Vrbanove špice
Zasavčan
27.7.2014
jezenJoj ti si pa en velik težak.zmedenEnkrat krave drugič cesta, pa če zajle bi rad napeljeval.Kar se pa spanja v Staničevi tiče, so že videli z kakšno pokoro imajo opravka pa so te raje naglihali v dolino.velik nasmeh
Divji kozliček pa se po navadi ne pusti božati "staremu kozlu".jezik
SunBurned
27.7.2014
Hm, cesta v Kot je pa res katastrofa, zakaj se pa tega ne bi smelo skritizirat.
VanSims
28.7.2014
@SunBurned: očitno nelateri slabo berejo moje poste pa komaj čakajo da nekaj napišejo pa magari traparije. So že zafrustrirani da ni bilo tokrat nobene stvari na katero bi se obesili in jo lajnali še kake 3-4 strani naprej, tako da bi moral Tadej spet novo rubriko odpreti. zavijanje z očmi

Aja in ena od dobrih stvari avstrijske komercialnosti je pa da bodo pa res vsakega sprejeli kot gosta ne glede na kakršno koli okoliščino. Denar je denar. Čeprav, ne verjamem da so na Staniču vedeli, da imajo opravka s samim VanSimsom o katerem so morda brali na hribi.net. velik nasmeh mežikanje
28.7.2014
"Nisem se še spuščal po klinih s svetilko v eni roki."

Investicija v eno svetlo čelko je dobra zadeva. Morda kako ekološko, ki se jo polni z usb in ustrezno dobro sveti:

Branee
28.7.2014
te kr na wc potegne k beres..
Keko
10.8.2014
Včeraj sva se z ženo na povabilo Ljubljanskih in Gorenjskih prijateljev, pridružila njihovi skupini izkušenih pohodnikov in smo se skupaj iz Kota podali proti Vrbanovim špicam po poti Lojzeta Rekarja.
Pot je do gozdne meje kar zoprna, saj je potrebno preko nekaj poševnih gladkih plat, ki so bile kljub lepemu vremenu mokre in blatne od čevljev pohodnikov in kar spolzke. V nadaljevanju je pot lahka do vstopa proti Vrbanovim špicam.
Sama pot na Vrbanove špice je kar zanimiva in raznolika. V prvem delu poteka preko strmih trav, kjer je veliko narahljane zemlje z kamenjem in je potrebno kar paziti, da spodnji ne dobijo kakšnih kamnitih projektilov. Do Spodnje Vrbanove špice pot poteka v glavnem navzgor in je kar lepo varovana. Potem se je potrebno vrniti nekoliko nazaj in jo obhoditi po desni strani po zagruščeni polici. Sledi spust v škrbino, ki je na nekaterih mestih kar zahteven, saj so ponekod samo klini ali pa še tistih ne in je potrebno poplezati navzdol preko kamnitih skokov, ki so kar krušljivi in razmajani tako da je potrebno biti kar previden, saj so nekateri deli tudi kar izpostavljeni.
Ko se naša skupina petnajstih članov spušča v škrbino se iz Visoke Vrbanove špice spušča podobna skupina čeških pohodnikov, ki pa je zelo počasi napredovala. Ko smo se srečevali, smo opazili, da so sicer bili kar dobro opremljeni, vendar je nekaj od njih imelo kar precejšnje težave pri nevarovanem sestopanju v škrbino. Dekle nekoliko nad mano je bilo kar preplašeno in mi je najprej poslalo kamen v pozdrav, ki mi je poletel med nogami in po njenem nerodnem prestopanju sem se že ustrašil, da bo še ona poletela proti meni in da bom imel premalo prostora med nogami, da bi se vse skupaj vsaj zame srečno končalo.
Po kar zahtevni poti je vrh Visoke Vrbanove špice zelo pohleven. Po kar dolgem postanku pri Staniču, se odpravimo nazaj v dolino, kjer ponovno naletimo na dekle iz te češke skupine, ki opotekajoče hodi po cesti iz Kota, z krvavečim nosom. Z rahlim dvigom roke nakaže avtu iz naše skupine, da rabi pomoč. Ko je odložila težak nahrbtnik v prtljažnik, se je videlo, da že komaj stoji na nogah, saj je skoraj padla po tleh.
Kar je pa najbolj grozno je to, da so jo prijatelji pustili samo zadaj in so jo čakali kakšne tri kilometre naprej in jim je bilo celo smešno, ko je izstopila iz avta. Takih ljudi pa res ne bom nikoli razumel.
Vrbanove špice ta domorodec nam da vedeti, da stopamo v njegovo kraljestvo1
Vrbanove špice sledi prvi oddih pri debelem kamnu2
Vrbanove špice sonce kar hitro pokaže svojo moč3
Vrbanove špice lep dan se kaže4
Vrbanove špice da bi se izgubili nas ni skrbelo, spremljala nas je premična markacija5
Vrbanove špice lahko bi bila tudi največja letalnica na svetu6
Vrbanove špice pot je že usmerjena proti Vrbanovim špicam7
Vrbanove špice od tu dalje se začne bolj pokončen in prepaden svet8
Vrbanove špice tudi cvetja ne manjka9
Vrbanove špice vstop v jeklenice10
Vrbanove špice pa na prvi stolp11
Vrbanove špice in na drugega12
Vrbanove špice ko si žena sposodi fotoaparat se začnejo rože13
Vrbanove špice in njena ponesrečena slika, ko cilja rože in zadane Triglav z brki14
Vrbanove špice plesišče pred Visoko Vrbanovo špico15
Vrbanove špice in vrh, na katerega se od Staniča lahko sprehodiš27
Vrbanove špice razgled na kraljestvo28
Vrbanove špice proti Staniču29
Vrbanove špice še v popoldanskem času mravlje lezejo na Triglav v strnjeni koloni30
Todi
10.8.2014
Midva s Tinky-jem, pa sva se danes odpravila na Vrbanove špice, samo da sva nato preden sva zavila proti Staničevi koči šla še na Begunjski vrh.nasmeh, ... Seveda oprema za sem naj bo popolna in tudi kondicija nebo odveč.velik nasmeh
Vrbanove špice Začetek1
Vrbanove špice Voda, voda, voda, ...23
tinky
10.8.2014
Še nekaj mojih slik iz te ture.
Vrbanove špice GT luna1
Vrbanove špice26
SunBurned
10.8.2014
Uffff...čudovite reportaže, me je kar nostalgija zagrabla.
27.8.2014
Naj še jaz pohvalim slike objavljene od predhodnikov. Žal mi teh lepih vrhov še ni uspelo obiskati. Sicer navadno ne sprašujem po primerjavah, saj ima vsakdo drugačen pogled, a zaradi kolega sprašujem sledeče: ali je pot Lojzeta Rekarja v primerjavi s Kopiščarjevo na Prisojnik lažja ali težja?

Hvala.

Hvala.
franca
27.8.2014
po mojem mnenju sta kar primerljivi
Keko
Razlika med Kopiščarjevo in Vrbanovimi špicami je v tem, da se pri prvi samo vzpenjaš kar je za večino pohodnikov nekoliko lažje. Pri Vrbanovih pa imaš tudi odseke ki potekajo navzdol in so ponekod tudi bolj slabo varovani ali pa sploh ne in ravno ti odseki delajo to pot težjo, kot bi bila sicer. Sicer nima takšnega vrtoglavega kaminskega dela kot ga ima Kopiščarjeva, vendar bi jo kot celoto tudi jaz postavil v podoben rang kot je Kopiščarjeva, prav zaradi njene raznolikosti. Vešč moraš biti tudi gibanja navzdol po težjem terenu in ne samo navzgor.
tinky
27.8.2014
Sem šel lani po Kopiščarjevi na Prisank in je res da je ta precej strma in za moje pojme malo zahtevnejša. Že začetek v plezalni del je kar zopern, potem pa samo navzgor.V oknu se pa vseskozi nakaj dogaja. Čelada pod nujno. Rekarjeva je bolj razgibana in ob lepem vremenu postreže s čudovitimi razgledi. Za primerjavo 3 iz Kopiščarjeve in 3 iz Rekarjeve.
Vrbanove špice strmo1
Vrbanove špice najožji del3
Vrbanove špice začetek plezanja4
Vrbanove špice kar nekaj takih kratkih odsekov5
Vrbanove špice6
panda
27.8.2014
Po moji oceni (prehodil obe): Rekarjeva težja kot Kopiščarjeva. nasmeh Seveda ob normalnih vremenskih pogojih in brez snega.
janez.novak
Se strinjam s pando. Na Kopiščarjevi je le en bolj zahteven del - Kamin in ozek preduh, čez Vrbanove špice pa je pot vseskozi zahtevna, pa še več drobirja je na poti - seveda pa je to osebno mnenje.
skalaš70
27.8.2014
Se strinjam z obema, samo zame je pa ferata na Okrešelj še težja!

Lep vikendcool
27.8.2014
Hvala za vaša mnenja. Upam, da mi jo uspe prehodit še letosnasmeh

Lep vikend vsemmežikanje
janez.novak
27.8.2014
skalaš70 - katera ferata?
JusAvgustin
28.8.2014
Tako Rekarjevo kot Kopiščarjevo samo v sestopu, se pa strinjam s skalašem70... Tista na Okrešelj je težja od obehmežikanje