gorovja / Kamniško Savinjske AlpeKoča na Dobrči / Slatna - Koča na Dobrči

Slatna - Koča na Dobrči

Izhodišče: Slatna (640 m)
Cilj: Koča na Dobrči (1478 m)

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Radovljica (z gorenjske strani izvoz Lesce) in cesti naprej sledimo v smeri Begunj. V Begunjah z vožnjo nadaljujemo desno proti Tržiču, mi pa nekoliko ožji cesti sledimo do vasi Slatna. Ker v omenjeni vasi ni primernih parkirnih mest, parkiramo na primernem prostoru ob cesti pred ali za vasjo.

Ob glavni cesti nadaljujemo do središča vasi, kjer bomo ob cesti opazili rdeč smerokaz »2h 15min«, ki nas usmeri mimo nekaj hiš v gozd. Sprva še dokaj široka pot nas nato pripelje do vodohrana Slatna. V nadaljevanju postane pot nekoliko ožja in nas skozi gozd pripelje do kolovoza, kjer se priključimo poti iz Begunj.
Na kolovozu nadaljujemo desno in se še naprej vzpenjamo skozi gozd. Višje pridemo na gorsko cesto, po kateri nadaljujemo nekaj metrov v levo, nato pa nas markacije usmerijo ponovno desno v gozd. V nadaljevanju dolgo časa hodimo skozi gozd v smeri proti vzhodu. Pri tem dvakrat prečimo gorsko cesto, nato pa se kmalu priključimo poti iz vasi Hudi Graben in Zadnja vas.
Na razpotju nadaljujemo levo po peš poti, ki višje še nekajkrat preči gorsko cesto. Omenjeni poti, ki se občasno kar precej strmo vzpenja, nato sledimo vse do Koče na Dobrči.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Dobrča, Šentanski vrh
Slatna - koca_na_dobrci1 Slatna - koca_na_dobrci2 Slatna - koca_na_dobrci3 Slatna - koca_na_dobrci4 Slatna - koca_na_dobrci5 Slatna - koca_na_dobrci6 Slatna - koca_na_dobrci7 Slatna - koca_na_dobrci8 Slatna - koca_na_dobrci9 Slatna - koca_na_dobrci10 Slatna - koca_na_dobrci11 Slatna - koca_na_dobrci12 Slatna - koca_na_dobrci13 Slatna - koca_na_dobrci14 Slatna - koca_na_dobrci15 Slatna - koca_na_dobrci16 Slatna - koca_na_dobrci17 Slatna - koca_na_dobrci18 Slatna - koca_na_dobrci19 Slatna - koca_na_dobrci20 Slatna - koca_na_dobrci21 Slatna - koca_na_dobrci22 Slatna - koca_na_dobrci23 Slatna - koca_na_dobrci24 Slatna - koca_na_dobrci25 Slatna - koca_na_dobrci26 Slatna - koca_na_dobrci27 Slatna - koca_na_dobrci28 Slatna - koca_na_dobrci29 Slatna - koca_na_dobrci30 Slatna - koca_na_dobrci31 Slatna - koca_na_dobrci32 Slatna - koca_na_dobrci33 Slatna - koca_na_dobrci34 Slatna - koca_na_dobrci35 Slatna - koca_na_dobrci36 Slatna - koca_na_dobrci37 Slatna - koca_na_dobrci38 Slatna - koca_na_dobrci39 Slatna - koca_na_dobrci40 Slatna - koca_na_dobrci41 Slatna - koca_na_dobrci42
Diskusija o izletu Slatna - Koča na Dobrči ()