seznam forumov / Slovenija / Splošni pogovori / Gorska obeležja NOB
 Gorska obeležja NOB
17.11.2016
Z včerajšnjega obiska Križne gore nad Škofjo loko in okoliških hribov....lp
Gorska obeležja NOB hiša z NOB obeležjem1 Gorska obeležja NOB NOB obeležje od blizu2 Gorska obeležja NOB na poti do cerkve sv. Gabrijela - vas Planica3 Gorska obeležja NOB še približan napis obeležja4
21.11.2016
Od včeraj s poti Vače - Zasavska gora...
Gorska obeležja NOB NOB obeležje ob poti1 Gorska obeležja NOB spomenik od strani2 Gorska obeležja NOB spomenik od daleč3
8.12.2016
Z včerajšnjega vandranja po Jurčičevi poti ....lp
Gorska obeležja NOB spominsko obeležje na gostinskem poslopju na Polževem1
10.12.2016
Na Gori Oljki... lp
Gorska obeležja NOB NOB spominsko obeležje1 Gorska obeležja NOB NOB obeležje tik pod cerkvijo2
23.2.2017
Na poti Zalog-Debni vrh; spomenik je v Zalogu.nasmeh
Gorska obeležja NOB1 Gorska obeležja NOB spomenik žrtvam NOB2
11.3.2017
To obeležje sem videl na turi na Kopitnik v vasici Gore.
Gorska obeležja NOB1
16.3.2017
S poti po Primorski.
Gorska obeležja NOB Pomnik v vasici Gora odkoder se gre na Trstelj.1 Gorska obeležja NOB Pomniki na Stjenkovi koči na Trstelju.2 Gorska obeležja NOB3 Gorska obeležja NOB4 Gorska obeležja NOB Cerje -posvečeno je vsem braniteljem slovenske zemlje.5
mirank
16.3.2017
Na sliki ena je vas Lipa od koder se (tudi) gre na Trstelj z juga. Vasi Gora tam okrog ni; obstaja le ledinsko ime za par ruševin, eno zapuščeno hišo in lovsko kočo severno pod prelazom Železna vrata ob cesti proti Dornberku-domačini rečejo temu Na gori...
19.3.2017
Pomniki v vasicah Šavrinskega gričevja.
Gorska obeležja NOB Pomjan1 Gorska obeležja NOB2
17.4.2017
Zanimivo obeležje tik pod Gradom Smlednik ...nasmeh
Gorska obeležja NOB1 Gorska obeležja NOB z zelenjem obraslo obeležje2
ijik30
30.4.2017
Črna pri Kamniku. SKALA
Ob regionalni cesti Kamnik-Črnivec-Gornji grad pod Veliko planino na začetku razpotegnjene vasice Podstudenec štrli za prvo serpentino skala,ki je bila na prvi pogled čisto navadna skala,delno obraščena z leskovimi grmički.Tako sva s prijateljico pred nekaj meseci prvič počakala na tem ovinku,ob cesti parkirala in si natančno ogledala ta pomnik.Zanimivo!Umazan granitni kamen brez vidnega napisa in betonski temelj preraščen z rušo je res zgledal kot štrleča naravna skala-skala,ki je zapuščena in posvečena prvoborcu in narodnemu heroju Petru Stantetu-Skali,ki se je leta 1980 na tem mestu smrtno ponesrečil v prometni nesreči.Takoj se spomnim,da je bil Peter Stante-Skala tudi namestnik komandanta II druge grupe odredov in je vodil borce leta 1942 preko Davovca.,,Tole bo pa treba obnovit,sem si mislil in to takoj spomladi preden grmovje ozeleni!No ta obnova mi pride na misel na dan,ko naši tovariši in domoljubi v Jelenovem žlebu pri Ribnici obujajo spomine partizanske bitke,kjer so pred kakim mesecem dni desničarski skrajneži storili zločin nad spomenikom in Slovensko kulturo. Tako v soboto 25.3.2017 zjutraj namestiva v staro Renojevo petko orodje od A do Ž ,vse kar se rabi in se odpeljeva proti vzhodu na izlet,vmes se še ustaviva v Kamniku,da si kupiva nekaj za malico in detergent za čiščenje skale.Tako prispeva na mesto,kjer se bo obnovil zapuščen spomenik.,,Gremo kar po redu z delom:Prvo namočit spomenik,vmes požagat zaraslo grmičevje,odkopat rušo z betonskega temelja,izkopat stezico in stopnice za dostop.Dobro se začne odvijat,tako,da sva v nekaj urah storila še več kot sva mislila,da bova lahko zmogla sploh ta dan,namreč ko je bil spomenik očiščen-opran ga je na sončni strani hitro posušilo tako,da sem se lahko prav kmalu polotil pisave napisa,medtem,ko je tovarišica Ljuba vzela vojaški ašovčič v roke in šla nekam nakopat rože.Firbčen sem bil že kakšne rože bodo od sedaj rastle pri tem spomeniku,ko jo kar naenkrat zagledam s celim šopom narcis z rušo in čebulicami vred,katere je odkopala nekje za potokom.To dobro delo se nama je končalo istočasno,tako jaz s napisom na spomeniku,kot ona z ureditvijo okolice in sajenjem narcis.Na koncu se kar nisva nikakor mogla nagledat te spremembe in lepote spomenika,ki pomeni marsikaj za našo zgodovino.
Ivan Krivec
Gorska obeležja NOB1 Gorska obeležja NOB2 Gorska obeležja NOB3 Gorska obeležja NOB4