gorovja / Pohorje in ostala severovzhodna SlovenijaRamšakov vrh / Vinska Gora - Ramšakov vrh

Vinska Gora - Ramšakov vrh (lahka pot)

Izhodišče: Vinska Gora (450 m)
Cilj: Ramšakov vrh (970 m)
Ime poti: lahka pot
Zemljevid:
Priporočena oprema (zima): dereze, cepin

Z avtoceste Ljubljana - Maribor se usmerimo na izvoz Žalec, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Velenju. Še pred Velenjem, pa zapustimo glavno cesto, saj nas oznake za Vinsko Goro usmerijo desno na lokalno cesto, le ta pa nas že po nekaj metrih pripelje do naslednjega križišča. Tu nadaljujemo levo v smeri cerkve sv. Janeza Krstnika, mi pa vzpenjajoči cesti sledimo do parkirišča, ob že omenjeni cerkvi.

Od parkirišča pri cerkvi nadaljujemo po asfaltirani cesti ter v križišču nadaljujemo levo. Po nekaj deset metrih nas markacije usmerijo levo navzgor na ožjo cesto. Kasneje se cesta rahlo spusti, mi pa nato kmalu nadaljujemo desno v gozd. Sledi prečenje po ozki stezici skozi gozd, ki nas hitro pripelje do razpotja pod Gonžarjevo pečjo. Desno vodi zelo zahtevna plezalna pot, mi pa nadaljujemo levo in za kratek čas še prečimo pobočje proti zahodu. Kmalu smo ponovno na razpotju in tokrat nadaljujemo desno navzgor.
Pot se nato prične vzpenjati in tudi pobočje postaja vse bolj strmo. Sledi le še zadnji vzpon do razgledne točke, kjer se nam z desne priključi plezalna pot. V zadnjem delu, je pot tudi zavarovana z ograjo.
Od razgledne točke nadaljujemo skozi gozd ob ograji navzgor. Po kratkem vzponu pridemo iz gozda na pašnike od koder se nam odpre pogled na Radojč ter sosednji Ramšakov vrh. S pašnikov nas pot pripelje na cesto po kateri nadaljujemo desno do kmetije Gonžar.
V križišču pri kmetiji nadaljujemo levo po makadamski cesti in hitro smo ponovno na razpotju. Desno vodi Šaleška planinska pot, mi pa še naprej nadaljujemo po cesti. Pri naslednjem križišču nadaljujemo rahlo levo in pot nas pripelje do še ene gorske kmetije. Tu pot zavije ostro desno ter se prične vzpenjati skozi gozd. Kasneje se pot priključi kolovozu, ki nas pripelje do jase.
Tu pot zavije desno in se prične ponovno nekoliko strmeje vzpenjati. Kmalu pridemo na gozdnat greben kjer nadaljujemo desno in sledi samo še krajši vzpon do vrha Radojč.
Z vrha nadaljujemo po grebenu in se pričnemo nekoliko spuščati. Pot nas pripelje do razpotja na severni strani grebena, kjer nadaljujemo desno navzgor proti grebenu. Na grebenu nato nadaljujemo levo in po nekaj krajših vzponih in spustih dosežemo Ramšakov vrh.

Ob poti: Gonžarjeva peč (575m), Radojč (937m)
Vinska Gora - ramsakov_vrh1 Vinska Gora - ramsakov_vrh2 Vinska Gora - ramsakov_vrh3 Vinska Gora - ramsakov_vrh4 Vinska Gora - ramsakov_vrh5 Vinska Gora - ramsakov_vrh6 Vinska Gora - ramsakov_vrh7 Vinska Gora - ramsakov_vrh8 Vinska Gora - ramsakov_vrh9 Vinska Gora - ramsakov_vrh10 Vinska Gora - ramsakov_vrh11 Vinska Gora - ramsakov_vrh12 Vinska Gora - ramsakov_vrh13 Vinska Gora - ramsakov_vrh14 Vinska Gora - ramsakov_vrh15 Vinska Gora - ramsakov_vrh16 Vinska Gora - ramsakov_vrh17 Vinska Gora - ramsakov_vrh18 Vinska Gora - ramsakov_vrh19 Vinska Gora - ramsakov_vrh20 Vinska Gora - ramsakov_vrh21 Vinska Gora - ramsakov_vrh22 Vinska Gora - ramsakov_vrh23 Vinska Gora - ramsakov_vrh24 Vinska Gora - ramsakov_vrh25 Vinska Gora - ramsakov_vrh26 Vinska Gora - ramsakov_vrh27 Vinska Gora - ramsakov_vrh28 Vinska Gora - ramsakov_vrh29 Vinska Gora - ramsakov_vrh30 Vinska Gora - ramsakov_vrh31 Vinska Gora - ramsakov_vrh32 Vinska Gora - ramsakov_vrh33 Vinska Gora - ramsakov_vrh34 Vinska Gora - ramsakov_vrh35 Vinska Gora - ramsakov_vrh36 Vinska Gora - ramsakov_vrh37 Vinska Gora - ramsakov_vrh38 Vinska Gora - ramsakov_vrh39 Vinska Gora - ramsakov_vrh40 Vinska Gora - ramsakov_vrh41 Vinska Gora - ramsakov_vrh42 Vinska Gora - ramsakov_vrh43 Vinska Gora - ramsakov_vrh44 Vinska Gora - ramsakov_vrh45 Vinska Gora - ramsakov_vrh46 Vinska Gora - ramsakov_vrh47 Vinska Gora - ramsakov_vrh48 Vinska Gora - ramsakov_vrh49 Vinska Gora - ramsakov_vrh50 Vinska Gora - ramsakov_vrh51 Vinska Gora - ramsakov_vrh52 Vinska Gora - ramsakov_vrh53 Vinska Gora - ramsakov_vrh54 Vinska Gora - ramsakov_vrh55 Vinska Gora - ramsakov_vrh56 Vinska Gora - ramsakov_vrh57 Vinska Gora - ramsakov_vrh58 Vinska Gora - ramsakov_vrh59 Vinska Gora - ramsakov_vrh60 Vinska Gora - ramsakov_vrh61 Vinska Gora - ramsakov_vrh62 Vinska Gora - ramsakov_vrh63
Diskusija o izletu Vinska Gora - Ramšakov vrh (lahka pot)
bruny
18.3.2012
Danes v sklopu daljše krožne poti tudi delno po opisani poti ampak prihod...iz smeri naselja Črnova od gostišča Obirc & kmetije Kranc... in priključek nad cerkvijo Sv. Janeza Krstnika....
mufi110
11.9.2017
Zelo lepa pot,potrebna previdnost čez gonžarjevo peč drugače je pa pot primerna za vse starosti.Ob poti so markacije lepo vidne.Od Ramškovega vrha je pot proti lovski koči in malo pred kočo zavijemo rahlo desno ter sledimo strugi te pridemo skoraj na start poti,lepa krožna pot.nasmehmežikanje