Športna ura
18.7.2017
Sem gledal tudi vector vendar nove se ne dobi več, samo če dobim rabljeno.

Daaam
18.7.2017
http://www.urarstvo-lecnik.si/trgovina/suunto-core-ii-all-black.php 213 eur ..sem mal klikal po ben-ovem linku...cena je ugodna napram drugim prodajalcem..
Svizec89
Res je, kar sem gledal je pri lečniku daleč najcenejša...
Trenutno edina izbira, moram pogledat še če se dobi kake casio v tem rangu.
19.7.2017
@Svizec89

Tale Casio je v akciji in je res ugodna cena. Višinomer in en kup bolj ali manj potrebnih funkcij, baterij ne potrebuješ, ker deluje na sonce. Poštnina za Slovenijo je 4€.

20.7.2017
Iz tujine nisem nikoli naročal tako da s tem niti nimam izkušenj, sem se pa odločil da poiščem kako dobro rabljeno suunto vector.

23.7.2017
Živijo, opazil sem da obstaja tudi ura suunto advizor ki je zelo podobna vector uri vendar na stricu google pa o tej uri ni kaj dosti podatkov zato me zanima če ima kdo izkušnje z omejeno uro? Je kakšna razlika med vectorjem?

Hvala,lp
miha188
4.8.2018
Zdravo,

sem rekel, da vprašam še profesionalce nasmeh, saj že dva dni raziskujem kakšno uro kupiti in sem šel danes v trgovine in moram reči, da mi po teži in izgledu najbolj ustrezata Suunto Ambit3 peak in Garmin Fenix 3 (brez HR). Pri teh urah me je predvsem pritegnila tudi vzdržljivost baterije in tudi dobre ocene delovanaj GPS in drugih stvari. Edina večja skrb je, da sta uri že precej stari in s tem bojazen po izgubi podpore pri softwaru.

Bi prosil za kakšne izkušnje iz prve roke glede teh dveh ur... Ker v osnovi mi je pomembno, da ura meri korake, je dobra za plavanje in tek v hrib. Sem probal tudi Fenix 5 in se jo v tujini dobi tudi že za dober denar, vendar je malce težja in tudi videz mi ni tako lep.

Hvala in lep pozdrav
iUnknown
5.8.2018
@miha188
Vzemi tisto, ki ti je najbolj všeč in ti bolj ustreza, ker je vse skupaj približno isto. Nek Garminov fanboy ti bo hvalil Garmina, Suuntov fanboy pa Suunto.

Jaz npr. imam Gamin Fenix 3 in sem bil že velikokrat jezen na to uro. Predvsem zato, ker ti pasovi razpadejo že po kakem letu uporabe (običajno treniram po 3 x tedensko). In na Garminu ti nočejo priznati garancije. Zdaj imam enega iz Ali Express na zalogi, ker ne bom več kupoval originalnih pri Garminu. Grem stavit, da bo zdržal dje kot originalen. Še vsaka navadna Casio ura zdrži dlje. Drugo kar me moti je pa pas za srčni utrip, ki se je pa k sreči razlepil par mesecev pred potekom garancije, tako da so mi ga zamenjali.

Ampak ko sem šel potem pogledati enakovredno Suuntovo, sem dobil pa spet kar nekaj jeznih review-ov uporabnikov, tako da je potem res vseeno kaj vzameš. Vsaka ima svoje minuse in pluse. Moraš pa seveda primerjati izdelke iste generacije, da ne boš primerjal Fenix 3, ki je že ene 3 leta star model z neko povsem novo Suunto uro. Pri nas v Sloveniji se mi zdi, da je več Suunto fanboyev, tako da boš dobil več priporočil za Suunto.

Je pa s temi urami tako. Če mislis samo po hribih hodit, potem se ti verjetno bolj splača imeti en telefon, ki ga že tako ali tako imaš. Po mojih izkušnjah s telefoni imajo le ti bolj natančno pozicioniranje kot ure in to kljub temu, da imam na uri vklopljen in GPS in GLONAS.

Ure se po moje bolj obnesejo za teke, kjer ti telefon skače po torbici ali pasu in ga je med tekom nerodno vlečt ven in gledati, kako si kaj s časom. Če pa si bolj pohodnik in imaš nahrbtnik, ki ima integrirano torbico v bočnem pasu, bi pa jaz skoraj raje imel kar samo telefon. Že tako ali tako telefon občasno uporabljam tudi za zemljevide in navigacijo. Dokler te ure ne bodo malo bolj smart, kot npr. Apple Watch, je po mojem mišljenju samo za hribe skoraj brezveze zapravljati denar za to.

Kar mi je pa všeč pri tej uri, je pa to, da sem si kupil dodaten Tempe sensor in potem sproti gledam tudi koliko je zunanja temperatura. Pozimi ta sicer nekoliko fali, ker se tudi če imaš ta senzor v najbolj od telesa oddaljenem delu rukzaka, še vedno pri npr. -12C toplota telesa za kako stopinjo ali dve dvigne temperaturo.
miha188
6.8.2018
Ok, hvala za mnenje. Moram še malo pretuhtati nasmeh