Porezen
silvo1952
23.3.2018
Prosim za info kje se začne sneg in oceno možnosti smučanja s Porezna. Hvala in pozdrav.
Morda ti kaj pomaga tale kamera.

Tudi ta kamera:

Smučat hodijo od Jureža
UB77
Pozdravljeni, zanima me, če kdo ve, kakšna je cesta do Podhočarja? Ali je prevozna, ali je na izhodišču prostor za parkiranje? zadrega
Hvala in lep pozdrav.
23.3.2018
Upam, da je cifra še aktualna zmeden

Turistična kmetija Podhočar, Podporezen 5, Podbrdo, tel.: 05/380-80-95

Če je, dobiš info iz prve roke nasmeh
Ljubica Š.
23.3.2018
Pri podhočarju sta oba gospodarja umrla, zato je vprašanje če boš dobil inf. Probaj kje drugje, to je vas Podporezen.
UB77
Cifra ni več aktualna. Zaradi parkiranja je baje bolje pustiti avto na Petrovem Brdu.
Vseeno hvala obema.
meir
23.3.2018
Cesta s Petrovega brda do Podhočarja je zelo ozko splužena in srečevanje zgolj z osebnimi avtomobili je že zelo oteženo tako, da je avtomobile nujno pustiti na Petrovem brdu ali v Podbrdu.
Smučanje je možno v Davčo do Jureža ali do grape , v smeri Petrovega brda pa skoraj do Petrovega brda.
Več inf. na spletni str.PD Cerkno, ta vikend lahko pokličete tudi v kočo na Poreznu 05 9944759,kjer so organizatorji 43.zimskega pohoda prisotni že od danes, petka, 23.marca dalje.
25.3.2018
Porezen me s svojim razglednim grebenom vedno znova preseneti, čeprav se nanj povzpnem silno redko.

Včeraj, na prvi dan 43.zimskega pohoda gor od Jureža, prvič po tej poti. Precej utrjena gaz se je v serpentinah vila proti grebenu in se tam iztekla malo pred kočo. Povratek pa potem po markirani, precej slabše uhojeni poti nazaj do izhodišča.
V koči so pohodniki prejemali priznanja za dolgoletne pohode. Znanec pri mizi je pokazal priznanje za 40. zimski pohod, saj je pričel s pohodi že kot otroknasmeh.
Na vrhu pa prijetno, nepričakovano srečanje z znancem s hribi-netnasmeh, jaz sem pa že itak enega imela s sabo oz.je on imel menenasmeh
Razgledi so bili in niso bili, s skupnimi močmi smo določali vrhove, enega sem pa uspela določiti šele doma in upam, da pravilno - Luknjo peč. Nekateri so jo označili kar za Triglav, saj se je tako lepo pokazala na robu Julijcev.

Je včeraj res napravil tale Porezen name vtis in ga v kratkem spet obiščem.
Porezen od Šavnika do Dravha1 Porezen nad domačijo greben  Koble v ozadju2 Porezen Hoč je vedno znova pritegnil poglede3 Porezen pričetek pri Jurežu4 Porezen s poti malo pod grebenom5 Porezen proti Karavankam z grebena6 Porezen proti Matajurju in Kobilji glavi7 Porezen8 Porezen Šavnik pade v oko9 Porezen10 Porezen Žabiški kuk, v ozadju Krn11 Porezen Luknja peč mi je bila uganka, ki sem jo razrešila šele doma12 Porezen Rodica, Suha Rodica, Raskovci, Matajurski vrh, Poljanski vrh v grebenu13 Porezen še bolj z vrha proti Karavankam14 Porezen15 Porezen takole sta se pa odprta  Krn in Vrh nad Peski16 Porezen takole Triglav včeraj s Porezna17 Porezen Vrh nad Škrbino in Podrta gora se pogosto radi pokažeta18 Porezen nanosi snega19 Porezen naključno srečanje na vrhu, znanec s hribi-net20 Porezen spust po markirani poti ob količkih21 Porezen22 Porezen23 Porezen pogled proti Golakom24
Domch
4.4.2018
V ponedeljek premierno na Poreznu. Štart pri koči na Petrovem brdu in na vrh ter nazaj. Sneg se začne kmalu pri drugem vstopu v gozd. Na markirani poti je kar nekaj podrtih dreves tako, da sem jo mahnil kar direktno gor po gozdu v cik-cak smeri, nekoliko levo od markirane poti. Na grebenu pa pravljica sonce, lep razgled, zmeren veter, pa sneg je držal se ni prediralo, razen malce nazaj, ko je bila ura še čez poldne. Snega je še veliko tako, da turna smuka še laufa. Koča je kot iglu (zameteno), sem bil noter, je bilo mrzlo bolj kot zunaj. Obiska kar veliko še posebej smučarjev. Lep vrh, vreden ponovitve. Nazaj grede pa še skok na Lubnik, še malo razglede občudovatmežikanje.
nejcf
28.4.2018
Danes bil na Poreznu iz Petrovega Brda. Nekaj malega snega je od sedla med Hočem in Poreznom do mesta, kjer prvič zagledamo kočo. Vreme je bilo zelo lepo, pohodnikov pa ne prav dosti.
Porezen Začetek snega na sedlu1 Porezen2 Porezen Že blizu koče3 Porezen Pogled na vrh4 Porezen Ostanek snežnega zameta pred kočo5 Porezen Pogled na Cerkno daleč v dolini6 Porezen Črna prst in Triglav7
meir
1.5.2018
Danes so bili na strmi poti s Porezna proti vasi Poče najdeni avtomobilski ključi, najverjetneje za avto Renault Laguna. Kdor jih pogreša, jih lahko dobi v Počah št. 11.
zamet
10.5.2018
Pozdravljeni. Zanima me če je že koča na Poreznu odprta čez teden.
andrej Lj
Na spletni strani PZS je napisano, da je koča odprta samo sobota, nedelja in praznikinasmeh. JUNIJ,JULIJ in AVGUST pa stalnovelik nasmeh.
Srečno.
AndrejK
29.7.2018
Zanima me krožna pot;

Izhodišče Razpotje - vzpon na Medrce - vračanje preko Porezna in nadaljevanje do Cimprovke po grebenu na izhodišče. Časovnica in morebitne posebnosti.
miri
29.7.2018
6-8 ur ,če si ljubitelj cvetja in ostalih lepot cerkljanskega.
Porezen1
5.9.2018
Ko sem bil že v Gorenji vasi se odločil, da grem še iz Davče na Porezen, direkt gor po gozdu pridem na greben pod kočo. Vreme odlično, malo pihalo, toplo, srečal pa skoraj nobenga. Super popoldne
Porezen1 Porezen2 Porezen3 Porezen4 Porezen5 Porezen6 Porezen7
3.10.2018
Danes sva s kolegom naredila turo na Porezen. Štart je bil na parkirišču bolnice Franje .Pot je trasirana-tri ure in pol bomo porabili za pot. Pot postane kmalu po opuščenem kolovozu malo zoprna, a kmalu se začne kar obsežno lepo prečenje po gozdu, celo z nekaj varovali.Na Labinjskih lehah,bolj travniki kot pašniki, pa že ugledamo naš cilj-Porezen. Od tu smo v eni uri na cilju. Na vrhu je bil danes razgled , ki ga lahko samo iščeš.Nazaj sva pa šla mimo koče na Poreznu -naredila sva krožno mimo lovske koče na Šašu,prek vasi Labinje -tu je ljubka cerkvica na gričku, prek vasi Poljane .Bilo je prelepo.
Porezen Jutro.1 Porezen Labinjske lehe.2 Porezen To je bil varovan del poti.3 Porezen Porezen.4 Porezen Proti vrhu.5 Porezen6 Porezen Pečudovit spomenik na vrhu.7 Porezen Veternica.8 Porezen Za počitek je na vrhu tudi klopca .9 Porezen Koča na Poreznu.10 Porezen Naredila sva krožno mimo lovske koče na Šašu.11 Porezen Mimo cerkvice v Labinjah.12 Porezen Mimo starega in novega.13 Porezen Na parkirišču.14
4.10.2018
Še nekaj mojih slik z včerajšnjega izleta na Porezen. Lp, Tadej
Porezen Začetek še v temi1 Porezen Utrinek2 Porezen Slikovit potoček Trševka3 Porezen Ob poti4 Porezen Labinjske lehe5 Porezen Pogled proti Krimu6 Porezen Pod meglenim pokrovom Cerkno in dolina reke Idrijce, zadaj Trnovski gozd7 Porezen Snežnik8 Porezen Kratek zavarovan del poti9 Porezen Razgled s poti10 Porezen Porezen11 Porezen Zakojca in Bevkova domačija12 Porezen Jesenski razgled13 Porezen Stol, Vrtača in Begunjščica, nižje se vidita Tonderškofel in Erbelc14 Porezen Na vrhu Porezna15 Porezen Pogled na drugo stran Baške grape16 Porezen Triglav17 Porezen Na vrhu Porezna18 Porezen Cerkno in Bevkov vrh19 Porezen Dom na Poreznu20 Porezen Utrinek21 Porezen Porezen22 Porezen Lovska koča na Šašu23 Porezen Pred lovsko kočo24 Porezen Ob poti25 Porezen Ob poti26 Porezen Cerkvica Sv. Duha v Labinjah27 Porezen Jablana ni zdržala teže vseh plodov28