Kredarica
PFranci
16.1.2018
Cesta je iz Radovne prevozna še par sto metrov proti Krmi.Za parkirati je prostora max.za štiri avtomobile,za ostale pa brez kovinske lopate ne bo šlo.mežikanje
Kredarica1
velik nasmeh
tropine
19.1.2018
Zanima me za koliko se čas hoje podaljša od tu ko se lahko sedaj parkirajo avti,namreč jutri nameravam proti vrhu in ali je pomrznjena celotna pot? l.p. JOŽE
Lunatixz
Sicer je to odvisno od hitrosti hoje ampak nekje od 40min do 1h (cca 5km). LP!
19.1.2018
Začetek Kurja vas- do Lese(Zgornji parkinga) cca 5km-hitra hoja okrog 55min. Parking za 4 avtomobile, če lepo parkirajo je pa 1,2 km naprej od začetka Radovne, 15 min pridobiš. Če je pa tam že polno, potem pa vzratno ali pa z lopato skoplješ parking.
Srečno
luigi
19.1.2018
včeraj bil na Kredi vreme super razen vetra ki je bil kr konkreten, parkiranje omejeno na 4 avtomobile, višje se da do Kovinarske če imate "taščin" avtonasmeh
Kredarica1 Kredarica2 Kredarica3 Kredarica4
Maemi
Radovna - Kredarica

Parkirala sem v Radovni, se pa lahko pripelje z osebnim avtom tudi do Kovinarske koče, s pazljivostjo (par garaž za parkiranje je tam urejenih).
Celotna pot ponuja trdo do pomrznjeno sneženo podlago, za smučarje je bilo od Prgarce dalje lažje napredovanje peš s smučmi na nahrbtniku. Dereze/derezice so priporočljive za lažjo hojo oz. od navade posameznika.
Smučanje glede na tako dolgo traso odlično in konstantno od vrha do doline nasmeh

Imeli smo super lep dan, ki je v tako dobri družbi čisto prehitro minil, postrežba odlična cool

Obeta se lep vikend, priporočam obisk ☼

Kredarica1 Kredarica2
mukica
25.1.2018
Lepo smo preživeli včerašnji dan ...Družba , dogajanje in okolica odlično, le pot iz Radovne se kar vleče.. predvsem za nazaj zadrega
Kredarica  še tja gor...in še malce  ...1 Kredarica2 Kredarica razgledi...3 Kredarica nikoli ne naveličano4 Kredarica na najboljšo kavo5 Kredarica veliko se nas je zbralo6 Kredarica še v Ivačičevo jamo7
25.1.2018
Včeraj je bilo vreme zares brezhibno in po dolgem času sem se odločil za obisk Kredarice. V Kurji vasi ob pol osmih poln parking, avto pustim na prvem primernem mestu v smeri Radovnevelik nasmeh. Začetnih 500 m sem plesal po gladkem ledu, naprej je nekako šlo, ob poti sem naštel 23 avtomobilov (mrcin). Do letnega parkirišča sem se lepo ogrel, tja sem primarširal po 56-tih minutah. Že zaradi precejšnjega števila vozil spodaj sem imel neko slutnjo, ko pa sem dohitel tik pred kočo skupinico s Stašo, sem takoj vedel,koliko je ura. Oj kaj vse zavoha moj nos.cool Prišel sem direktno na gostijo, ki je bila kar pred vhodom v kočo, saj je bilo vreme zares enkratno.
Toliko ¨Svedrov¨ na kupu še nisem videl. Sem pa opazil, da so večinoma pešaki(kot jaz), saj je bilo smuči bolj malo tam okoli. Ob enih je bil čas za povratek, saj ugotavljam, da sem se v zadnjih dveh letih postaral za desetmrk pogled.
Pr' Psnak se oglasim na kavici, pa tudi ogled začeteka tekme s Čehi sem imel tam v planu, vendar prav dolgo nisem zdržal...
Kredarica Ob pravem času, na pravem mestu. Dejanova zakuska na prostem.1 Kredarica Jože in Palirjevi gospodični.2 Kredarica Vse najboljše, Dejan!3 Kredarica Na zdravje, slavljenec!4 Kredarica Tudi višje je bilo kar nekaj prometa.(Mali Triglav)5 Kredarica Vrh očaka izpred Doma.6 Kredarica Tošc, pred njim Vernar, Cesar...7 Kredarica Izstopajoča naša velikana8 Kredarica Pa druga dva, malce nižja.9 Kredarica Kraljičina soseščina10 Kredarica Pa še Dovški križ z okolico11 Kredarica Dvakrat ¨R¨12 Kredarica Tudi poleti ni vedno tako mirno in toplo, kot danes.13 Kredarica Kakšen meter premalo, za dolgoletno januarsko povprečje.14 Kredarica Rž15 Kredarica Rjavina16 Kredarica Stol17