Najvišji vrh Stojne je...

Ledenik

23.8.2016
Bravo obema!nasmehnasmeh
andrej78
Super,top tura in čestitke...vsekakor je za to potrebna kilometrina. Ne razumem pa v čem je čar visenja na popkovnini in slikanja...meni ni to nič kaj atraktivno...no to je moje mnenje.
BibaS
24.8.2016
Huh, tole pa izgleda zelo adrenalinsko...

Čestitam za opravljeno turo!
Čestitke! Naslednjič pa kar od Mangrta pa do Poncmežikanje
lino
Bagi, kot vedno so tvoji komentarji in slike tako nazorni in razumljivi, da nimam nobene želje in veselja, da se zdajdem v tem zahtevnem in nevarnem prečenju. Čestitke OBEMA! Le kako ima lahko tvoja soplezalka skoraj na vsaki sliki nasmešek na obrazu? Želim Vama še veliko tur z nasmeškom!
24.8.2016
Pri uživanju pa rres ne bi smela bit slabe volje Linomežikanje
lino
Redbull, pri njej se pa res ne vidi niti kančka strahu, treme in gumijastih kolen.
24.8.2016
Točno tako, le tvoje vprašanje sem ponovil
bagi
25.8.2016
Vsem hvala za čestitke nasmeh. @Lynx ... podnapis fotke 57 je sedaj tak kot mora biti velik nasmeh.
MatejaP
To je res tura, ki ti ostane nekje zapisana še dolgo, dolgo...Čez čas, ko gre malo v pozabo jo ponovišvelik nasmeh.

Lino mehka kolena na grebenu, ki sva ga prečila ne bi bila najboljša izbira, tudi trema ne, vedno pa ostane spoštovanje in previdnost, ker tukaj res ne bi bilo popravnega izpita.

Vsak dan posebej se veselim naslednje ture, zato se nasmeški nabirajo cel teden v dolini in potem si dam duškavelik nasmeh Resen obraz je pri meni res redkost, očitno imam to v osnovni opremi, seveda je v dobri družbi uživanje še večje, tudi vsem ostalim želim še veliko prijaznih nasmeškovjezik
25.8.2016
Imenitna tura, čestitke !

Čudovito se je spominjati časov, ko sem tudi sam kolovratil tam gori - od Zacchija, kjer sva s kolegom na predvečer prespala, do bivaka nad Zagačami in potem naslednji dan po grebenu na Mangrt in mimo Nogare nazaj dol nasmeh

Tam blizu je še ena imenitna tura in sicer iz Loške Koritnice na Kotovo Špico, od tam na V koncu Špico in nadalje na Vevnico, sestop pa mimo Zagač nazaj dol mežikanje
Edina
nasmehvelik nasmehnasmeh ...
Turbo, tisto ni še ena tura, ampak spada zraven k turi na tem grebenu. Če startaš iz Tamarja...
25.8.2016
Ja, vem zanjo (mislim, da misliva isto), a še nisem šel. Prečenje Zacchi-Ponce-Strug-Vevnica-Mangrt sem že šel, Kotova Špica-V koncu Špica-Vevnica iz Loške Koritnice tudi, iz Tamarja proti Kotovemu sedlu in potem nekje od blizu bivaka gor med V koncu Špico in Vevnico pa še ne . . . Kdo ve kdaj, če zavijanje z očmi
Bobaje
26.8.2016
Ob 6-ih s Flojem pičiva od avta (sva se prešvercala pod kočo Zacchimežikanje) proti zatrepu pod Vevnco, kjer se začne železna pot, tako zvana Via della vita. Vreme kičsto, ravno prav hladno, z razgledi za bogove. Zajle in skobe v VDV so čist v redu, tud prečenja grebena ne predstavlja težav, razen parih jeklenic, ki jih je huda sila iztrgala iz skalovja ali pa pretrgala njih jekleno dušo, sicer pa je bila pred leti v veliko bolj klavrnem stanju. Če zaideš, samo pošpegaš na italijansko stran in že si ti pokaže nadaljevanje ene najlepših in malo obiskanih poti v našem koncu. Po štirih urah in 45 minutah sva že na kapučotu pred kočo Zacchi, kjer je mrgolelo nebroj adidas pohodnikov. Aja, pa našla sva mesto, kjer sta se usjala dva planinca lani jeseni, ki sva jih ponoči reševala z grebena Ponc. Eko to je to.
Čau, Jure
Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce Tam sva začela1 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce Proti vzhodu...2 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce Kulisa3 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce Za tem rogljem sta jeseni planinca zgrešila pot4
BT88
26.8.2016
Čestitam opis za čisto petico.
ops.stopla sta pa kar
Todi
27.8.2017
Včeraj smo se podali na prečenje, Vevnica (pot življenja / Via della Vita) pa vse do Visoke Ponce. Pot smo opravili Belopeška jezera - ferrata Via della Vita - Vevnica (2342m) - Strug (2265m) - Zadnja Ponca - Srednja Ponca - Visoka Ponca (2274m) - Belopeška jezera. Presenečeni, saj smo do vstopa dohiteli že skupino šestih pohodnikov, nato se nas je nabralo blizu 12. Tako da smo kar lepo odšli počasi naprej. Sama pot na Vevnico BP, varovala ok vse ok. Kot si enkrat na Vevnici je šele začetek, saj ni lahkega sestopa. Tako nadeljujemo naprej vse do Struga, kjer so varovala bistvena ok, je pa tudi nekaj potrganih jeklenic na katere se ne smeš zanašat. Vse od Vevnice pa do Srednje Ponce ne srečač nikogar ali pa redko. Nato še na veliko in v dolino do koče Zacchi, kjer je bilo več osebja kot gostov. Na kratko se okrepčamo in proti domu. Res dan za bogove, ... nasmeh
Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce v začetku dneva1 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce še zaspani2 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce3 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce jesenske meglice4 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce razpotje5 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce6 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce7 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce kot kovanček majhen8 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce9 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce tu se začne 10 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce Via della Vita11 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce12 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce13 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce lepo varovana14 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce15 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce16 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce tukaj se vse postavi pokonci17 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce borči18 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce prepadno je19 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce20 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce21 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce22 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce mi gremo levo23 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce borči in jože24 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce malo pred Vevnico25 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce jeeeee26 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce kralj27 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce28 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce daleč, daleč je pot29 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce Še nekaj jih je30 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce31 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce pa dol32 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce33 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce34 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce35 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce poziranje36 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce pa gor37 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce visoka, do tja 38 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce še iz zraka39 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce Strug40 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce letim41 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce Tamar42 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce43 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce pa še čisto malo44 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce45 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce pogled nazaj46 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce po grebenu47 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce Zadnja Ponca48 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce Srednja Ponca49 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce Planica50 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce51 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce pa tvlika, Velika Ponca52 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce53 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce54 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce utrinek55 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce pr koč, Zacchi smo bil že mal zdelani56 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce pa še pogled na prehojeno57 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce js58 Prečenje Via de la Vita - Vevnica - Strug - Ponce js in jože59
Todi
27.8.2017
Prilagam še video, te čudovite polno adrenalinske ture
malimiha
28.8.2017
Bravo Metod in ekipa. Res lepa tura nasmeh
magroman
Metod cca. koliko časa ste porabili?nasmeh