gorovja / Zasavsko - Posavsko hribovje in DolenjskaPašnik Lipovec / Trojane - Pašnik Lipovec

Trojane - Pašnik Lipovec

Izhodišče: Trojane (561 m)
Cilj: Pašnik Lipovec (790 m)
Zemljevid: Posavsko hribovje - zahodni del 1:50.000

Z avtoceste Ljubljana - Maribor, se usmerimo na izvoz Trojane, nato pa z vožnjo nadaljujemo po vzporedni stari cesti proti Trojanam in Domžalam. Naše izhodišče se nahaja v neposredni bližini Gostinskega podjetja Trojane. Parkiramo nekje v bližini, saj je parkiranje pred gostinskim podjetjem dovoljeno le gostom.

Od parkirišča pri Gostinskem podjetju Trojane, se sprehodimo do avtobusne postaje, od tam pa previdno prečimo glavno cesto. Na drugi strani ceste se vzpnemo po strmih stopnicah ter nad njimi nadaljujemo levo. Po nekaj korakih bomo dosegli markirano pot, mi pa ji sledimo desno med hišami do bližnje vpisne skrinjice.
Od vpisne skrinjice, se pot, ki poteka po slabši cesti prične spuščati proti dolini potoka Bolska. Ko prispemo v omenjeno dolino, stopimo na širšo makadamsko cesto, kateri sledimo v levo. Naprej se nekaj časa vzpenjamo po omenjeni dolini, nato pa se ji cesta umakne nekoliko v levo. Naprej se prečno vzpenjamo proti desni, med tem pa prečimo večje število manjših potočkov in studencev, ki pa ob sušnih dneh večinoma presahnejo. Višje prispemo na označeno križišče, kjer nadaljujemo po levi širši makadamski cesti, ob kateri so tudi oznake za "pašnik Lipovc". Od križišča naprej se cesta le še kratek čas vzpenja, nato pa se postopoma prične zložno spuščati ter nas pripelje na naslednje križišče.
Tu nadaljujemo desno proti pašniku Lipovec (naravnost Špilk in Kekec), kjer najprej prečimo ograjo, nato pa se v dveh minutah nadaljnje hoje sprehodimo do pastirske koče na že omenjenem pašniku.

Izlet lahko podaljšamo do naslednjih ciljev: Lipovec (5 min), Špilk (50 min)
Priporočamo: panorama, podobni izleti, izleti z istim izhodiščem,
Trojane - pasnik_lipovec1
Trojane - pasnik_lipovec26
Trojane - pasnik_lipovec27
Trojane - pasnik_lipovec28
Diskusija o izletu Trojane - Pašnik Lipovec ()