gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaTolsti vrh nad Celjsko kočo / Štore - Tolsti vrh nad Celjsko kočo

Štore - Tolsti vrh nad Celjsko kočo (mimo Marije)

Izhodišče: Štore (240 m)
Cilj: Tolsti vrh nad Celjsko kočo (834 m)
Ime poti: mimo Marije
Zemljevid: Posavsko hribovje Boč - Bohor 1:50.000
Avtor: bruny

Štore dosegljive idealno s pomočjo železnic. Po cesti...zapustite avtocesto v Celju in se praktično v centru Celja usmerite proti Štoram oziroma Šentjurju. Avtomobil parkirate v bližini železniške postaje Štore, kjer je na voljo dovolj parkirnih mest in tudi začetek označene planinske poti.

Začetek poti je pri železniški postaji v Štorah. Napotimo se preko Voglajne, kjer nas smerna tabla takoj napoti desno in kmalu zatem naravnost praktično skozi območje stare štorske železarne. Po asfaltni cesti nadaljujemo v spodnjem delu ob Bojanskem jarku do novega razcepa poti, kjer nadaljujemo naravnost, levo pot ,,čez Žlajfo,,. Kmalu cesta zavije ostro levo nekoliko v hrib, se ponovno zravna ob igrišču in za nekaj vrstnimi hišami zavijemo levo na gozdno cesto, ki preide v gozdno pot. Levo se odcepi pot ,,skozi Bojanski graben,, medtem ko mi nadaljujemo desno navzgor. Z desne se kmalu priključi pot iz Celja in Teharij. Nadaljujemo levo po gozdni cesti ob dveh, treh hišah in nato še enkrat levo po po gozdni poti. V nadaljevanju se odcepi pot na Srebotnik in kmalu zatem pridemo do kapelice vklesane v skalno steno.
Od kapelice nadaljujemo navzgor po gozdni poti in sledimo oznakam in smernim tablam. Na večji travnati jasi je razpotje, kjer nadaljujemo desno za Tolsti vrh, levo je pot proti Svetini. Pot preide v široko gozdno cesto, kateri sledimo dobrih sto metrov in zavijemo levo v smeri za Tolsti vrh na ožjo gozdno pot. V nadaljevanju ob edini domačiji v tem delu poti sledimo poti čez travniško/pašniški del in vzhoda dosežemo Tolsti vrh.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Celjska koča (45 min)
Štore - tolsti_vrh_nad_celjsko_koco1
Štore - tolsti_vrh_nad_celjsko_koco35
Štore - tolsti_vrh_nad_celjsko_koco36
Štore - tolsti_vrh_nad_celjsko_koco37
Diskusija o izletu Štore - Tolsti vrh nad Celjsko kočo (mimo Marije)
bruny
31.10.2014
Opisani poti sledila do slike št.26. V nadaljevanju podaljšek do poti iz vrha Srebotnika in od tam nadaljevanje na Tolsti vrh. Morda v mežikanje kratkem opis te poti. Tolsti vrh seveda ni bil končni cilj ampak soliden uvod v nadaljevanje poti nad levim bregom in tudi nad desnim bregom Savinje...