" Takle mamo" na Jesenicah
24.2.2013 - Majdag
...Zjutraj na celo do kapelce na Kalvariji. Od 20-do 40 cm novega snega od včeraj. Pa še močno sneži ves dopoldan. Jutri pa spet na novo gazenje. Užitek zame, za Iro ne. Ga je preveč zanjo. Prišla nazaj kot novoletni drevešček. Se pa opravičujem, napisala sem pod rubriko splošni pogovori, znašlo pa se je na trenutnih razmerah. Pa ne morem zbrisat, pozdravnasmeh
1 2 3 4 5 6 7 8
Chico
25.2.2013
Lepo. Hvala za stopinje. Bomo šli prevert. Čeprav mislim da bo v sredo-četrtek, spet Jovo-na-Novo nasmeh
Vikend bo baje lep.
25.2.2013

...Ja, pa ponavadi je prvo soboto v marcu še Jurčičev pohod. To bo veselo, če bo sneg ali snežna brozganasmeh
5.3.2013

....Komaj devet dni je minilo, ko je bilo polno novozapadlega snega. Danes zjutraj pa prvi znanilci pomladi že kukajo ven in si ogledujejo ta naš nori svet. Lepi so vsi letni časi. Ampak najlepša je pomlad. Mi se staramo v naravi pa se poraja novo življenje. Lepo jenasmeh
1 2 3 4
19.3.2013

...Saj ni res pa je, bi lahko rekli. Rožice pod debelo snežno odejo. Tudi več kot 30 cm na nekaterih odprtih delih poti. Spodaj pa snežna brozga. Uspelo nama je samo do mostičkov, jutri pa naprejmrk pogled
1 2 3 4
1.4.2013

...1.april, ni šala, je pa lepo po novem snegu hoditinasmeh
7.4.2013

... Ptički čivkajo pomlad, pomlad pa dež vsak danzadrega
16.4.2013

... Kako že gre...
Slišala sem ptičko pet
zapela je kuku,
v žepu dobro je denarce imet,
da celo leto bo tako...
Bomo videli, če bo držalovelik nasmeh
4.5.2013

... O, tudi v našem mestu cvetijo prelepe rožice...nasmeh
1 2 3 4 5 6 7
4.5.2013
Ni kaj, trenutno je sezona avriklja. Pod peto slikco je navadni slečnik, ki ga pa jaz letos še nisem videl. Je pa kar pogosta roža našega sredogorja in visokogorja.

...In to skoraj sredi Jesenic. Tudi slečnik je kar pogosta rožica v naših skalah....
8.7.2013

...Zjutraj nama je prekrižal pot tak ogromen "rogač". Ga nisem videla že mnogo let. /Fotka je iz mobija/nasmeh
Irina
9.7.2013
Ja, včasih jih je bilo več, danes redek primerek.
dare29
10.7.2013
Tule bodo veseli tvoje slike in lokacije.

lp Dare
10.7.2013
..Ne vem dare29, če mi je to uspelo, hvalanasmeh
14.8.2013

...Jutranji sprehod....Jesenice lepo mesto. Pa nekateri še vedno pišejo mesto rdečega prahu. Že dolgo časa to ni več. Povsod so nasadi rož, lepe fasade hiš in stolpnic. Pretekli vikend so prostovoljci polepšali železniško postajo, ta je bila res bolj žalostna na pogled. Podhod so olepšali z vsemi znamenitostmi Jesenic. Pa delo še ni dokončano. Tudi podvoz do športne hale Podmežakla urejajo.
Hvala vam prostovoljci, ki ste polepšali naše mesto in vam ni vseeno kakšen vtis bodo dobili obiskovalci Jesenic ob tem velikem športnem dogodkunasmehnasmehnasmeh
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
JusAvgustin
14.8.2013
Pohvale vredno!!!!!!!!!!!!!!mežikanje
babim
Lepo, domiselno...Da bi le tako čimdalj ostalo!
tisa
15.8.2013
Krasno Majdag, lepo, da si nam to predstavila. Lep vzgled in pobuda tudi za ostala mesta. Želeli bi si čimveč takih domislic, ki bi polepšale mesto kot tako, nam pa dan.nasmeh

...Tisa pravijo - zgledi vlečejo - mogoče pa res še kjenasmeh