Ali se s Krima (1107 m), vidi morje?
Seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Rudnica -946 m

Rudnica -946 m

velkavrh26. 12. 2011 20:09:16
Na desni strani smučišča Senožeti, če gledamo proti Bobinjskemu jezeru se pne skalnati vrh Rudnica, ki od Srednje vasi ne zgleda nič prijazno. Zelo lahek dostop je s Stare Fužine in Broda, kar imamo poleti lahko za prijeten izlet.Lahko pa se odločimo za tretjo varianto iz Srednje vasi. Gremo iz Srednje vasi proti smučišču Senožeta in pred smučiščem zavijemo v desno prek pašnikov v breg, kjer nas kažipot usmeri po slabo uhojeni stezici prek grmičevja na lep pašnik. Prek pašnika pa kar navkreber proti gozdu. Tu pa nas kažipot usmeri po precej strmi stezici na vrh. Pojavljajo se tudi zbledele oznake. Ko strmina mine smo kmalu na vrhu s prijetno klopco, kjer je razgledišče na Srednjo vas, v daljavi opazimo planino Zajamniki. Na vrhu je skrinjica z žigom in vpisno knjigo.
Rudnica -946 m Prelep pogled proti Voglu s polja pred smučiščem Senožeta.1
Rudnica -946 m Proti vrhu naletimo na kažipote, ki kažejo na lažje dostope.9
Rudnica -946 m Na vrhu nas čaka prijetna klopca  z razgledom na Srednjo vas .10
Rudnica -946 m Vrh Rudnice s skrinjico.11
Rudnica -946 m Nazaj grede pa še pogled na delno umetno zasneženo smučišče, kjer mali nadebudneži že lahko smučajo.12
Majdag13. 01. 2015 09:53:41
...Bohinjci sredi raja......Potka do Peči je dobro uhojena, vendar poledenela. Naprej proti Rudnici je več snega, pa male dereze še vedno pridejo prav....nasmeh

Na vrhu Rudnice1
Majdag18. 03. 2016 16:51:08

... Do Peči kopno naprej zimska idila. Snega zelo različno, je pa potka uhojena. Lep izlet za vse starosti..nasmeh

- Cerkev sv. Janeza Krstnika...1
- Pogled na jezero iz Peči  ...2
- Na robu senožeti ...3
- Vrh Rudnice...4
Tadej5. 05. 2016 09:59:18
Včeraj sem se od Bohinjskega jezera in nato mimo Peči povzpel na Rudnico. Sestopil sem po "poti", ki je več ni ali pa je nisem našel v Studor.
Lp, Tadej
Rudnica16
Rudnica z vrisanimi potmi17
velkavrh4. 08. 2019 15:08:00
Prvi sem začel s tem vrhom,zaenkrat sem tudi trenutno zadnji.Narediti sem moral ogledno, kamor jutri peljem moje Ponedeljkovce-srednjo skupino upokojencev -sekcija PD Škofja Loka. Smemo imeti 400m vzpona in dve ure v eno smer in to je to.Zmerom se trudimo vodniki , da naredimo krožno pot , če je le možno. Videl sem jo iz vasi Brod,sestop pa v Staro Fužino, kje imamo še ogled Planšarskega muzeja.Osebni avto sem parkiral kar pri manjšem parkirišču takoj , ko zavije cesta na Brod, ki pride iz Bohinjske Bistrice. Je za kakih šest avtomobilov.Pred lesenim mostom je res prostor, smo ne vem ,če se tam lahko parkira.V sami vasici Brod je prav pri smerokazu za Rudnico pri -mislim, da je poleg velika lipa-parkirišče za pet osebnih avtov.Smerokaz iz smeri prihoda v vas sploh ni viden.Nato nas smerokazi usmerijo na precej strmo gruščevnato pot naravnost navzgor-nič kaj prijazen ni ta dostop .Nato pridemo do križišča poti-leva se imenuje Čez široko polico , desna pa se imenuje Direktna .Šel sem po desni-spet kolenogriz do stičišče , kjer pride gor Ivanova pot, ki gre gor tudi iz Broda.Od tu pa je pot lepa , ne prestrma .Naj bi bil bila tudi Čez široko polico prijaznejša. Do tega stičišča poti z Ivanovo potjo sem hodil nekako pol ure. V eni uri sem bil na vrhu Rudnice.Tu najdemo klopco, obeležje vrha in vpisni knjigo z žigom.Nato sem hotel preveriti sestop prek grebena na pot za Staro Fužino, vendar sem kmalu odnehal, ker gre za brezpotje.Vrnil sem se na vrh in sestopil v smeri Stare Fužine.Na jasici je čudovit razgled na Triglav in Bohinjsko jezero.Pri jasici vodi desna pot v Staro Fužino,leva pa nazaj v Brod.
Cesta za Brod na desni strani v smeri jezera.1
Z te jasice se vidi jezero.31
In seveda Triglav.32
megalodon4. 08. 2019 20:11:08
Samo kot opozorilo (in ne sejanje panike mežikanje), teden dni nazaj 5 m od skrinjice na vrhu.
lino4. 08. 2019 21:23:32

Megalodon, hvala za opozorilo. To pa prvič slišim za Rudnico. Ali je to res, ali pa je neke vrste 1. april? zadrega zadrega
megalodon4. 08. 2019 21:36:48
Ne, iz tega se ne bi norca delal.
Tam okoli je nekaj debelejših palic med drevesi, so moji otroci gor sedeli. Sem se na eno hotel usesti še jaz (na sliki prečna pod modrasom), pa se je nekaj zganilo eek. No nismo zganjali panike. Smo ga vsi mirno pogledali, poslikali, se ni dal kaj dosti motiti.
peter25. 08. 2019 06:31:17
Kristus, kakšen cirkus.
Pa saj je, sploh na prisojni, meliščni strani Rudnice vedno dovolj kač.
velkavrh6. 08. 2019 06:07:37
No včeraj pa sem popeljal moje Pondeljkovce -sekcija upokojenske skupine planinskega društva Škofja Loka- na tako željeno Rudnico.V društvu imamo tri skupine upokojencev in ta hodi po srednje zahtevnih poteh. Sme biti največ 400m vzpona in nekako eno uro in pol v eno smer in za ta kriterij kot glavnega vodnika je bil ta cilj pravšnji izbor.

Že v nedeljo sem naredil ogledno za gor in ocenil, da bo ta klasičen dostop -označen je samo s tablami -ni pa pravih knafeljčevih oznak in ne more veljati za označeno pot.Kot sem omenil se ta klasičen dostop razdeli na dve poti-na takoimenovano Direktno in Čez Široko polico.Šel sem po Direktni in nekako na polovici poti se ji pridruži Ivanova pot, vendar si jo nazaj grede nisem ogledal. V Bohinjski Bistrici nas je pričakal poznavalec bohinjskih gora -Janez Pikon in nam prijazno pokazal v vasi vstop na Ivanovo pot, ki ni tako strma kot Direktna .Lepo bi bilo, da bi smer Ivanove poti v vasi označili.Vstop na to pot je na vrhu vasi-je označen.Pot je bila zgleda precej zaraščena in če nebi bila pred kratkim pokošena se praktično ne vidi kje poteka do travnika .Po travniku potka sploh ni opazna.Je bil pokošen.Na koncu travnika se usmerimo levo na opuščen kolovoz.Po njem hodimo dokler ne opazimo table za Ivanovo pot. Takoj na začetku te oznake sem opazil nam znane že močno obledele knafeljčeve oznake.Pot je lepa ,lepo nadelana in se priključi na Direktno.Od tega odcepa pa poteka lepo do vrha Rudnice.Z vrha Rudnice pa smo šli po poti v Staro Fužino.So table kam je treba iti, ni pa uradno označena s knafeljčivi oznakami. Že kmalu z vrha na lepi senožeti moramo zaviti desno in hoditi po precej uničenim zgleda bolj malo uporabljenim kolovozu skoraj do doline . Vmes gremo mimo še dveh senožeti-tu so samo hišice za seno.V Stari Fužini smo si popestrili našo turo še z ogledom Planšarskega muzeja -vstopnina je tri evre , za skupine pa pol evra manj.Toplo priporočam! Moram pa opozoriti, da je cesta iz smeri Jezera do Stare Fužine zaprta zaradi gradnje ceste in je treba priti v Staro Fužino iz Srednje vasi.
Prispeli na izhodišče -pred vasjo Brod.1
Naš cilj Rudnica -iz vasi Brod je lepo viden njen celoten greben.2
Začetek poti nam prijazno pokaže Janez Pikon.3
Komaj opazna tablica za Ivanovo pot.4
Potka je pokošena , drugače sploh ne bi bila vidna.5
Ko pridemo iz te trave opazimo obledele knafeljčeve oznake.7
Že na Direktni poti, ki se ji je pridružila Ivanova .Od tu je Direktna lepa .Do sem pa je direktna strma , gruščevnata.8
Z nami tudi vnuki,ali ni to nekaj najlepšega.9
Druga senožet.15
Pa še tretja, verjetno sem še kakšno spregledal.16
Obiskali smo še planšarski muzej v Stari  Fužini.17
S planine Zajamniki , če sem prav razumel ,so sem v muzej prenesli celoten pastirski stan.18
Prikaže nam kako so sirili na teh planinah.19
Obleka majerice.20
V muzeju vidimo slike kako so nekoč zgledale te planine.21
Prelepa planina Laz-vse te prikazane planine sem že obiskal.22
Tadej3. 02. 2020 17:13:14
Nekaj slik z današnjega izleta Bitnje - Brod - Široka polica - Rudnica - Senožeta - Bohinjska Češnjica - Srednja vas.
Prehojena pot je v celoti kopna in normalno prehodna.

Lp, Tadej
Smučišče Senožeta13
Ob parkirišču v bližini Srednje vasi14
ločanka5. 02. 2023 16:16:03
Nekam iti prvič, to pomeni posebno pričakovanje in pomeni tudi eno prav posebno doživetje na turi. Jože je predlagal krožno turo in še kako prav je imelnasmeh.

Parkirala sva v vasici Brod in se ob občudovanju pečin povzpela na vršnje pobočje Rudnice in to je pomenilo, da vrh ni bil več prav posebno daleč. Vračala sva se v smeri Stare Fužine, kjer sva prav kmalu z vrha občudovala pogled na jezero in na zasnežene vršace nad njim. Nato sva se vmes usmerila na pot po obrobju pečin (čez široko polico) in dosegla že drugo jaso. Na razpotju sva izbrala smer St.Fužina, a pot je bila od tu zelo slabo uhojena, samo eni koraki so šli v najino smer. K sreči so nasproti prišli trije pohodniki, ki so s tem potrdili, da sva na pravi poti. Vmes sva seveda stopila še na izredno razgledišče Peč, kjer ponovno zajameš pogled na jezero in vso njegovo gorsko okolico, ki ti enostavno prikuje pogled na videno.

Ko sva stopila na obrobje St.Fužine, sva se pa usmerila na kolesarsko stezo, ki kar nekaj časa teče ob Savi Bohinjki in uživala na celi poti ob pogledih na vršace in pečine. levo in desno, ni bilo mogoče se upirati tudi pogledom nazaj na prehojeno. Prav hitro je minilo teh štiri km poti in nobeden od naju se zaradi njih ni pritoževal. Res enkratna tura, sva bila oba enotnega mnenjanasmehnasmeh! Sama jo prav kmalu ponovimnasmeh.
pogled s parkirišča v vasi Brod1
pogled na jezero18
v sredini Pršivec19
nazaj na pot20
smerokazi kar pogosti, a sva vseeno morala sledi v snegu poiskati proti St.Fužini21
del poti čez široko polico po obrobju pečin22
mimo pečin pelje pot35
pod to pečino gre direktna pot na Rudnico40
bos5. 02. 2023 17:18:42
Prekrasno, se že dolgo odpravljam.
Slika 30 - mogoče Kanjavec, Mišeljski Konec in Škednjovec?
ločanka5. 02. 2023 20:11:03
bos, vse pravilnonasmehnasmeh
Kafetarca6. 02. 2023 06:11:13
Ločanka, kako pa je s parkiranjem - je tam urejeno parkirišče, ali pa se pušča komu na 'parceli'?
ločanka6. 02. 2023 10:26:13
Kafetarca, tu pri sl.3 je prostora za nekaj avtov, nisem imela občutka, da bi se lahko kdo pritožil. Je pa menda parkirišče tudi malo naprej pred mostom desno oz. če prihajaš iz vasice Savica pa na koncu mostu levo. Pohodnikov pa komaj kajnasmeh
julika6. 02. 2023 14:05:27
Parkirišče tik pred mostom in še 100 m prej,smer Bistrica-Brod, naj bi bilo za ribiče...nisem pa lih prepričana, če je še vedno tako.
Kafetarca6. 02. 2023 21:01:11
Hvala obema. nasmeh Zdaj pozimi je pravi čas za obisk Bohinja, ko ni preveč turistov...
ločanka12. 02. 2023 12:15:51
Po enem tednu ponovno na Rudnici. Poti malo bolj ledene, pogledi malo manj jasni, a v njih opaženo tudi kaj noveganasmeh.
Brod-Rudnica-Peč-St.Fužina-Brod
pogled z razgledišča Peč23
z ozadjem Julijcev24
približan Pršivec25
preko Komarče, najvišja točka vrh Korit, desno kot bi bila ena planina, a ne vem 26