gorovja / Škofjeloško, Cerkljansko hribovje in JelovicaJelenk / Spodnja Idrija - Jelenk

Spodnja Idrija - Jelenk (lahka pot)

Izhodišče: Spodnja Idrija (305 m)
Cilj: Jelenk (1107 m)
Ime poti: lahka pot
Zahtevnost smučanja: delno zahtevno
Zemljevid: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000

Iz Logatca se peljemo proti Tolminu ali obratno. Ko pridemo do Spodnje Idrije zavijemo levo (iz smeri Tolmina pa desno) v smeri vasi Kanomlja. Že po dobrih 100 m vožnje pa ob cesti opazimo oznako za Jelenk. V bližini table pa je tudi veliko parkirišče, na katerem pa lahko parkiramo samo ob dela prostih dneh (parkirišče je namreč namenjeno zaposlenim v bližnjem podjetju).

S parkirišča čez most prečimo reko Kanomljico in na drugi strani nadaljujemo naravnost po asfaltirani cesti do križišča, kjer nadaljujemo po desni cesti, ki se vzpne mimo hiš. Po krajšem vzponu pa nas oznake za Jelenk, usmerijo levo čez travnik navzgor. Sredi travnika zapustimo kolovoz in vzpon nadaljujemo levo po peš poti navzgor (pot je markirana). Pot gre nato v gozd, kjer se kar strmo vzpenja. Nekoliko višje pridemo do samotne kmetije, kjer tudi stopimo na cesto. Cesto pa le prečimo saj nas nato markacije ponovno usmerijo na peš pot, ki se sprva vzpenja po obronkih gozda. Že po nekaj korakih nadaljnje hoje pa gre pot ponovno v gozd, kjer nas pripelje na razpotje poti.
Nadaljujemo levo po lažji poti (desno, zelo zahtevna pot, ki je v mokrem zelo nevarna za zdrs), ki se zložno vzpne do razglednega slemena, kjer stoji domačija. Tu pot zavije desno in se vzpne čez razgleden travnik, na vrhu katerega pot zavije levo v gozd. Pot naprej nas pripelje do prijetnega studenčka, kjer je manjše razpotje poti. Nadaljujemo po markirani poti v smeri Jelenka. Pot naprej se strmo vzpne skozi gozd, kjer preči gozdno cesto in nas višje pripelje do naslednje kmetije, kjer se nam tudi priključi plezalna pot.
Tu nadaljujemo levo po cesti (slabo označeno) do naslednje hiše, za katero nadaljujemo desno navzgor. Naprej se vzpenjamo po kolovozu, ki nas čez vse manj poraščeno pobočje pripelje pod vrh Jelenka. Malo pod vrhom pa opazimo oznake za Jelenk, ki nas usmerijo desno navzgor. Usmerimo se na to pot, ki nas v nekaj korakih pripelje na vrh.

Spodnja Idrija - jelenk1 Spodnja Idrija - jelenk2 Spodnja Idrija - jelenk3 Spodnja Idrija - jelenk4 Spodnja Idrija - jelenk5 Spodnja Idrija - jelenk6 Spodnja Idrija - jelenk7 Spodnja Idrija - jelenk8 Spodnja Idrija - jelenk9 Spodnja Idrija - jelenk10 Spodnja Idrija - jelenk11 Spodnja Idrija - jelenk12 Spodnja Idrija - jelenk13 Spodnja Idrija - jelenk14 Spodnja Idrija - jelenk15 Spodnja Idrija - jelenk16 Spodnja Idrija - jelenk17 Spodnja Idrija - jelenk18 Spodnja Idrija - jelenk19 Spodnja Idrija - jelenk20 Spodnja Idrija - jelenk21
Diskusija o izletu Spodnja Idrija - Jelenk (lahka pot)
miri
7.11.2013
Opomba
Od zapuščene domačije tik pod vrhom,vas markirana pot v desetih minutah pripelje na razledišče,kjer imate pred sabo vse gore od Krna do Grintovcev.
Loni
8.11.2013
tu bi pa skoraj lahko dali med obvezno opremo jadralno padalo, neštetokrat sem našim fantom peljala avto nazaj v dolino
miri
@Loni,da bi pa tebe kdo popeljal s padalom,se pa verjetno ni nobeden spomnil,ane?
Loni
11.11.2013
miri, so se, so se, je bilo prav fajn.