gorovja / Škofjeloško, Cerkljansko hribovje in JelovicaŠpičasti hrib / Spodnja Besnica (Ribogojnica) - Špičasti hrib

Spodnja Besnica (Ribogojnica) - Špičasti hrib

Izhodišče: Spodnja Besnica (Ribogojnica) (410 m)
Cilj: Špičasti hrib (837 m)
Zemljevid: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000

a) Iz Ljubljane se po stari cesti peljemo proti Kranju, tam pa se držimo glavne ceste, mi pa ji sledimo do mostu čez reko Savo. Tik pred mostom zapustimo glavno cesto in z vožnjo nadaljujemo naravnost v smeri Besnice. Naprej se peljemo skozi kraja Rakovica in Spodnja Besnica, nato pa pri tabli konec Spodnje Besnice zavijemo levo v smeri Ribogojnice. Naprej se držimo oznak za Ribogojnico, mi pa cesti sledimo do Zdravilnega studenca, kjer na primernem prostoru ob informativni tabli parkiramo.
b) Z Jesenic ali Bleda, se po avtocesti peljemo proti Ljubljani, mi pa ji sledimo do izvoza Kranj - zahod. Z vožnjo nadaljujemo po stari regionalni cesti proti Ljubljani, mi pa se po njej peljemo do Kranja, kjer takoj za mostom preko reke Save zavijemo desno v smeri Besnice. Naprej se peljemo skozi kraja Rakovica in Spodnja Besnica, nato pa pri tabli konec Spodnje Besnice zavijemo levo v smeri Ribogojnice. Naprej se držimo oznak za Ribogojnico, mi pa cesti sledimo do Zdravilnega studenca, kjer na primernem prostoru ob informativni tabli parkiramo.

Z izhodišča nadaljujemo po makadamski cesti, ki se zložno vzpenja skozi gozd. Že kmalu pridemo do manjšega razpotja, kjer se v desno odcepi markirana pot proti Svetemu Mohorju, mi pa še nekaj minut hodimo po cesti, kateri v križiščih sledimo v smeri Špičastega hriba. Še nekoliko naprej, pa nas cesta pripelje do manjše lesene koče, katera se nahaja na levi strani ceste.
Ravno na tem mestu, pa na desni strani opazimo oznako za Špičasti hrib, ki nas usmeri desno v breg. Pot naprej se sprva strmo vzpne, nato pa se že po nekaj metrih položi in se nadaljuje v zložnem vzponu. Po nekaj minutah zložnega vzpona stopimo na gozdno cesto, katero le prečimo ter na drugi strani le te poiščemo nadaljevanje markirane poti. Pot, ki se nadaljuje skozi gozd, nas nekaj časa vodi po neizrazitem grebenu, nato pa zavije nekoliko v desno, kjer se za kratek čas položi. Sledi kratko prečenje, nato pa se pot prične strmo vzpenjati. Višje prečimo kolovoz, pot pa preide na še nekoliko bolj strm z gozdom poraščen greben. Pot, ki skoraj ves čas poteka skozi gozd, pa nas višje pripelje na označeno razpotje, kjer nadaljujemo naravnost navzgor (levo Sveti Jošt, desno Sveti Mohor).
Nadaljujemo v smeri Špičastega hriba, katerega vrh dosežemo po dobrih 5 minutah nadaljnje hoje.

Priporočamo: podobni izleti, izleti z istim ciljem
Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib1 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib2 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib3 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib4 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib5 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib6 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib7 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib8 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib9 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib10 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib11 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib12 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib13 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib14 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib15 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib16 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib17 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib18 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib19 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib20 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib21 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib22 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib23 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib24 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib25 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib26 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib27 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib28 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib29 Spodnja Besnica (Ribogojnica) - spicasti_hrib30
Diskusija o izletu Spodnja Besnica (Ribogojnica) - Špičasti hrib ()
vencelj1
3.2.2011
V tem koncu se da narediti veliko krasnih nekajurnih pohodov in kar nekaj jih je bilo v zadnjih dneh zelo lepo predstavljenih.