seznam forumov / Slovenija / Splošni pogovori / Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh
 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh
3.8.2017
Križi na poti Voje -Uskovnica.
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh1 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh2 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Kapelica na planini Uskovnica.3
17.8.2017
Nikoli še nisem poslikal kapelice v Vratih.
17.8.2017
joj velkavrh, danes si bil pa zelo zaposlennasmehnasmeh
21.9.2017
Danes na poti na Kislico,Špičasti vrh na Štajerskem.
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Skrita kapelica  na Srnadovem travniku na poti na Kislico in Špičasti vrh.1 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh2 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh3 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Kapelica pred strugo-sotesko Belega potoka.4 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ je bil tudi blizu.5 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Tole smo pa opazili visoko v skalah soteske Belega potoka.6
živjo
23.9.2017
Zelo lepo. Predvsem ta v skali je zanimiva.
zlatica
Z včerajšnje poti - Mangrtska jezera (Belopeška j.) - Rif. Zacchi - Alpe Vecchia - Mangrtska jezera.
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh zgleda dokaj novo zanmenje pri koči Zacchi1
piotr
26.9.2017
S poti treh cerkva nad Laškim. Ob kratki poti kar veliko znamenj.nasmeh
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh1 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh2 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh3 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh4 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh5 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh sv.Mihael6 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh7 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh8 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh9 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh10 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh11 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh12 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh sv.Katarina13 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh14 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh15 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh16 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh sv.Krištof17 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh18 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh najstarejše slov. orgle19
27.9.2017
Toliko tega pa res ne vidiš vsak dan.Lepo!
1.10.2017
Nikoli še nisem bil na Nanosu kot radi rečemo celotni Nanoški planoti. Tokrat smo jo prehodili v celoti.Na poti dol smo videli to luštno cerkvico posvečeno Sv. Hieronimu. Kmalu za vasjo na višini 990m se skriva v gozdu malo odmaknjeno s poti kapelica Sv. Brica, ki se komaj vidi z glavne poti.
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh1 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh2 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh3 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh4 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh5 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh6 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Na Amramu pa še zahvala za to, ker so jim napeljali elektriko, če sem prav razumel zahvalo.7 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh To je ta skrita kapelica nad Stranami.8
piotr
2.10.2017
Z včerajšnje poti k sv.Trojici na Trojiškem vrhu nad Jurkloštrom.
zlatica
3.10.2017
Cerkev in kapelici ob cesti Predmeja - Otlica - Col..
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh župnijska cerkev angelov varuhov v Otlici1 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh kapelica ob cesti 2 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh urejena notranjost3 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh druga kapelica ob cesti4 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh5
janez.novak
5.10.2017
Mene pa zanima, kdo je avtor (in kdo ga je naredil) križa na Trupejevem poldnevu. Mislim, da je to take vrste križ, ki ljudi ne deli na verne in neverne.