Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh
tulipan
9.11.2019
Branko nobenega pomnika NOB?
10.11.2019
Ne, tokrat pa nisem videl nobenega.Drugače pa jih redno posnamem.
Zvonček
12.11.2019
Vrh Golek na Banjšicah. Lp
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh1
13.11.2019
Objavljam kar obširno slikovno reportažo na temo križev, kapelic in cerkva . Vse to sem posnel na delno prehojeni Župančičevi pešpoti od vasi Beljči vrh pa do Vinice .Res mi je tokrat uspelo ugotoviti komu so cerkve posvečene in prvič sem se temeljito posvetil tudi postajam Križevega pota.Kapelice so obnovljene-niso pa postaje še oštevilčene. V kapelicah so čudovite freske.Žal pa sem uspel poslikati notranjost kapelic Križeveha pota s čudovitimi poslikavami le od osme postaje do prve postaje. Zgleda, da so to še stare poslikave .Obe kapelice pri začetku Križevega pota pa se še obnavljajo in ne vem točno komu je katera posvečena.
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Podružnična cerkev v vasi Beljčji  vrh posvečena Sv. Heleni.1
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Še z drugega zornega kota.2
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh3
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Na stenah so neke freske ,ki jih bodo zgleda obnovili.4
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Kapelica v vasi. Večinoma so posvečene Mariji, Sveti družini in ostalim apostolom ali svetnikom. 5
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Ta kapelica je že za vasjo na travniku.6
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Posvečena je Mariji.7
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Podružniška cerkev v vasi Hrast pri Vinici.Posvečena je Sv. Roku.8
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Na steni cerkve .9
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Prvi križ v vasi.10
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Drugi križ v vasi.11
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Cerkev na hribčku Žeželj. Posvečena je Mariji in se imenuje Cerkev Matere Božje -je Marijina romarska cerkev.12
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh13
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh14
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ pri pomniku pred cerkvijo.15
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Kapelica pod cerkvijo.16
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Posvečena je Mariji.17
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Pod cerkvijo je 14. kapelic Križevega pota. Ta bo zgleda 11. postaja-nisem vedel , da bomo šli tu dol. -Jezusa pribijejo na križ.18
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh To je  10. postaja -Jezusa slečejo in mu dajo piti kis pomešan z žolčem.Zato sem tekel do devete postaje in jih samo slikal.19
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh 13. postaja -Jezusa snamejo s križa in ga izročijo materi Mariji.20
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh 14. postaja -Jezusa položijo v grob.21
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh 8. postaja -Jezus tolaži Jeruzalemske žene .Malo zmede pri postajah zato, ker sem jih dvakrat slikal.22
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Od te postaje sem pa posnel tudi freske v kapelicah.23
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Malo sem prehiteval-9. postaja -Jezus tretjič pade pod križem.Freske v kapelicah sem slikal od 8. postaje proti 1.postaji.24
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh 7. postaja-Jezus drugič pade pod križ.25
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh26
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh 6. postaja-Veronika poda Jezusu potni prt.27
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh 4.postaja -Jezus sreča svojo žalostno mater.28
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh 3. postaja -Jezus pade prvič pod križem.29
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh30
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh 2. postaja -Jezus vzame križ na svoje rame.31
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh32
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh 1.postaja -Pilat obsodi Jezusa na smrt.33
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh34
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Na začetku Križevega pota je na vsaki strani ena kapelica .Obe se obnavljajo.35
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Ena je posvečena Mariji Pomočnici, druga pa Jezusu na Oljski gori.36
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Prva kapelica v vasi Golec pri Vinici.37
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Druga kapelica v isti vasi.38
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Farna cerkev v Vinici-Povišanje Sv. Križa se imenuje.39
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ pri cerkvi.40
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Še druga cerkev v Vinici-posvečena je Sv. Mihaelu.41
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Postaja št.6-Veronika poda Jezusu potni prt.Slikca mi je nekam ušla.42
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Postaja št. 4-Jezus sreča svojo žalostno mater.Žal do št.8 nisem slikal notranjost kapelic , ker sem šele pri 8. postaji ugotovil kako so lepo poslikane.43
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Nekam mi je ušla 5. postaja-Simon iz Kirene pomaga Jezusu nesti križ.44
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh45
24.11.2019
Na turi v Hudo luknjo.
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Cerkev Sv. Huberta .1
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh To je vasica te cerkve .2
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Glavni oltar.3
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh V cerkvije samo en stranski oltar.4
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Prižnica .5
28.11.2019
Okoli ribnika Vrbje pti Žalcu.
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ ob ribniku -1
6.12.2019
S včerajšnega pohoda pohodniške skupine upokojencev Četrkovcev PD Škofja Loka na pohodu od Kamne Gorice, na Pusti grad in še naprej na Šobec.
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Kapelica v Kamni Gorici.1
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Lepa je .2
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ v Kamni Gorici.3
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Druga Langusova kapelica v Kamni Gorici.4
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Še tretja kapelica v Kamni Gorici.5
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Cerkev Sv. Trojice v Kamni Gorici.6
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh7
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Na koncu naselja pa še tole.8
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Poslikal jo je lokalni umetnik.9
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh10
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh11
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh12
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh To srečamo na poti do Pustega gradu.13
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh To pa je že v naselju Lancevo.14
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Še ta križ je bil blizu.15
6.12.2019
S pohoda na Jamnik.
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ v vasi Jamnik.1
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Kapelica v vasi Jamnik.2
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh3
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh4
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Vsi pa poznamo balkon Gorenske s cekvico Sv. Primoža in Felicijana .5
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh6
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh7
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Od vasi Jamnik do cerkve pa še tale križ.8
11.12.2019
S pohoda na Križno goro.
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Cerkev Sv. Vincencija v vasi Bloška polica .1
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ pri cerkvi.2
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Oltar v cerkvi.3
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Cerkev Sv. Križa na Kriški gori.4
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Ločeno od cerkve je zvonik.5
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Zvonik.6
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Vrata v cerkev.7
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Pred cerkvijo.8
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Do cerkve iz doline pod Kriko goro vodijo kapelice Križevega pota.To je predzadnja 13..14. je celo v cerkvi.9
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Take so poslikave .10
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Cerkev Sv. Ane v vasi Svete Ane pri Ložu-to je vasica pod Križno goro.11
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh12
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ v vasi.13
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Cerkev Sv. Štefana v vasi Lipsenj .14
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh15
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ v vasi.16
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Cerkev na bižnjem hribčku-ne poznam.17
11.12.2019
S pohoda danes na Žingarico-Singerberg.
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Cerkev Sv. Erharta v vasi Slovenji Pleiberk -Windisch Bleiberg.1
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh2
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ na razgledišču za sedlom Albnik-Halbingsattel-1360m.3
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ na Žingarici-Singerberg-1589m.4
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Bolj spomin na umrlega kot križ pred Plajberkom.5
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Kapelica v bližini.6
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Zanimiv mali sakralni objekt.7
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Spomin na umrle.8
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Zgleda da spomin na umrle v bližjem rudniku leta 1817.9
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Spet tak spomin-pri nas tega recimo da ni.10