Kredarica
mukica
21.9.2017
Bravooo...in koliko je kaj snega..če prav razumem si zgazilnasmeh Hvala nasmehnasmeh
bumslpepe
Snega je bilo dovolj. Na trenutke sem gazil do pasu in še čez. V povprečju pa nekje do kolen.

Iz Kredarice sem pospremil v dolino še Angleža in Francozinjo, ki sta obtičala za dva dni na Kredarici.

Pri Prgarci pa smo srečali skupino šestih Madžarov namenjenih na Kredarico.
j.
21.9.2017
Hvala za gaz in info tudi v mojem imenu!
Maemi
Krma - Kredarica

Zapihane sledi bumslpepeja...
Punca s Kredarice je pred mano potegnila novo gaz v zadnjemu delu Kalvarije do koče, zato je bilo tokrat za spremembo kar prijetno udobje (lepo je spati malo dlje) cool
Parodija trenutnih naskokov tujcev na neosvojeni zimski Triglav se nadaljuje...

Kredarica1 Kredarica2 Kredarica3
22.9.2017
katera pot na triglav je najbolj popularna v zimskem času in a se kateri poti ljudje izogibajo? lp
eekeek
edoo
22.9.2017
Ni popularne poti. Do Kredarice je edina dostopna iz Krme, pa še ta lahko za nepoznavalca in neizkušenega pogosto smrtno nevarna. Naprej in vse ostalo so več ali manj zelo zahtevni alpinistični vzponi.
@redbull zmeden

@edoo, ok, torej hočeš reči da je pot iz Krme najbolj popularna pot. velik nasmeh
22.9.2017
Če bi rekel obiskana potem je odgovor SIGURNO
edoo
Ostalih poti sploh ni, ker so globoko pod snegom. Tudi iz Krme pot v drugem delu poteka drugje kot je markirana v kopnem, oziroma je celo več poti.
Glede na vprašanje verjetno nimaš izkušenj z zimskim gorništvom. Dostopi na gore pozimi so v večine primerih drugje in včasih težji ali pa celo lažji zaradi s snegom zalitih določenih ovir (grap, previsov) katere v kopnem težko prečimo.
So pa druge nevarnosti kot zdrs, plaz...
Zdaj, ko ni veliko snega je stvar mal drugačna, lahko še slabša ali nepredvidljiva.
22.9.2017
Maš prov, nimam izkušenj, me je zanimalo samo informativno, hvala za odgovor.
kowachko
Danes iz Krme na Kredarico. Kar veliko obiska - pričakovano zaradi lepega vremena. Zimska pravljica.

Dopoldne zaradi mraza sneg že pri Prgarici. Popoldne ob povratku pa že drugačne razmere in snega je v nekaj urah veliko pobralo. Višje proti Kredarici so razmere že zelo zimske.

Dva sta poskusila proti Triglavu pa sta pod Malim Triglavom v prečki obrnila - je bilo pretoplo.
Kredarica1 Kredarica Zjutraj tako, popoldne pa blatno2 Kredarica3 Kredarica4 Kredarica5 Kredarica6 Kredarica7 Kredarica8 Kredarica proti Staničevi koči9 Kredarica Razgledi fantasticni - Jalovec, Mangart, Razor, Stenar, Škrlatica10
j.
23.9.2017
Tudi danes poletno - jesensko - zimska pravljica. Precej ljudi (kakih 30 avtomobilov pri rampi v Krmi). Snega do 2000 metrov je na poti komaj kaj, od roba podov do Kredarice pa pretežno gaz, nekajkrat gre tudi po kopnem.

Na vrhu Malega Triglava je bila okrog dvanajstih opazovana ena dolgostebelna zelena človeška štrigalica, ki je kmalu zatem lahkotno odskakljala v smeri proti Planiki.
Kredarica Preko Kalvarije je non stop nekdo hodil.1 Kredarica Kredarica, Triglav in oblački.2 Kredarica Kapelica je trenutno malček zametena.3 Kredarica Pojavila se je zelena dolgostebelna človeška štrigalica na vrhu Malega Triglava.4 Kredarica Barva sploh ni pomembna, važno je, da je pisano in svetleče. Ampak všečno...5 Kredarica Takole zgleda pa Kotel in vse okrog njega...6 Kredarica Še en pogled na kočo in Očaka pred slovesom...7
Svedri morajo biti pisanimežikanje
mukica
Jap...en lep jesenski dan smo preživeli ob lepih razgledih in srkanju najboljše kave...nikjer ni tako zaslužena kot tam nasmeh
Kredarica pisanih oblačil in veselih nasmehov :)1 Kredarica povsod se pojavijo ;)2 Kredarica takole ja kazalo v zaveterju, ten obraza je tem temperaturam primiren 3 Kredarica skupinska..po Dejanovem prihodu z vrha4 Kredarica5
23.9.2017
nasmehNajboljša kava? Verjetno so res gobe krive. Zaslužena pa vsekakor.
bumslpepe
7.10.2017
Lp iz Kredarice. Snega iz Krme ni več.