Ali ste že šli po Kremžarjevi poti na Grintovec?
Seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi

JTrogar7. 11. 2015 06:33:19
V četrtek zjutraj smo parkirali na pl. Blato. Že jutro je kazalo, da bomo imeli čudovito toplo jesensko vreme. Na pl. Krstenici nam je bilo že pošteno toplo. M. Stog smo po tihem dogovorumežikanje obšli po desni strani in se povzpeli na Jezerski Stog. Vzpon nanj ne predstavlja kakšnih težav. Spodaj po travah, vmes strmejši travnat žleb, zgoraj pa spet trave. Na njem pa že razgledi, da se ne da opisat z besedami. Sledil je spust na Jezerski preval in nato zahteven vzpon med Evo in Adamom na njuna vrhova. Sledil je lahek vzpon na Prevaljski Stog in na njem počitek z malo norčijami.velik nasmeh Nadaljujemo sprva rahlo in nato strmo navzdol na Mišeljski preval. Vzpon na Škednjevec pa je bil že malo bolj resna zadeva. Najlažja varianta po desni je bila na samem začetku na gladkih ploščah povsem ledena in mokra. Dva sva se tako odločila za vzpon kar direktno po grebenu navzgor, kar se je pokazalo za zelo lepo plezarijo z eno trojko na začetku. Druga dva pa po še bolj začinjeni levi strani.velik nasmeh Tudi v vršnem delu nam greben postreže z enim luštnim detajlom.mežikanje Sestop z njega je lažji in nadaljevanje naprej na Vrh Hribaric. Nato smo sestopali po levi strani doline Za Debelim vrhom. Zanimiv sestop.nasmehvelik nasmeh
Za piko na i pa smo se še z Lazovškega prevala povzpeli na Ogradije in si tam privoščili daljši zaslužen počitek.
Sedem pravljičnih vrhov smo tako obiskali in vsi so nad 2000m. Vreme smo imeli za ta čas več kot idealno in ja, bilo nam je res zelo lepo na teh bohinjskih vrhovih.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi lepo jutro malo nad planino Blato1
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi planina Krstenica2
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi pokuk proti Krnu3
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Ogradi4
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi planina Krstenica in zadaj Komna5
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi 6
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Tosc7
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi planina KRstenica8
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Vernar, Tosc9
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi to pa je stol:)10
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi s poti pod M. Stogom se pokaže Triglav11
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Jezerski Stog, Mišelj vrh, Triglav12
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Vernar, Tosc13
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Jezerski Stog14
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi utrinek s poti na Jezerski Stog15
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Adam in Eva s Triglavom16
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Triglav17
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Triglav18
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Škednjovec19
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Debeli vrh20
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi utrinek na poti na Jezerski Stog21
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi  Jezerski Stog22
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi  Jezrski Stog23
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi  Jezerski Stog24
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi sestop z Jezerskega Stoga25
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Adam in Eva26
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi pokuk nazaj na Jezerski Stog27
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi pokuk proti Planiki28
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi utrinek na Adamu29
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi pika zapušča Adama:)30
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Prevaljski Stog31
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Bohinjska vratca32
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi planina pod Mišelj vrhom33
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi pot s Studorskega prevala na Vodnikovo kočo pod Toscem34
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Prevaljski Stog35
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi tile se vzpenjajo na Mišelj vrh36
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi sestop s Prevaljskega Stoga in Škednjevec pred nami37
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi sestop na Mišeljski preval38
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi pokuk na prehojeno: Prevaljski Stog, Eva, Adam, Jezerski Stog39
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi vzpon na Škednjovec40
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi vzpon na Škednjovec41
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi začinjen detajl malo pod vrhom Škednjovca42
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi vzpon na Škednjovec43
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi vzpon na Škednjovec44
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi vrh Škednjovca45
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi vrh Škednjovca46
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi sestop z Škednjovca47
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi pokuk na prehojeno48
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi sestop z Škednjovca49
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Vrh Hribaric, Kanjavec,  Mišeljski konec50
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi pokuk nazaj na Škednjovec51
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi utrinek 52
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi po levi gor, po desni dol:)53
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi lepotec54
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi 55
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi 56
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi si ne upam ugibat57
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi razgled s poti ob Dolini za Debelim vrhom58
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi pokuk v Dolino za Debelim vrhom 59
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Dolina za Debelim vrhom60
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi utrinek61
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi planina Krstenica, Srednja vas v Bohinju62
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Vodnikova koča63
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Tosc, Prevaljski Stog, Adam, Eva, Jezerski Stog64
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Lazovški preval, Ogradi65
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi rdovednož v steni Ogradijev66
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Očak nas ves čas opazuje67
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Debeli vrh je ostal danes neizpolnjena želja68
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi Adam in Eva69
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi utrinek na Ogradih70
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi utrinek na Ogradih71
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi utrinek na Ogradih72
Krožna: Jezerski Stog, Adam, Eva, Prevaljski Stog, Škednjevec, Vrh Hribaric, Ogradi še sestop 73
geppo7. 11. 2015 09:14:46
Sreča, da nisem bil zraven - veliko ste prehodili..velik nasmeh
netline7. 11. 2015 10:17:55
Zdravo. Zelo lepa tura za ta čas, ni kaj. Lahko poveste katera odseka poti sta na sliki 42 in 47? Sta to najtežja dela poti?
pika9. 11. 2015 19:05:34
Malo z zamikom, tudi nekaj mojih slikc, je bilo res lepo nasmeh.
Še odgovor @netline - gornja odseka sta bila najtežja, se jih pa izogneš, če pristopiš na Škednjevc po normalnem pristopu z zahoda. Problem v tem času pa je pomrznjena S stran.
Planina Krstenica1
proti Ogradom10
zadnji vrh11
mf19. 11. 2015 22:33:25
Hvala, da ste predstavili to pot. Koliko casa vzame hoja?
slavkoa10. 11. 2015 07:54:21
Ja, midva z ženo sva hodila pred vami, štartala sva s Pokljuke prek Velega polja do Mišeljskega prevala nato zavila na Prevaljski Stog se povzpela na Škednjovec kar po sredini grebena, saj je bila plata na desni rahlo poledenela, nato spust in obisk Vrh Hribaric, nadaljevala sva še na Kanjavec in preplezala še vse vrhove Čez Hribarice ter se spustila nazaj do Velske doline mimo Vodnikovega doma nazaj na Pokljuko. Štart ob 5.30 in cilj ob 19.30 uri. Dan prekrasen, to nedeljo pa na Pelce, če bo vreme zdržalo.
pika10. 11. 2015 08:31:04
JTrogar10. 11. 2015 08:31:09
mf1, turo smo opravili v 10,5h, od tega vsaj 2h postankov.
slavkoa, smo vaju videli na Škednjovcu. Res je bil dan za vikat.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golt, Janez
Suriljana4. 12. 2015 08:04:42
Kakšno je stanje na cesti do pl. Blato?
peter24. 12. 2015 11:10:08
S Stare Fužine do odcepa planina Blato - Voje je cesta kopna. Naprej proti planini Blatu ne vem, do Voj je večinoma kopna, v senčnih delih sta zglajen sneg in led, tako da je verjetno podobno tudi proti Blatu. Jaz pozimi po tej cesti, odkar je asfaltirana raje ne vozim (slabe izkušnje ..mrk pogled)
palček plezalček30. 06. 2019 18:04:13
Na Ograde nisem šla, a bom kar tukaj opisala turo, ki je samo tu in tam postregla s kako fliko mehkega snega.

Včeraj iz Blata po južnem grebenu na Krsteniški Stog. Ko sem se spuščala proti sedlu med njim in njegovim večjim bratom, mi je pred nogami zviznil gad eek in lažno upanje, da prav zgodaj zjutraj še niso aktivni, je splavalo po vodi. S sedla sem se povzpela na Jezerski Stog ter se pri sestopu proti severu odločila zlezti na Evo po stebru. Najbolj tečno je bilo, da me je pri poplezavanju spremljala misel na tistega gada - tukaj si njegovega sorodnika res ne želiš srečati. Nadaljevanje z Eve na Prevalski stog je bilo postlano s rožicami, medtem ko je bil vzhodni greben Škednjovca zopet poplezavajoče zanimiv. Pri sestopu po zahodnem sem ugotavljala, da nisem kaj prida šodrovka - ni ga čez kompaktno skalo. Nadaljevala sem na Vrh Hribaric, kjer je bilo že pošteno toplo. A ker so Vršaki prav zapeljivo vabili, se jim ni bilo moč upreti. jezik Z Južnega vrha sem poskušala razvozlati, kako bi šlo do sedelca pod severnim grebenom Debelega vrha, in prav nadobudno sem se polotila raziskovanja ter nič manj nadobudno odnehala zadrega, ko bi se bilo treba spustiti po skoraj navpičnih šodrih v konto in nato zopet nekako priti na naslednje 'buhtlje', za katerimi bi bil lahko svet neprehoden - seveda sem bila brez štrika zavijanje z očmi . Sledil je obrat za 180º in po dolini Za Kopico do izhodišča.
Dan je bil super, če mi ne bi bilo treba v Stari Fužini klicati vlečne službe, ker ob obratu ključa avto ni hotel niti kihniti, bi bilo pa že tako dobro, da bi bilo kičasto velik nasmeh
Planina Krstenica1
Dobro jutro, mravlja2
Strumno označuje odcep za južni grebenček Krsteniškega Stoga 3
Jezerski Stog za Krsteniškim, nato Eva in levo od nje Adam, za njo pa Prevalski Stog ter skrajno levo zadaj Škednjovec 4
Proti Jezerkemu Stogu5
Malo čez pol osmo je, vrh Jezerskega Stoga in vsa okolica pa še čisto spokojna6
Naprej za nosom7
Stebra sem se lotila bolj po levi in sem po sklanem jeziku lahko prišla skoraj do vrha. Vmes neugodne strme trave8
Prevalski Stog, Mišelj vrh, Koštrunovec in Triglav9
Proti Vzhodnemu grebenu10
Najprej poplezavam po levi strani žleba, nato ga prestopim in nadaljujem po desni 11
Z grebena proti 'debeluharju'12
... ne dosežeš pisanih oaz cvetja25
Na Dednem polju že pasejo26
garmont30. 06. 2019 21:41:14
Bravo, palček. nasmeh Lepa tura.
Meni pa je že Škednjovec dost za en dan...mežikanje
palček plezalček1. 07. 2019 16:48:49
Meni tudi, samo sem dodala tiste prej in tiste za njim, da je luštno malo dlje trajalo jezik
dprapr1. 07. 2019 18:10:07
Meni pa so to "tuje gore".nasmeh
Zgleda lepo.
palček plezalček1. 07. 2019 19:21:40
Ne morem verjeti. V teh koncih je kar nekaj grebenčkarskih. Res pa je, da so tudi meni precej neznane. zadrega
bos1. 07. 2019 21:42:57
Lepa tura. Sploh jeseni je tukaj okoli zelo lepo.
Od Vzhodnega vrha (Vršaki) do Debelega vrha je najlažje.
palček plezalček1. 07. 2019 21:47:25
Ja, hvala. Bi bilo zanimivo v kombinaciji s prečenjem od Koštrunovca do Mišeljskega konca in nato naprej na Debeli vrh.
Rutil1. 07. 2019 22:10:26
"ni ga čez kompaktno skalo."

truer words have seldom been spoken nasmeh
kvalitetna tura; gre v beležko med ideje (sem jih ze nekaj od tebe pobralvelik nasmeh )