seznam forumov / Slovenija / Splošni pogovori / Nesreče v planinah
 Nesreče v planinah
Janezs
24.10.2017

Ja res je, nekateri ljudje ne znajo živeti brez predpisov. Tudi vsi gorniki niso enaki, eni rabijo en dan ,da nekam "prilezejo" z vso opremo. So pa tudi taki, ki brez opreme, prehodijo v enem dnevu, pol Julijcev, ali Karavank. To je tako kot v prometu. Semaforizirano križišče ali moderno krožišče. Seveda v krožišču je potrebno več narediti z svojo glavo, je pa hitrejše.
vespuci
Miri,prav o neumnosti je potrebno tukaj govoriti,saj je bila dan prej vremenska napoved dež in v visokogorju sneg po celi Sloveniji.
jani bele
22.11.2017
Upam, da mi administrator ne bo preveč zameril, če bom tu naredil malo reklame, ampak mislim, da knjiga odgovarja na marsikatero vprašanje, postavljeno v tej temi.

Napisal sem knjigo o nevarnostih v gorah - Nevarno proti vrhovom. V njej sem preko zgodb ljudi, ki so doživeli kakšno nevarnost, očividcev nesreč, gorskih reševalcev in svojih doživetij poskusil prikazati vse glavne vrste nevarnosti, na katere lahko naletimo pri naših vzponih v gorah.
Knjiga je že na prodajnih policah.
Nesreče v planinah1
piotr
22.11.2017
Jani pohvalno, čeravno se tale pridevnik "nevarno" iz naslova lahko razume negativno, kakor da so gore "nevarne". Res da tematika obravnava pač nevarnosti, ki nas lahko dolete, zato bi morda ustrezneje rekli, kako varneje proti vrhovom.mežikanje
Znanje si običajno pridobimo v mladosti, izkušnje pa si pridobivamo tako dolgo, dokler živimo.
Slabe izkušnje je najvarneje dobiti od drugih, tako od izkušenih kot od neizkušenih. In ravno to nam ponuja ta knjiga.
Avtor nas spremlja v gorah v vseh razmerah, v vseh letnih časih in nas seznanja z nezgodami in s tragičnimi dogodki predvsem iz zadnjih let. Morda je to tisto, kar se nas tudi najbolj dotakne. Ko se spominjamo znancev, katerih poti se niso srečno končale, ali pa so se, in so jim dale misliti, kot tudi nam, ki prebiramo to knjigo.

Vsekakor knjiga, ki bi jo moral prelistati vsak obiskovalec gora. Pa še kakšno zraven...
V bistvu je te literature še premalo in bi jo moral forum, ki je s tega področja, tudi oglaševati.
jani bele
Piotr
O načinih gibanja, kako varneje proti vrhovom, govori moja prva knjiga - Proti vrhovom. Malo čudno bi bilo, če bi tej novi knjigi dal naslov Varneje proti vrhovom, če pa vsa knjiga govori o nevarnostih. Gore vsekakor same po sebi niso nevarne - to postanejo, ko se znajdemo mi tam: premalo fizično in psihično pripravljeni, neopremljeni, neizkušeni. In glede na statistiko GRZS je novinar mojemu intervju v Delu dal kar pravilen naslov : Planinstvo - najnevarnejša oblika množične rekreacije.
22.11.2017
Pohvalno, Jani, da si se tudi tu oglasil, kajti PZS forum ni še nikoli dobro zaživel. Nikjer drugje kot tukaj ni tako zaželena ta tematika, kjer boš sigurno dobil nekaj tvojih bralcev. Brez posrednikov bi bila najbrž tudi cena kaj ugodnejša??nasmeh
Dobro prodajo ti želim, bralcem pa, da bi odnesli čim več koristnih informacij.