Ali je Košutica višja od 2000 m?
Seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Velika in Zadnja Mojstrovka

Velika in Zadnja Mojstrovka

rerze1110. 07. 2010 15:50:26
Danes sva bila s kolegom na Veliki in Zadnji Mojstrovki. Vreme je bilo super, razgledi zelo lepi, obiskovalcev pa razen na Mali Mojstrovki, kjer je bila cela "fešta" za kar je poskrbel avtobus upokojencev ni bilo pretirano veliko. nasmeh
Velika in Zadnja Mojstrovka Jalovec 2645m 1
Velika in Zadnja Mojstrovka 2
Velika in Zadnja Mojstrovka Mala Mojstrovka3
Velika in Zadnja Mojstrovka Prisank 2547m4
Velika in Zadnja Mojstrovka Jalovec in Mangart5
Velika in Zadnja Mojstrovka Najboljša voda6
Velika in Zadnja Mojstrovka 7
Edina31. 01. 2011 22:16:06
Kar čudi me, da ni nihče opisal razmer na vršiških pobočjih Mojstrovk, kjer se je včeraj kar trlo aktivnosti željnih obiskovalcev vseh mogočih narodnosti. Večina jih je bila usmerjena na M. Mojstrovko, cilj naše skupinice pa je bila njena višja sestra. Ker smo bili vsi bolj ali manj zeleni kar se zimskih pristopov tiče, smo turo opravili v spremstvu vodnikov. Lepo snežno turo je pokvarila gosta megla, ki nas je prikrajšala za razglede in seveda fotografije, snežne razmere pa so bile zelo ugodne, saj na poti ni bilo poledenelih mest ali nevarnosti plazov.
ugn12. 02. 2011 19:22:53
Glede na slabo vremensko napoved danes nisem nameraval nikamor, zjutraj se je izkazalo, da vendarle zna biti vredu. Zaradi pozne ure pride v poštev le kaj krajšega, odločim se za V.Mojstrovko.
Na vršič, težave s parkiranjem (ker morajo zgodnejši gospodje parkirat vzporedno s cesto tam kjer so predvideni parkingi pravokotno na cesto – zanimivo, med tednom se to ne dogaja), smuči takoj na rukzak , odločim se za bljižnico skozi pripravniško grapo. Na Grebenc, nekaj časa proti MM, potem pa prečenje v levo in po utrjeni špuri na V.M. Smuka po južnem pobočju odlična (treba je zgoraj takoj prečit precej v desno, da prideš nad plaziovino na drugo stran). Smučam proti vratcom, smuči je treba snet in nest točno 1 meter. Nazaj pri avtu sem točno v 2 urah. Skratka, glede na napoved odlično.
vstop v pripravnoško grapo1
v grapi2
opast - enkrat bo padla,  sam kdaj?3
špura na VM4
proti vrhu5
Jalovec, Mangrt in co.6
ZKlemen13. 02. 2011 19:28:56
Tudi mi smo bili včeraj na mojstrovki. Vreme je bilo res precej lepše od napovedanega in za to smo svojo turo malo podalšali in se vzpeli na Malo, Veliko in še Srednjo Mojstrovko. Zjutraj je bilo še kar trdo in nevarnno za zdrs, popldne pa je bilo zgoraj na soncu že vse južno. Dereze in cepin so obvezne, paziti je treba na ogromne opasti. Bilo je zelo lepo in malo nam je žal da nismo skočili še na Zadnjo Mojstovko.
heinz2. 07. 2011 18:37:08
Danes v lepem na V. Mojstrovko:
posvem kopna pot čez t.i. >kuhno<, kakor je pot poimenoval eden od še dveh današnjih obiskovalcev vrha, ki sta tja prilezla po bližnjici desno od >normalke<, kot je dejal..
Pot po kateri sva prišla je zaradi dokaj težkega melišča očitno pozimi dosti bolj uporabljana, kot sedaj.. (spraševal sem se čemu ima V.M., kjer je lepši razgled tako malo obiska)
Na M.Mojstrovki je bilo seveda kar nekaj ljudi, a vseeno manj kot bi pričakoval.
Dežja kot kaže, tudi v pop. času ni bilo.nasmeh Midva sva bila zjutraj.
biser1
še ena z grebena10
Velika Mojstrovka11
ajda9. 07. 2011 21:54:14
Me je že nekaj časa vleklo, da prehodim ta greben od Velike Mojstrovke naprej, danes je bil pravšenj dan za to. Štartam precej pozno je bilo že veliko ljudi v strmini pod Grebencem in tudi precej živahno proti Vraticam. Zato jo jaz uberem kar čez Šitno glavo, seveda tam ni bilo žive duše. Malo Mojstrovko samo prečim in takoj nadaljujem proti Veliki Mojstrovki. Tam pa užijem samoto, čez čas se mi pridruži pohodnica, ki je prišla gor iz Tamarja. Po krajši pavzi nadaljujem po grebenu do Zadnje Mojstrovke. Lep razgleden greben me pripelje pod njeno vznožje. Malo si pomagam z rokami in stopim na vrh Zadnje Mojstrovke. Kljub soncu, ki je ves čas žgalo ni bilo čutiti vročine zaradi vetra, ki je na cajte kar pošteno potegnil. Vrnem se po grebenu nazaj do Velike Mojstrovke, in naprej po običajni poti na Vršič. Spet je bil lep dannasmeh Srečno
zavijem na nemarkirano pot proti Šitni glavi2
lepi razgledi12
ob povratku čez Grebenc se malo ozrem proti Šitni glavi 14
lozarbogdan11. 07. 2011 22:42:12
Včeraj s prijateljem,z Vršiča čez Šitno glavo na Malo Mojstrovko,nato naprej na Veliko,pa še naprej na Zadnjo Mojstrovko.To je bilo ogrevanje sedaj pa sezačne hoja po grebenu proti Travniku,tu papostaja greben malce bolj zahteven.Ko prihajaš proti Travniku,je nekaj majjnšega plezanja,majnši spust nato vzpon na Travnik desno strma stena ki pada v Tamar.Tukaj si kot v vesolju.Iz Travnika rahel spust,natospet čim bližje grebena proti Šitam,višine ne izgubljaj!!!!Malo pod Šitami levo proti melišču kjer se že sluti steza in že smo v Malem kotu.ODtu nazaj proti Vršiču,nato spust po gozdu k Izviru Soče.Po grebenu vleklo in skoraj hladno nato pa vroče. Skozi gozd smo se izognili vročini.nasmehnasmeh
Pod Malo  Mojstrovko1
Pogled na prehojeno pot12
Pod Jalovcem v Malem kotu13
nata244. 09. 2011 18:13:32
Včeraj sva se z Matjažem odločila za krožno turo iz Planice do Planice. Mimo Tamarja sva najprej šla do vrha Jalovške škrbine, se spustila in nadaljevala proti Robu Dnine, nato na Kol, Travnik in vse tri Mojstrovke. Spustila sva se po Hanzovi in vmes skočila še na Nad Šitom glavo, nato na Slemenovo špico in čez Grlo nazaj v Tamar in do avta v Planici. Precej mirni konci, z izjemo Male Mojstrovke in Slemenove špice. Vreme itak odlično, samo vrooooče nasmeh
lynx2. 10. 2011 21:26:30
Danes čez Mojstrovke, iz Zadnje spust do prečnega grebenčka (travca za ležat), poplezavanje navzdol, Suhi vrh in nazaj. Z izjemo Hanzove in vrha MM, praktično nikogar. nasmeh
Razgled je bil jesensko jasen in odkrival presentljivo mnogo neprehojenih vrhov.jezen
VanSims2. 10. 2011 22:06:38
In kaj je bilo danes v steni Mojstrovke, da je moral posredovati helikopter tam nekje od 18:30 do 19:00, v Tamarju pa cel kup gorskih reševalcev?
duplo2. 10. 2011 22:14:37
offtopic:
Ob 17.58 se je pri plezanju v Travniku, občina Kranjska gora, tik pod vrhom odkrušila skala in enega od alpinistov močno poškodovala po glavi. Gorski reševalci GRS Rateče in dežurna ekipa GRS na Brniku, ga je oskrbela in s policijskim helikopterjem prepeljala v SB Jesenice.
rezist26. 07. 2014 17:19:15
Sončni vzhod na Veliki Mojstrovki danes - 26.Julij.2014 nasmeh
Lep vzhod je bil... Kmalu pa se je pooblačilo.

Ostale fotografije objavim kmalu mežikanje
LP, Matevž
otiv26. 07. 2014 19:15:39
Oči se veselijo jutranjega svita,
še posebno, ko narava od dežja je umita.
Glej sonce končno se prikaže,
oranžna barva neba nam ne laže.

Vse naokrog žari, skoraj že gori,
duša moja se veseli, te lepote si želi.
Te minute prebujajočega dneva,
so kakor biseri, ki človek v zanko jih nabira.
rezist27. 07. 2014 13:15:53
nasmeh
rerze1127. 07. 2014 21:13:34
Sobota 26. 7. 2014 še en čudovit sončni vzhod na znani gori. Več najdete na povezavi spodaj...v besedi, sliki in videu nasmeh

Lep pozdrav, Rok

Ko se prikaže1
Lepi Kristal2
Žareče gore v meglicah3
Igra meglic4
Razgled5
viharnik12. 10. 2015 19:48:14
Zima v gorah že kaže prave zobe !
Zjutraj je bilo na Bledu še vse črno, iz oblakov pa je rosilo, po radiju so celo napovedovali oblačno vreme.Drugega mi ni preostalo, da sem z avtom krenil proti svetlejši Kranjski gori.Z vzponom preko Pleše bi bil precej moker od borovcev že v štartu, višje pa ne bo prav toplo.Tako sem sprva pobral kolega gornika, ki je štopal malo pred Jasno in se odpeljala našemu najvišjemu pelazu naproti.Cesta čez Vršič je bila zjutraj na delih kar svetlikajoča, nad 1300m pa prava šajba jasnine !.Na sedlu Grebenec je le malo poprhalo, takoj za robom je sneg že pokazal, da je v gorah popolna jesenska zima.Kolega Blaž s seboj ni imel derez in cepina, zato je opustil prečko na V.M. ter se usmeril na Grebenec.Tam sem po občutku snega, ki je bil zjutraj še malo trd, spodaj nekje tudi led, opremil čevlje z derezami, naprej gosposka hoja le do konte.Naprej so bili zameti do kolen, daleč več od 20 cm snega.Ob močnem soncu se je suh sneg začel južno mleti, nastajale so pogoste cokle.Napredoval sem ob zvezno snežnem desnem robu ob steni, iskal optimalen sneg, ne preveč debel napihan in ne preveč tanek z ven štrlečimi kamenji.Prvo je nemarno udiralo in pokalo, drugo slabo držalo s slabim nestabilnim položajem derez, zaradi kamenja, drselo.Tako sem gor potegnil optimalno smer vse do vršnega grebena.Za mano sem slišal še neke glasove, zbijanje s cepinom v dereze in glasen govor.Na vrhu mi kolega pove, da je za mano šla neka skupina kakih 20 gornikov, vendar se je kasneje izkazalo, da so obrnili.Morda so se ustrašili mojih cokel, ki sem jih pustil na špuri vsake toliko, kajti tehnično vzpon ni bil pretežak.Za sneg je bilo sicer potrebno uporabiti zelo lahne stope, skoraj vsakega še enkrat utrditi in narediti lep korak naprej.Vmes se je tudi dvojno ugrezalo s coklami, kar je dodatno utrujalo na turi.Zgoraj izredni razgledi, pihal je lahen južni vetrič, toplo.Ob vračanju so se popoldne že priklatili oblaki s Primorske in se valili čez Vršič v Kranjsko goro.Nazaj sva sestopila po severni strani na Grebenec.Na Vršiču srečam še legendo Otiva z ženo, ki sta prav tako zaključila turo na Slemenovo špico.Tura je bila za dane razmere povsem spodobna in presenetljivo težka v jesenskem snegujeziknasmeh.
Poledenela cesta1
Če bo dež in hladno, bo bolj težko še tako lepo44
Tako lepo kot pri nas, je malo kje na svetu45
Sorok24. 09. 2016 20:36:02
Z Vršiča danes zjutraj po južni poti na Veliko, nato Malo Mojstrovko, potem po Hanzovi in grebenu do Šitne glave in sestop na Vršič.
Vreme sončno z obdobji megle, veter zmeren, pot BP, pohodnikov veliko. Še to: vpisna knjiga na MM je mokra in razpadla; sem jo pofotkal.
Vrh VM, in gneča na MM4
Razpadla vpisna knjiga7
MM in v ozadju VM10
Vrhnji del Hanzove poti11
Možici13
MM z vrha Šitne glave14
Tomaž115. 09. 2017 23:48:33
Danes na V.Mojstrovko preko Šitne glave in M.Mojstrovke.Pot je brez posebnosti.
Prsisojnik s Šitne glave1
In se tudi zakotalila po njem :)12
Jalovec in Mangart  se pa še kar borita z meglo 14
zlatica6. 09. 2017 06:58:44
Krasno, @Tomaž11, ne samo da si ti imel lepe razglede, tudi z nami si podelil delček tega. lpnasmeh
Tomaž116. 09. 2017 15:34:02
Hvala zlatica...bom še kdaj nasmeh