gorovja / KaravankeZajčnik / Srednji Vrh - Zajčnik

Srednji Vrh - Zajčnik

Izhodišče: Srednji Vrh (960 m)
Cilj: Zajčnik (1746 m)
Zemljevid: Kranjska Gora 1:30.000

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Jesenice - zahod (Hrušica) in z vožnjo nadaljujemo v smeri Kranjske Gore. Ko pridemo v Gozd-Martuljek zavijemo desno v smeri Srednjega Vrha ter se po ozki in strmi cesti zapeljemo do omenjenega kraja. Ko se cesta nekoliko položi, bomo prišli do križišča večih cest in obračališča. Tu parkiramo na primernem prostoru ob križišču.

S križišča nadaljujemo po levi vzpenjajoči cesti ob kateri opazimo oznake "Trupijevo poldne". Nekaj časa nadaljujemo po omenjeni cesti, nato pa nas naslednja oznaka za isti vrh usmeri desno na vzpenjajoč travnat kolovoz. Kolovoz se kmalu obrne ostro v desno in se še kratek čas prečno vzpenja, nato pa nas pripelje na neoznačeno razpotje, kjer nadaljujemo po spodnjem desnem kolovozu, ki se po nekaj minutah prečenja povsem približa potoku Jerman. Naprej se zmerno vzpenjamo ob potoku, kolovoz po katerem hodimo pa preko mostu nekajkrat preči omenjeni potok. Višje nas pot vodi mimo nekaj opuščenih stanov na Hudih hlevih, nato pa se položi in nas v nekaj minutah nadaljnje hoje pripelje do širše gozdne ceste (predel imenovan Železnica).
Ko stopimo na cesto, le tej sledimo v levo, mi pa ji v zložnem vzponu sledimo do prvega križišča. Tu nadaljujemo ostro desno, kjer v nekaj minutah nadaljnje hoje stopimo iz gozda na spodnji južni rob Blekove planine. Cesta nas naprej vodi po desnem robu planine, nato pa, ko ta zavije v levo, le to zapustimo in pot nadaljujemo ob robu gozda čez vse bolj razgledna pobočja. V manj kot 5 minutah hoje od mesta, ko smo zapustili cesto, prispemo do lesene avstrijske koče (Blekova Hütte).
Od koče se sprehodimo po planini nekoliko proti zahodu, kjer hitro prispemo do table, ki označuje državno mejo. Nadaljujemo po sprva neizrazitem mejnem grebenu po poti, ki gre kmalu v gozd. Vzpon nadaljujemo po lepo sledljivi in naprej z avstrijskimi markacijami markirani poti, ki se vzpenja po in ob državni meji. Višje pot zavije nekoliko proti levi in se za kratek čas strmeje vzpne. Po nekaj minutah vzpona se pot položi, le ta pa nas pripelje ob rob gozda. Tu avstrijske markacije zavijejo desno navzdol, mi pa nadaljujemo še nekaj 10 korakov in precej zložna pot nas hitro pripelje na vrh Zajčnika.

Ob poti: Železnica (1500m), Blekova planina (1629m)
Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Vošca (25 min)
Srednji Vrh - zajcnik1 Srednji Vrh - zajcnik2 Srednji Vrh - zajcnik3 Srednji Vrh - zajcnik4 Srednji Vrh - zajcnik5 Srednji Vrh - zajcnik6 Srednji Vrh - zajcnik7 Srednji Vrh - zajcnik8 Srednji Vrh - zajcnik9 Srednji Vrh - zajcnik10 Srednji Vrh - zajcnik11 Srednji Vrh - zajcnik12 Srednji Vrh - zajcnik13 Srednji Vrh - zajcnik14 Srednji Vrh - zajcnik15 Srednji Vrh - zajcnik16 Srednji Vrh - zajcnik17 Srednji Vrh - zajcnik18 Srednji Vrh - zajcnik19 Srednji Vrh - zajcnik20 Srednji Vrh - zajcnik21 Srednji Vrh - zajcnik22 Srednji Vrh - zajcnik23 Srednji Vrh - zajcnik24 Srednji Vrh - zajcnik25 Srednji Vrh - zajcnik26 Srednji Vrh - zajcnik27 Srednji Vrh - zajcnik28 Srednji Vrh - zajcnik29 Srednji Vrh - zajcnik30 Srednji Vrh - zajcnik31 Srednji Vrh - zajcnik32 Srednji Vrh - zajcnik33 Srednji Vrh - zajcnik34 Srednji Vrh - zajcnik35 Srednji Vrh - zajcnik36 Srednji Vrh - zajcnik37 Srednji Vrh - zajcnik38 Srednji Vrh - zajcnik39 Srednji Vrh - zajcnik40 Srednji Vrh - zajcnik41 Srednji Vrh - zajcnik42 Srednji Vrh - zajcnik43 Srednji Vrh - zajcnik44 Srednji Vrh - zajcnik45 Srednji Vrh - zajcnik46 Srednji Vrh - zajcnik47 Srednji Vrh - zajcnik48 Srednji Vrh - zajcnik49 Srednji Vrh - zajcnik50 Srednji Vrh - zajcnik51 Srednji Vrh - zajcnik52 Srednji Vrh - zajcnik53 Srednji Vrh - zajcnik54 Srednji Vrh - zajcnik55 Srednji Vrh - zajcnik56 Srednji Vrh - zajcnik57 Srednji Vrh - zajcnik58
Diskusija o izletu Srednji Vrh - Zajčnik ()
11.2.2018
Do koče na Blekovi planini sem včeraj naredila dobro gaz, s krpljami. Snega je precej.nasmeh