seznam forumov / Slovenija / Splošni pogovori / Vreme, vremenska napoved, nevarnost...
 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...
grega_z_brega
30.12.2016
Me je spreletelo, ko sem to novico prebral takoj za tem, ko sem pogledal Dragove današnje fotke.
Tudi mene, lahko da je eden s slike 9
Včasih je črta med življenjem in smrtjo zelo tanka.
Barpka1
30.12.2016
Verjetno ne bi bilo slabo, da bi tale zapis videlo čim več tistih ljudi, ki se te dni podajajo v gore brez ustrezne opreme: https://www.instagram.com/p/BOmFhzIh2At/?taken-by=minapirih
robi2107
4.1.2017
Je že tako, da se lahkomiselnost v gorah prej ali slej žal drago plača. Enako je še pri marsikateri drugi dejavnosti, ne le pri nekaterih športih, ki so povezani z nevarnostjo. V teh razmerah hoditi v gore brez ustrezne opreme je tako, kot bi npr. na kolesu sekal ovinke. Saj nekaj časa bo šlo, ampak prej ali slej bo izza ovinka pripeljal avto. In takrat bo to verjetno tvoje zadnje kolesarjenje. Ali pa če bi plezal po strehi brez ustreznega varovanja. Prej ali slej boš zletel dol. Pri vseh teh stvareh je tako, da le največja možna zaščita, znanje, informiranost in upoštevanje svojih psihofizičnih sposobnosti zagotavljajo kolikor toliko varnosti. In šele od tu naprej lahko govorimo o odgovornem ravnanju. Pa še tu se lahko kaj zalomi. Ampak to je pa že druga zgodba, saj gre za kalkulirano tveganje, v katerega se vsak, ki se v kaj takšnega spušča, podaja zavestno.
SamoK
Flanc.
5.1.2017
Nesreče se bodo vedno dogajale, žal, dobronamerna opozorila večina ne jemljem resno in vidijo v njih kot pametovanje. No kakorkoli že, če imajo nekateri planinci veselje delat ˝samomor˝ ali se ˝namerno˝ poškodovat potem je to 100% njihova odličitev. Nekateri se za opozorila zahvaljujejo, saj hodijo v gore po najbolj varnih zmožnostih. Kar lahko ostali naredimo, da se izogibamo strmega terena, kjer bi lahko nepazljivi planinci sprožli kamenje ali plaz. Enostavno se obrne ali počaka, da ostali nardijo svoje. Kamen se sam od sebe ne bo sprožil. Plaz pa se lahko sproži ob dodatni obremenitvi nekoga, ki se nahaja nad nami. Vedno ko sem zahajal na Tolminsko, Trentarsko stran, cel dan niti enga kamna nisem dobil predse. Še največkrat sem videl sprožene kamne v KSA, Zgornja Gorenjska, Karavanke...., tam kot so bli še ostali, žal se na nekaterem terenu ne da brez da se sproži kamenje, zato je treba tam bolj gledat okoli sebe. Nedolgo nazaj je nekdo napisal na FB, ko so hodil na Triglav, da je nekdo tišal gor brez derez, cepina in ogrožal ostale. Če bi njemu spodrsnelo bi še koga zbil, ta ki je to pisal se je obrnil, onega brez derez pa so ostali pregovoril, da se je vrnil. Prav tako se je včeraj nekdo zahvalil za GRS pomoč v okolici Vrateče pred novim letom, kjer mu je nekdo sprožil kamenje in k sreči je prišlo samo do poškodbe roke. Juš bi o tem znal več povedat, saj je bil tam še z ostalimi, ki so ponesrečencu pomagal. Čelada in oprema ga je rešila. Brez opreme lahko samo ugibate kaj se v takem primeru zgodi. Vsem želim še naprej varno obiskovanje hribov nasmeh
SamoK
Nadgradnja flanca.
miri
@lg,lepo,da pohvališ Primorce.nasmeh
Vreme, vremenska napoved, nevarnost...1
5.1.2017
Ta zgodba je zaokrožla na FB v skupini s 17.000 člani, meni se zdi vredna delitve:
IgorZlodej
9.1.2017
Kam pa je izginila zgodba? No nekaj sem slišal o neznanem frajerju, ki je hodil v domnevno napačno stran, da ni tudi on kam poniknil eek
Danes zjutraj...
Vreme, vremenska napoved, nevarnost...1
13.1.2017
Tadej iz kje je to slikan.
Podljubelj
viharnik
13.1.2017
Sedaj ga tudi pri nas v močvirju že medevelik nasmeh!
Vreme, vremenska napoved, nevarnost...1 Vreme, vremenska napoved, nevarnost... Svetlobe je pozim na mansardah malo manj, ob ogrevanem stanovanju pa sneg hitro stopi2
IgorZlodej
13.1.2017
Ne verjamem, dokler tega še @lino ne potrdivelik nasmeh
lino
Igor, res je. Iz službe se peljemo v koloni po polžje. Lahko Viharniku, ker živi v Ljubljani. S spoštovanjem!
viharnik
14.1.2017
Za idilo v Ljubljani je nasulo nekaj snega, ponoči je pomrznil ob -2C, že včeraj zvečer skidal obe strani, bajerja še nevelik nasmeh.
Vreme, vremenska napoved, nevarnost...1 Vreme, vremenska napoved, nevarnost...2
lino
14.1.2017
Viharnik, zakaj pišeš o kidanju snega v ednini? Verjetno so ti tudi sosedje, ki so športniki in fit, solidarno pomagali. Ali pa mogoče ne obvladajo tako zahtevnega orodja kot je polavtomatska snežne lopata in so poniknili.zavijanje z očmi Lp