Romanje na Sv. Višarje
5.12.2012
Potem, ko sem pred štirimi leti prvič naredil to pot in jo opisal, me sedaj potegne vsako leto, no lani ni šlo, ker v tem času ni bilo dovolj snega. Dodati nimam kaj, na Trbižu je 10 cm snega, na Višarjih okoli 40, topovi so delali, vreme je bilo krasno, razgledi pa tudi.
Romanje na Sv. Višarje razgledno1 Romanje na Sv. Višarje gozdarska koča Florjanca2 Romanje na Sv. Višarje utrinek3 Romanje na Sv. Višarje od Viša do Montaža4 Romanje na Sv. Višarje Višarje z Beračnega kugla5 Romanje na Sv. Višarje Kamniti lovec, hišna gora Višarij6 Romanje na Sv. Višarje XIV. postaja križevega pota sedaj stoji sredi smučišča7 Romanje na Sv. Višarje pršičasto, sicer samo po smučišču, ampak lepo8
romanv
5.12.2012
Igor,kje je izhodišče za pešake pozimi.Hvala za info
Sem šel enkrat iz Žabnice, avto sem pustil malo nad spodnjo gondolo/smučišče, pot je bila na široko uhojena, in mi je blo zelo lepo.
Laščan
5.12.2012
Jaz grem iz tegale izhodišča:
seznam gora-Julijske Alpe-Svete Višarje (1766m)-pot:Žabnice/Camporosso in Valcanale-Sv. Višarje
Parkiraj pred znakom za prepoved prometa in oz. znakom za slepo ulico.Nato pa po asfaltni cesti navzgor skozi naselje, mimo kapelic in križev do Višarske planine in desno nad kočami do vrha. Dobro hojo in lepe razglede ti želim !
5.12.2012
Najprej hvala mojim odvetnikom, ki vedno tako lepo razložijo namesto menezavijanje z očmi, @romanv poglej na 2. stran te teme, tam je nazorno opisanomežikanje, lp
dm72
12.12.2012
Pred poslabšanjem vremena je bil današnji mrzel in sončen dan pravšnji za kakšno turo.Odločil sem se, da jo tudi jaz odromam na Svete Višarje.Zapeljem se skoraj do Žabnic in malo pred krožnim križiščem zavijem levo na stransko pot,kjer kmalu pridem do parkirnega prostora.Od tam grem na pot št.613.To je tudi stara romarska pot na Višarje,kjer se približno na polovici začnejo znamenja in ki se končajo skoraj na koncu te poti.Pot je speljana ob potoku Lussari in je v drugi polovici kar strma.Vmes grem še mimo Višarijske planine in po novi smučarski progi do vrha.Kot vedno so razgledi z vrha čudoviti .Danes Višarijsko smučišče ni obratovalo,kot tudi ne nova proga ,ki je povezana z Florjanko na drugi strani.Nazaj se vrnem po isti poti prihoda.Krasna zimska tura z smučmi ali pa brez njih.
Romanje na Sv. Višarje Višarijska planina1 Romanje na Sv. Višarje Nova smučarska proga2 Romanje na Sv. Višarje Mogočni Montaž3 Romanje na Sv. Višarje In pa Viš4 Romanje na Sv. Višarje Zadnje 12 znamenje sredi nove proge zadaj Mangrt in Jalovec5 Romanje na Sv. Višarje Anuk in zadaj Avstrjiske gore6 Romanje na Sv. Višarje Koča na vrhu7 Romanje na Sv. Višarje Svete Višarje8 Romanje na Sv. Višarje9 Romanje na Sv. Višarje Še z druge strani10 Romanje na Sv. Višarje Mangrt in Jalovec11 Romanje na Sv. Višarje Še z vrha12 Romanje na Sv. Višarje Križ na vrhu13 Romanje na Sv. Višarje14 Romanje na Sv. Višarje Začetek nove smučarske proge15 Romanje na Sv. Višarje16 Romanje na Sv. Višarje17
mukica
13.12.2012
Lepe slikce..nasmeh
sabina.7
30.12.2012

Prvih 20 minut sva smuči nosila, ker je pot občasno malo ledena in s kamni na površju. Potem pa do Višarske planine po romarski poti, z razliko da v zadnjem delu imaš nad glavo novo sedežnico. No, potem pa je treba po novi, označeni in uhojeni poti skozi gozd do predvrha. Na vrhu pa najdeš ljudi vseh sort, od smučarjev in planincev do mestne gospe z visokimi petami in krznom. V cerkvi je župnik razdajal podobice ,po lokalih pa polno in prepolno. Smučanje navzdol po smučišču še kar, sem mislila, da bo bolj ledeno.....je trda podlaga, na vrhu pa precej umetnega snega. Najina prva tura na smučeh v tej zimi je bila luštna, vreme in razgledi pa izvrstni.
Romanje na Sv. Višarje1 Romanje na Sv. Višarje2 Romanje na Sv. Višarje3 Romanje na Sv. Višarje4 Romanje na Sv. Višarje5 Romanje na Sv. Višarje6 Romanje na Sv. Višarje7 Romanje na Sv. Višarje8 Romanje na Sv. Višarje9 Romanje na Sv. Višarje10 Romanje na Sv. Višarje11 Romanje na Sv. Višarje12
skalaš70
15.2.2013
Zanima me, če kdo ve,po kateri strani bi bilo najvarnejše (zaradi plazov) iti na to lepo razgledno vzpetino?
Lep pozdrav in varen korak.nasmeh
15.2.2013
Najvarnejše je z gondolo iz Žabnice, če pa hočeš peš pa po romarski poti, priporočam krplje. Nevarnosti plazov pa tam trenutno ni nobene.
Romanje na Sv. Višarje1 Romanje na Sv. Višarje2
skalaš70
15.2.2013
Hvala, Igor, predvideval sem, da se boš ti oglasil s koristnimi podatkinasmeh.
Edina
17.2.2013
Skalaš70 super idejo si dal s svojim vprašanjem, Igorjev odgovor pa je prispeval h končni odločitvi, da sem šla včeraj ponovno na romanje. Bilo je res podobno romanju, zelo veliko nas je bilo in med turnimi smučarji, krpljarji in deskarji tudi taki brez pripomočkov na nogah. Slednjim se je kar precej globoko vdiralo. Pogledi zopet zelo lepi, nekoliko manj razgledi, ki so jih skazili oblaki. Ovili in zakrili so celo protagoniste Montaž, Jalovec in Mangart. Kljub temu spet en lep dan v gorah. http://stezeinsledi.blogspot.com/
Romanje na Sv. Višarje1 Romanje na Sv. Višarje2 Romanje na Sv. Višarje3
GITA
15.3.2013
Na Svetih Višarjah je vedno lepo. Meni najlepše pozimi. In najnajlepše dan po sneženju. Kot na primer danes… nasmeh. Čeprav je veter pometal, je bil tako prijazen, da je smrekam in golim macesnom prizanesel in jim pustil njihovo belo okrasje, ki jim ga je na novo nadelo včerajšnje sneženje. In oblaki so bili tudi prijazni… so se pasli tako visoko na nebu, da me niso prikrajšali za razglede…

Romarska pot je bila popoldne že prava avtocesta, »splužena« od turnih smučarjev, krpljarjev in pešakov in za vse je bilo dovolj prostora. Povsem drugačna je bila Višarska planina. Sprehod po njej je bil danes definitivno najlepši del ture. Na moje veliko veselje me je pričakala mirna, tiha in nedotaknjena, edino ena lepa turna gaz je vodila preko nje. Pravi balzam za oko in dušo sredi vsega smučarskega vrveža vse naokrog…

Vzpon na Svete Višarje ni neka prestižna turno-smučarska tura. Sploh ne vem, če jo lahko štejemo med turno-smučarske. Ampak je vseeno lepa… za eno sončno popoldne, za naužiti se razgledov in malo obnoviti kondicijo…mežikanje

P.S. Lepa cik-cak turna špura je bila vidna tudi v Krnici V Klobuku proti Kamnitemu Lovcu…
Romanje na Sv. Višarje Tja gor grem...1 Romanje na Sv. Višarje Podmladek v zasneženem gozdu ob romarski poti...2 Romanje na Sv. Višarje Na Višarski planini...3 Romanje na Sv. Višarje Stanovi na planini pogreznjeni v globok sneg...4 Romanje na Sv. Višarje Lepa turna gaz vodi čez planino...5 Romanje na Sv. Višarje Levo in desno pa nedotaknjena zimska idila...6 Romanje na Sv. Višarje ...in umetnije vetra...7 Romanje na Sv. Višarje Gor nad Višarsko planino ju zagledam...lepotca... :-)8 Romanje na Sv. Višarje Utrinek ob poti...9 Romanje na Sv. Višarje Pogled z Višarij na prelepo Krnico V Klobuku...10 Romanje na Sv. Višarje ...in na potegnjeno špuro v njej...11 Romanje na Sv. Višarje Na koncu stopim še do križa na Beraškem kuglu...in se nagledam razgledov...do prihodnjič...:-)12
potepinka
18.6.2013
Sneg je skopnel, rožce so zacvetele, turne smučarje, krpljarje in ostale zimske navdušence so zamenjali romarji… in snežnim utrinkom sledijo bolj rožnati in vroči. nasmeh

Obljube je slej ko prej treba izpolniti in pretekla sončna nedelja je bila več kot primerna, da se vprašanje »kdaj greva na Višarje« ne bo predolgo ponavljalo, ki pa je seveda spotoma naletelo na še nekaj ušes in iz dvojine je nastala množina.

Na Višarjah je res vedno lepo. Je pa tudi res, da na romanje zvabijo tudi tiste, ki drugače niso ravno hribolazci. Takšnim zagotovo pustijo poseben pečat v duši, pa naj bo zaradi spodobne višine, razgledov, romarske energije… ali preprosto zaradi preživetega dne v dobri družbi. mežikanje

Romanje na Sv. Višarje važno je, da se gre... četudi počasi:)1 Romanje na Sv. Višarje utrinek z Višarske planine2 Romanje na Sv. Višarje cvetoča obroba na poti pod vrhom3 Romanje na Sv. Višarje razgledi s poti4 Romanje na Sv. Višarje tanova avtocestana vrhu ... do nje pripelje pot, ki gre desno od Višarske planine 5 Romanje na Sv. Višarje Mangrt in Jalovec sta se skrivala v oblakih6 Romanje na Sv. Višarje cvetoč utrinek7 Romanje na Sv. Višarje napisano z velikimi:)8 Romanje na Sv. Višarje proti Kamnitemu je še nekaj snega9 Romanje na Sv. Višarje kavo še vedno postrežejo s srcem:)10 Romanje na Sv. Višarje skalam pa srce dodajo rože:)11
jezičnik
6.7.2013
Eno vprašanje v zvezi s sv. Višarjami. Ali kdo ve, kako je z jezikom maš? Na nekem blogu sem prebral, da je fajn, ker so maše v vseh treh jezikih, vendar me zanima, če to pomeni, da so vse maše v treh jezikih ali samo določene? Zanima me pa predvsem za jutrišnjo mašo ob 15h. Upam, da mi bo kdo znal kaj povedati o tem in hvala že vnaprej.
Suriljana
11.2.2014
Živjo! Ima kdo kakšne informacije v kakšnem stanju je pot na Višarje? Hvala in lp.
PFranci
Na spletni strani TK GORA imaš opis od sobote.Ker po romarski poti sigurno hodijo vsak dan,(priporočljive krplje)gotovo ni dosti razlike,le da je sedaj še več snega.
LidijaJesih
15.3.2014
Po romarski je široka utrjena pot, ki bi prej potrebovala derezice kot kaj drugega, če nisi na dilah, seveda. Večina je namreč danes tam gori podrsavala v dolgih korakih na smučah, le malo nas je zadaj tacalo peš. Smučišče tudi precej polno, zima bo še dolgo. K spovedi me niso vzeli.zadrega
Romanje na Sv. Višarje na smučah gre hitreje1 Romanje na Sv. Višarje kapelice so precej skrite2 Romanje na Sv. Višarje malo pred planino, pogled proti Beraškemu križu3 Romanje na Sv. Višarje nič ni treba dodat, kdor junakov ne pozna, ne hodi v gore4 Romanje na Sv. Višarje Viš, na desni Nabojs v beli preobleki5 Romanje na Sv. Višarje najbolj nevaren del poti. :)6 Romanje na Sv. Višarje Kamniti lovec s prijatelji7 Romanje na Sv. Višarje pogled nazaj na Višarje8
16.3.2014

...Veliko ljudi, kot je napisala Lidija. Cerkev je bila pa prazna. Prvič sem lahko naredila posnetek, ne da bi koga motila. Sneg, razgledi, krasen dan, ki ti ostane v lepem spominunasmehvelik nasmeh
Romanje na Sv. Višarje  - Prvi pogled, še streha je dostopna 1 Romanje na Sv. Višarje  - Vasica je zasuta s snegom2 Romanje na Sv. Višarje - Lepo je poleti, še lepše je pozimi3 Romanje na Sv. Višarje - Sonček  4 Romanje na Sv. Višarje  - Notranjost  cerkvice, nič obiskovalcev5 Romanje na Sv. Višarje - Zanimivo6 Romanje na Sv. Višarje - Vsi lokali polni, smučke prislonjene 7 Romanje na Sv. Višarje  ...Od Kamnitega lovca,8 Romanje na Sv. Višarje ...do Montaža, čudovit razgled9
Kokta
30.3.2014
Danes po romarski gor, po smučišču pa dol. Snega še dovolj nasmeh
Romanje na Sv. Višarje1 Romanje na Sv. Višarje2 Romanje na Sv. Višarje3 Romanje na Sv. Višarje4 Romanje na Sv. Višarje5 Romanje na Sv. Višarje6 Romanje na Sv. Višarje7 Romanje na Sv. Višarje Na Višarski planini8 Romanje na Sv. Višarje Mangart in Jalovec9 Romanje na Sv. Višarje10 Romanje na Sv. Višarje Ojstrnik11 Romanje na Sv. Višarje Montaž12 Romanje na Sv. Višarje proti lovcu13 Romanje na Sv. Višarje14 Romanje na Sv. Višarje15 Romanje na Sv. Višarje16