seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Dolkova špica
 Dolkova špica
taubi4
7.11.2015
Tone hvala za kompliment. Gorniki se sliši imenitneje kot planinci ali pohodniki, alpinisti nam pa običajno rečejo "šodrovci".
mailman
9.8.2016
Vzpon na Dolkovo špico po JV grebenu ti ponudi dvoje: najprej te prisili v 110% koncentracijo, odprte oči in trezno glavo,potem pa te prisili v razmišljanje kje je zasilni izhodzmeden,oz. kaj hudiča tle počnem?jezik Zato je pa na vrhu toliko večje veselje. Nadaljeval sem na Rdečo škrbino in navzdol na "drugoligaša" Gubno. Povratek mimo bivaka do avta in seveda k "firerju". Tale JV greben je prava izkušnja, na momente zaštrikan, nekaj možicev ti da vedeti da greš prav in dvigne moralonasmeh.
Dolkova špica To je to.1 Dolkova špica2 Dolkova špica3 Dolkova špica Veselje na vrhu je bilo ogromno!4 Dolkova špica To je to!5 Dolkova špica Na Gubnem se vse smeji!6 Dolkova špica Na Gubnem se vse smeji!7
Filip_Zagreb
9.8.2016
Koliko si uri potreboval za vzpon iz Vrata do vrha?
mailman
Štiri ure in pol, z vsemi postanki.
Tadeja79
10.8.2016
Je zelo podrto, krušljivo?
JusAvgustin
Ne. Če začneš iz travnate rame je bolj kot ne poplezavanje v okviru spodnje II. stopnje. Če začneš iz markirane poti direkt na raz je pa je**.
Maemi
Vrata - Rakova špica - Dolkova špica - Vrata

Dan v znamenju krasnih osamelih špic, ko vsa ostala karavana odrine na Škrlatico.
Na Rakovo špico mi je bila smer zelo logična in opremljena celo z možici v detajlih poti, a me je presenetil krušljivi skalni skok II.stopnje, ki pa moji psihi v danemu trenutku ni dopustil misliti na soliranje ob sestopu. Po tehtnemu premisleku obrnem, pa čeprav ne daleč od vrha...pride dan ko pač ne gre, bo pa drugič bolje in priložnosti veliko nasmeh
Skozi Rdečo škrbino nato na Dolkovo špico uživat v sončno samoto. Prav lepa krožna tura cool
Dolkova špica Rakova špica 1 Dolkova špica Dolkova špica s pogledom na Škrlatico2 Dolkova špica Zahodne Alpe3
Čudovito potepanje! Slika 2 pa sploh krasna, izstopa daleč naokoli
25.8.2016
Po JV grebenu na Dolkova špica, plezanje do II.stopnje, vreme super, malo pihalo. Po spustu še na Rakovo špico.
Dolkova špica1 Dolkova špica2 Dolkova špica3 Dolkova špica4 Dolkova špica5 Dolkova špica Rakova špica6 Dolkova špica Kucelj7
knap4227
3.6.2017
Včeraj po JV grebenu na Dolkovo špico, nadaljevanje na Dovški gamsovec in po grebenu do Gubna. Več v slikah
Dolkova špica Proti Stenarju1 Dolkova špica2 Dolkova špica Greben kopen3 Dolkova špica4 Dolkova špica5 Dolkova špica Proti vrhu6 Dolkova špica7 Dolkova špica Luknja v grebenu, ki vabi v Krnico8 Dolkova špica Na grebenu med Dovškim gamsovcem in Gubnim. Težavnost komaj doseže 2 stopnjo je pa precej zračno v enem delu.9 Dolkova špica Pogled nazaj na greben10 Dolkova špica11 Dolkova špica Idealno za sestop. Naj vztraja čim dlje12
mito3000
14.8.2017
Včeraj po JV grebenu na Dolkovo špico. Na poti je kar nekaj možicev, ki jih pa v vsej podrtiji z lahkoto zgrešiš, zato je šlo marsikje precej po svoje kjer je težavnost plezanja tudi malo narasla.
Dolkova špica ena ga še vedno suši1 Dolkova špica2 Dolkova špica3 Dolkova špica razgledi iz strmih trav4 Dolkova špica5 Dolkova špica tudi možici pomagajo6 Dolkova špica vstop v zanimivo podrtijo7 Dolkova špica8 Dolkova špica pogled nazaj na del prehojene poti9 Dolkova špica Rakova špica in Škrlatica10 Dolkova špica detajl iz grebena11 Dolkova špica po grebenu...12 Dolkova špica13 Dolkova špica razgledi z grebena14 Dolkova špica15 Dolkova špica16 Dolkova špica še zadnji del do Dolkove špice17 Dolkova špica pa nazaj v dolino18
skreech
3.11.2017
Danes iz Trente, cez Kriske pode do Dolkove spice in nazaj. Na poti kar nekaj snega, v glavnem mehak, stopinje so, vendar je potrebno biti previden
Dolkova špica Pogacnikov dom na Kriskih podih1 Dolkova špica Pogled u dolino Trente2 Dolkova špica Stenar3 Dolkova špica Ob poti4 Dolkova špica Pihavec5 Dolkova špica Triglav zadaj, spredaj Bovski Gamsovec6 Dolkova špica Nazaj proti dolini7 Dolkova špica Ob poti8 Dolkova špica Razor9 Dolkova špica Dolkova spica10 Dolkova špica Pot pod Dovskim Gamsovcem11 Dolkova špica Prisojnik12 Dolkova špica Proti rdeci skrbini13 Dolkova špica Pogled nazaj z Rdece skrbine14 Dolkova špica Pogled mimo Rogljice na Spik15 Dolkova špica Tu gor bo treba16 Dolkova špica Rogljica17 Dolkova špica Se malo plezanja18 Dolkova špica Škrlatica19 Dolkova špica Na vrhu20 Dolkova špica Triglav v ozadju21
peter2
28.8.2018
Danes z Vrat proti bivaku IV in naprej proti Križu. Pot sem kmalu zapustil in prečil do poti Križ - Rdeča škrbina.
Zahodno melišče pod Dolkovo špico je bilo zasneženo, vendar je bilo ob vrnitvi snega že precej manj.
Z Rdeče Škrbine na vrh Dolkove špice. Gor od nedeljskega sneženja očitno ni bilo še nikogar.
Užival v samoti kar nekaj časa, za sestop sem mislil z Rdeče škrbinje v Zadnji Dolek, vendar je pot obupna,(pravzaprav jo sploh ni), le kupi rdečega drobirja. Zato sem se vrnil v smeri pristopa.
Sneg, ki se je danes pričel nekje nad 2000m pridno pobira, tako da bo pristop v naslednjih dneh lažji.
Dolkova špica Škrlatica z Dolkove špice1
parenzo
13.8.2019
Tokrat sva se na raz pognala dva oldtimerja in uspešno prinesla na vrh in odnesla nazaj do Aljaža skupaj 133 let.
Dolkova špica Ovekovečenje1 Dolkova špica Užitek2 Dolkova špica Tam nekje je naslednji cilj3
14.8.2019
Danes pa na vrhu dva "mladička", ki sta skupaj 28 let mlajša od zgornjih kolegov.velik nasmeh
Gor mimo štirke in čez Rdečo škrbino, dol pa pod Križem in skozi Sovatno v Vrata.
Zjutraj še nekaj kapelj, potem pa sicer suho, ampak nad 2300 metri megleno.mrk pogled

Dolkova špica Že kar visoko nad Vrati1 Dolkova špica Na Stenar pa kdaj drugič...v suhem.2 Dolkova špica3 Dolkova špica Odcep za Škrlatico v megli.4 Dolkova špica Res je rdeča....5 Dolkova špica Podobna zgornjem delu Turskega žleba6 Dolkova špica Sem tik pod vrhom DŠ7 Dolkova špica Zadaj Rogljica8 Dolkova špica Megla, megla...9 Dolkova špica Prehodi nad Vrtačo proti odcepu za Križ10 Dolkova špica Sem poskusil, če je kaj trden most.11 Dolkova špica Tudi Križ vseskozi v megli.12 Dolkova špica13 Dolkova špica Pa lep pozdrav...14