gorovja / Goriško, Notranjsko in Snežniško hribovjeSveta Trojica / Slovenska vas - Sveta Trojica

Slovenska vas - Sveta Trojica

Izhodišče: Slovenska vas (567 m)
Cilj: Sveta Trojica (1106 m)
Zemljevid: Snežnik 1:50.000

Z avtoceste Ljubljana - Koper se usmerimo na izvoz Postojna, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Pivke in Ilirske Bistrice. Ko pridemo v vas Petelinje, zapustimo glavno cesto in z vožnjo nadaljujemo levo v smeri Slovenske vasi. Po nekoliko ožji cesti hitro prispemo v omenjeno vas, kjer ob Čebelarsko izobraževalnem središču Slovenska vas tudi parkiramo.

Ob izhodišču opazimo oznake za Petelinjsko jezero in Sveto Trojico, ki nas usmerijo desno na postopoma slabšo makadamsko cesto. Cesta se najprej rahlo vzpne, nato pa se prične zlagoma spuščati. Po nekajminutnem spustu prispemo na manjše križišče, kjer nas oznake za Sveto Trojico usmerijo ostro levo. Pot še naprej nadaljujemo po makadamski cesti, le ta pa nas vodi čez prostrane travnike, na katerih lahko opazujemo rast številnih borov in brinja. Še nekoliko naprej pa pridemo na razpotje, kjer se v desno odcepi markirana pešpot na Sveto Trojico (naravnost pa se nadaljuje cesta proti Petelinjskemu jezeru - 2 minuti).
Nadaljujemo v smeri Svete Trojice in pot nadaljujemo po stezi, ki se nadaljuje skozi gozd pas grmičevja. Pot nas nato pripelje iz gozda, kjer le ta zavije v levo in se kratek čas nadaljuje ob pašni ograji. Nekaj 10 metrov naprej pridemo do pašnih vrat, skozi katere nadaljujemo pot. Naprej se nekaj časa zložno vzpenjamo čez prostran pašnik, nato pa se pot postopoma prične strmeje vzpenjati čez razgledna pašna pobočja. Ko višje zapustimo pašnik, nadaljujemo levo sprva po kolovozu, nato pa po makadamski cesti. Naprej nekaj časa hodimo po cesti, mi pa ji sledimo do manjšega križišča, kjer se v desno odcepi slabša gozdna cesta, na katero nas usmerijo tudi markacije. Višje se cesta postopoma spremeni v kolovoz, le ta pa nas vodi skozi redek borov gozdič obdan s številnimi grmički brinja. Zložen kolovoz se čez čas spremeni v prijetno stezico, le ta pa nas kmalu pripelje do gozdne ceste, katero pa le prečimo. Nadaljujemo v smeri Svete Trojice in pot nadaljujemo skozi gozd, ki se višje razredči. Ker ima pot v tem delu kar nekaj razpotij, pazljivo sledimo markacijam. Pot se nato povsem položi in nas pripelje na večji travnik, sredi katerega stoji lovska opazovalnica.
Tu se nam z leve priključi pot z višjega izhodišča, mi pa nadaljujemo rahlo desno v smeri vrha, do katerega pa nas loči še 45 minut hoje.
Pot naprej se nadaljuje po kolovozu, le ta pa nas preko nekaj neoznačenih razpotij pripelje do mesta, kjer se nam z desne priključi pot z Vlačnega. Nadaljujemo po deloma kamnitem kolovozu, ki višje preči še eno gozdno cesto. Nekoliko naprej se kolovoz spremeni v zmerno strmo pešpot, le ta pa nas hitro pripelje iz gozda na vršno travnato pobočje gore. Tu se pot obrne rahlo v levo ter nas ob vse lepših pogledih na Pivško kotlino in okoliško hribovje hitro pripelje na vrh, sredi katerega stoji obnovljena cerkev Svete Trojice.

Ob poti: Petelinjsko jezero (530m)
Slovenska vas - sveta_trojica1 Slovenska vas - sveta_trojica2 Slovenska vas - sveta_trojica3 Slovenska vas - sveta_trojica4 Slovenska vas - sveta_trojica5 Slovenska vas - sveta_trojica6 Slovenska vas - sveta_trojica7 Slovenska vas - sveta_trojica8 Slovenska vas - sveta_trojica9 Slovenska vas - sveta_trojica10 Slovenska vas - sveta_trojica11 Slovenska vas - sveta_trojica12 Slovenska vas - sveta_trojica13 Slovenska vas - sveta_trojica14 Slovenska vas - sveta_trojica15 Slovenska vas - sveta_trojica16 Slovenska vas - sveta_trojica17 Slovenska vas - sveta_trojica18 Slovenska vas - sveta_trojica19 Slovenska vas - sveta_trojica20 Slovenska vas - sveta_trojica21 Slovenska vas - sveta_trojica22 Slovenska vas - sveta_trojica23 Slovenska vas - sveta_trojica24 Slovenska vas - sveta_trojica25 Slovenska vas - sveta_trojica26 Slovenska vas - sveta_trojica27 Slovenska vas - sveta_trojica28 Slovenska vas - sveta_trojica29 Slovenska vas - sveta_trojica30 Slovenska vas - sveta_trojica31 Slovenska vas - sveta_trojica32 Slovenska vas - sveta_trojica33 Slovenska vas - sveta_trojica34 Slovenska vas - sveta_trojica35 Slovenska vas - sveta_trojica36 Slovenska vas - sveta_trojica37 Slovenska vas - sveta_trojica38 Slovenska vas - sveta_trojica39 Slovenska vas - sveta_trojica40 Slovenska vas - sveta_trojica41 Slovenska vas - sveta_trojica42 Slovenska vas - sveta_trojica43 Slovenska vas - sveta_trojica44 Slovenska vas - sveta_trojica45 Slovenska vas - sveta_trojica46 Slovenska vas - sveta_trojica47 Slovenska vas - sveta_trojica48 Slovenska vas - sveta_trojica49 Slovenska vas - sveta_trojica50 Slovenska vas - sveta_trojica51 Slovenska vas - sveta_trojica52 Slovenska vas - sveta_trojica53 Slovenska vas - sveta_trojica54 Slovenska vas - sveta_trojica55 Slovenska vas - sveta_trojica56 Slovenska vas - sveta_trojica57 Slovenska vas - sveta_trojica58 Slovenska vas - sveta_trojica59 Slovenska vas - sveta_trojica60 Slovenska vas - sveta_trojica61 Slovenska vas - sveta_trojica62
Diskusija o izletu Slovenska vas - Sveta Trojica ()