Košutica
12.10.2016
Popoldne iz Ljubelja na star mejni prehod in naprej na Povno peč, nato nazaj in po grebenu na Košutico. Vrnil se po lovski stezi.
Košutica  Povna peč1
Mrki
23.12.2016
Danes po lovski poti na Košutico. Kot vse te dni, je bilo prijetno toplo, z lepimi razgledi. Vračal sem se po grebenu do Koče na Ljubelju. Pot suha.

(Na poti do Korošice sem srečal gospo s psičkom, ki jo obravnavate na strani »Zelenjak-Palec«. Lepo me je pozdravila in odbrzela navzdol. Psiček pa za njo. Pogosto jo srečam na poti na Dobrčo in vedno se pozdraviva. Lani mi je zatrdila, da gra vsak dan na Dobrčo. Mogoče je njeno obnašanje malo nenavadno, vendar ni nobene potrebe, da bi na spletu o tem pametovali.)
miro krivec
29.3.2017
Danes na Košutico od cestarske bajte.Na prvi sneg stopim malo naprej od lese.Z višino ga je vse več ,vendar kljub temu da sem pričel s hojo ob 13h je bil sneg zbit, in se je udiralo vsega par centimetrov.Največ snega je na Hajnževem sedlu.Od tam naprej pa do vrha v glavnem kopno.Z vrha sem se spustil po grebenu v smeri Ljubelja.Ta del poti je še v celoti pod snegom.Spodaj sem zavil v levo in po lovski stezi v dolino.Pri teh temperaturah od zimske opreme lahko uporabimo samo gamaše.
Košutica  Hajnževo sedlo1
Košutica  severna stena Velikega vrha .Spodnja tretjina kopna ,naprej sneg ,je pa vidna gaz2
Košutica  ključni del malo pod vrhom je skoraj kopen3
Košutica  vrh4
Košutica  planina Korošica5
misace
13.4.2017
Košutica po lovski in na Stari Ljubelj nazaj
V torek 11.4.2017 v čist prijetno skoraj suho dopoldne. Samo tiha gospa s kužkom znana s Palca in Zelenjaka dol ko jaz po lovski gor. Glede na stare gazi v spodnjem delu "gore" kjer snega še za vzorec bolj redko obiskana. Nazaj prot Staremu Ljubelju, zajle kot ponavadi, lestev stoji, greben vedno ožji, avstrijska stran še vedno blatna, koča pa zaprta (nabava ?).
3.5.2017
Matej še ni bil, pa sva šla, na Košutico namreč. Vranček, planina Korošica, Hanjževo sedlo, Košutica. Dol pa po lovski.Vreme ni bilo najlepše, važno da ni bilo megleno.Tisto malo novega snega ni oviralo hoje. Srečala nisva nikogar.
Košutica  parkirišče prazno2
Košutica  Cvet gozdne jagode19
Košutica  Ob poti20
19.10.2017
Po lovski gor proti Korošici a le do travnika, nato po travah na greben. Naprej grem na Lokovnikov Grintavec po vrhu se spustim in nadaljujem po severni strani na Košutico. Sestop proti Korošici in nazaj po lovski poti.
Košutica  Lokovnikov Grintavec in pogled na severno stran Košutice, so neke pike1
Košutica  Lokovnikov Grintavec2
Košutica  gor proti Košutici3
Košutica  Košutica4
Košutica  nad Korošico5
Košutica  nad Korošico6
1.5.2018
Naš cilj je bila Košutica, kjer Metod še ni bil. Da stvar popestrimo, smo se iz Hanjževega sedla po plezalni povzpeli na Veliki vrh, šele potem na Košutico.Do Velikega vrha je bilo treba prečiti kar nekaj snežišč, zato so nam cepini kar prav prišli, pa tudi čelade smo si nataknili. Vreme bi bilo lahko tudi lepše, nekaj vetra in precej hladno. Iz Košutice dol po lovski.
Košutica  šopek4
Košutica 36
Todi
1.5.2018
Ja po dolgem času, spet vsi trije... lepo smo zaokrožili danes. Tinky je že vse napisal, ...nasmeh
Košutica  Začetek1
Košutica  Žafanija36
Košutica  in še do avta39
11.6.2018
Danes z Dovjakovega sedla po poti Gerharda Orascha na vrh. Sestop po vzhodni poti na Hajnževo sedlo in mimo koče na Korošici v dolino.
Lepa, meni najlepša pot na Babo.mežikanje
Košutica  Od Vrančka po lovski...1
Košutica  Proti Dovjakovem sedlu2
Košutica  Za pot na Lokovnikov Grintovec priporočam dolge hlače.3
Košutica  Spredaj Hajnžev Praprotnik, zadaj greben Košute z vrha Lok.Grintovca.4
Košutica  Nadaljujeva ob ograji proti poti Gerharda Orascha5
Košutica  Pričetek je v desni smeri.6
Košutica  Edini klin na poti...se maje.7
Košutica  Prehod na greben8
Košutica  Dovjakovo sedlo že daleč spodaj.9
Košutica  Razgled z zahodnega na vzhodni vrh.10
Košutica  Na vzhodni poti11
5.10.2018
Tako pa je bilo danes na Košutici. Pot od Koče na Ljubelju do Grunta je precej spolzka.
Lp, Tadej
Košutica  Rdeča mušnica28
Košutica  Ob poti29
22.10.2018

20. 10. ...Vranček - Hajnževo sedlo...Pot pestra in zanimiva. Jutranje meglice so naju spremljale do planine Korošice. Na sedlu je najin greben Košutice obsijalo sonce. Razgledi rahlo zamegljeni, pa vseeno lepi. Spust po drugi strani. Potka je v senčnem delu mokra in spolzka, tudi skale. Ruševje je v pomoč. Lepa krožna tura..nasmeh
Košutica  - Ob strmem kolovozu žarijo majceni macesni1
Košutica  - Pogled proti vrhu Košutice, pestra pot2
Košutica   - Korošica3
Košutica  - Težka bo, gor in dol4
Košutica  https://jelenkamenmajdag.blogspot.com/2018/10/kosutica-ljubeljsa-baba-korosica-gora.html5
legenda
17.7.2019
Parkirala sva pri cestarski bajti,naprej na planino Korošico in Hajnževo sedlo.Na vrhu sva bila sama, šele pri sestopu po zahodnem grebenu srečava edinega pohodnika.Vreme toplo, zaradi koprene ne najboljši razgledi. Zjutraj še pod planino srečava konje in osle, višje zgoraj pa je govedo praktično povsod. Lepa tura, kondicijsko pa je vzpon(za najin EMŠO), kar zahteven.
20.7.2019
Na Košutici je vedno lepo in nič drugače ni bilo danes. Še nekaj slik.

Lp, Tadej
Košutica  Košutica in Veliki vrh24
capraibex
20.7.2019
A si šel vsaj na pivo v kočo?
21.7.2019
Nisem šel.
lilyd
22.7.2019
Nedeljski pohod treh dam po vzhodni poti dobro uro in pol do planine Korošica in še slabo uro in pol do Košutice. Dobrih tisoč višincev vzpona, vreme lepo, pot je dobro označena. Uživale smo v cvetličarni na poti in na vrhu. Razgledi krasni od Snežnika, Bohinjskih gora, Jelovice, Dobrče, Begunjščice, proti Stolu, Vrtači. Na avstrijsko stran smo videle Lokovnikov Grintovec, Setiče in Obir in seveda severno stran Košute. Slišale smo, da je veliko kač, eno smo tudi videle...
27.8.2019
Vranček, pl Korošica, Hanjževo sedlo, Košutica. Dol po zahodni, oz. lovski.
Imel sem srečo saj je bilo večina vrhov v megli, le Košutica ves čas v soncu.
Bolj malo sem jih srečal.
Namen je bil po plezalni na Veliki vrh, pa je bilo preveč megleno.
Košutica  začetek po cesti2
Košutica  Hanjževo sedlo6
Košutica 16
Košutica 17
Košutica 19
Košutica 21
malimiha
27.8.2019
Midva sva bila iz Prevale na Begunjscici in potem nazaj Dol na Zelenico in ja res je bila megla mrk pogled