozda na zložna travnata pobočja. Tu pot zavije še malenkost bolj v levo in nas hitro pripelje do Črnega vrha, ki je najvišji vrh Pohorja.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2007 (januar).

Ob poti: Mali Črni vrh (1533m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Grmovškov dom (40 min), Ribniška koča
Ribniška koča - crni_vrh1
Ribniška koča - crni_vrh2
Ribniška koča - crni_vrh3
Ribniška koča - crni_vrh4
Ribniška koča - crni_vrh5
Ribniška koča - crni_vrh6
Ribniška koča - crni_vrh7
Ribniška koča - crni_vrh8
Diskusija o izletu Ribniška koča - Črni vrh ()
andrej jerina
27.10.2008
Čudovita pot, ki smo jo prehodili s prijatelji v minulem vikendu. Kdor si zares želi odpočiti noge od zahtevnejših terenov, se le naj poda na Pohorje. Priporočam, še posebno je pot primerna za naše najmlajše ali pa najstarejše. LP Andrej
Holcar2
21.7.2012
Kdor gre na Črni vrh, pa tudi na ostale višje predele Pohorja, naj za božjo voljo obuje visoke čevlje in dolge hlače, če se le da, kajti količina mravelj je neverjetna.Kar med hojo so se mi povzpele na gojzar in mi lezle po nogi,da sem se moral nonstop stresati.mrk pogledDrugače zelo lepa pot, lep izlet!
mosovnik
22.7.2012
Madonca, to je pa res grozno!zavijanje z očmizmedenvelik nasmeh
rs56
ma daj ne pretiravaj, drugič pa raje ostani doma, da te ne požrejo
Holcar2
17.2.2013
Kolk je kaj snega na Črnem vrhu?zmeden
fika
informacija je od 8.2., snega je ponekod tudi 1m vendar pa je urejena tekaška steza in ni problema glede pešačenja.
Kaja2737
31.3.2014
Včerajšnji sprehod do Črnega vrha ob sončnem vzhodu: http://kajadebersek.blogspot.com/2014/03/ob-soncnem-vzhodu-na-crni-vrh.html
pohodnik38
29.6.2015
V četrtek na državni praznik sem se podal na Pohorje.Začel sem v Ribnici na Pohorju ki je nam najbližje izhodišče za pohod do Ribniške koče in naprej na Črni vrh.Je pa ovršni del Pohorja precej zanimiv in razgleden in je fino pot podaljšat še do Velike Kope več pa na spodnji povezavi.

Ribniško Pohorje in Velika Kopa v sliki in besedi.