Kucelj
8.5.2013
Pozdravljena Suzana, zelo lepe fotografije! Lep krog si naredila, ampak mi ni prav jasno, kje si začela. Kje je ta kamnolom? Lp Sabina
nasmeh
Enka
9.5.2013
Kamnolom je malo (mogoče 50 m) nižje od izhodišča za Srednječavensko pot na Kucelj ali Malo goro (mimogrede, strašno lepa pot):

SuzanaM
10.5.2013
Kamnolom, oziroma nekdanji kamnolom je na cesti Ajdovščina-Predmeja, pred tuneli. Kot je povedala že Enka, se nad njim začne Srednječavenska pot, ki od začetka preči pobočja nad kamnolomom. Žal sem sliko kamnoloma pomotoma izbrisala, sicer bi jo objavila. Na planinskih tablah, ki so naprej na Srednječavesnki poti, je izhodišče označeno kot Kamnolom-tuneli.
Ob kamnolomu je tudi dovolj prostora za parkiranje, do samega začetka poti je le nekaj 10 metrov.
Do izhodišča pri kamnolomu in iz Gojač sem imela prevoz, sicer bi se vrnila nazaj h kamnolomu. S kolovoza Črniče-Ravne se namreč lahko zopet priključimo na Srednječavensko pot, še bliže (in bolj strmo) pa je kar po stezi Vrtovin/Gojače, ki se nadaljuje z ovinka na sliki 23.
d1licen
10.5.2013
evo prikaz točk na satelitski sliki
Kucelj1
10.5.2013
Iskrena hvala vsem trem, sedaj je slika začetka poti povsem jasna!nasmeh
19.5.2013
Danes pa na pohod na Kucelj s savskimi planinci. V planu smo imeli sicer Veliki Rob,vendar nas je slabo vreme prisililo, da smo šli samo na Kucelj in od tam sestopili.To je bila kratka tura, vendar prelepa zaradi obilo gorskega cvetja vse od narcis do sviščev in avriklja.
Kucelj Prvi postanek pri koči  A. Bavčerja na Čavnu.1
Kucelj Tu pa nas je čakal avtobus.7
leroy
16.11.2013
Obveščam vse planince da je pot od koče na Čavnu do Kuclja skoraj neprehodna zaradi podrtih dreves.
Carpinus
Danes sem z ženo hotel priti iz Male Gore k koči na Čavnu pa je tudi tam vse neprehodno zaradi podrtih dreves.Približno pol ure sva vstrajala,potem sva se vrnila nazaj.
Kucelj1
Kucelj2
bojan79
16.11.2013
U ti mater!
Dva tri mesca nazaj sem bil tam, čist dugi svet.
miranm
18.11.2013
Pozdravljeni,
Včeraj sva naredila z ženo turo po Srednječavenski do koče na Čavnu, naprej na Kucelj in Veliki Rob.
Pot od koče na Čavnu proti Kuclju je res kot "vojaški poligon" vendar se vsa ta podrta drevesa da zaobiti z malo veleslalomske vožnje in rinjenjem skozi veje. Od Kuclja proti Velikem Robu pa imaš samo 5 -6 podrtih dreves, tako, da je ta pot dosti lažja od poti, ki gre od koče proti Kuclju.
Lep planinski pozdrav!nasmeh
29.3.2014
Iz zelo lepo urejene, čiste in obnovljene vasi Kamnje sem se danes napotila po poti koscev in grabljic na Kucelj. Pot je precej dolga in zelo samotna, toda lepa in dobro označena. Na vrhu Kuclja sem malo posedela in se odpočila, potem pa sem krenila proti Mali Gori oz. Čavnu. Pot je po tej zimi popolnoma spremenila svoj videz, steze so neprepoznavne, veliko polomljenega in podrtega drevja, gozdarji imajo zares veliko dela. Novo označena pot proti Mali Gori (nov smerokaz 100 metrov višje od stare poti), je zares slabo vidna in ko nisem našla več sledi o stezi, sem šla kar po eni grapi navzdol. Od Male Gore proti izhodišču pa spet vse lepo označeno in dobro prehodno.
Kucelj Izhodišče vas Kamnje1
Kucelj Dol grem po drugi stezi. 10
Kucelj Žalostni prizori. 11
Kucelj Steza je spremenila videz. 12
Kucelj Po stari poti se ne da do Male Gore, vrnem se nazaj na glavno stezo proti koči na Čavnu. 13
Kucelj Nov smerokaz, nova steza. Prvi del označen z možički, potem pa pomagaj si kot veš in znaš, a pazi, ker ni povsod prehoda do koče. 14
Kucelj Jaz sem šla tukaj dol. 15
Kucelj Koča na Mali Gori. 16
Kucelj Spet sem na poti koscev in grabljic in se vračam. Dovolj je. 17
Kucelj Približno označena prehojena pot. 18
5ro
3.2.2015
V ponedeljek iz Vrtovina na Kuclju. Spodaj pot zelo blatna, proti vrhu pa idila, na katero sem čakal od sobote, ko kljub ugodni napovedi ni in ni hotelo bit pravega vremena. In čeprav se je dolina že popoldan kopala v soncu, sem ga na Kuclju dočakal šele ob sestopu, malo pred zahodom. Kaj več o razmerah nima smisla, prihajajo 3 dnevi s sneženjem in močno burjo, do sobote bo že vse drugače...
Kucelj Na vrhu najprej mraz (-4), oblačno; Ajdovščina pa v soncu1
Kucelj Še pogled na dramatičen  sončni zahod in nato pospešeno v dolino8
Kigeot
30.4.2015
Na poti iz Stomaža do koče A. Bavčerja na Čavnu sem se povsem spontano odločila, da grem še na Kucelj, ki ga še nisem obiskala. In moram priznati, da je fantastično lep vrh!! Če se že potikate po Čavnu, pojdite na Kucelj, pot je prelepa, razgledi so fenomenalni! Par tednov nazaj sem šla od koče do Modrasovcev, ki sta popolnoma nezanimiva vrhova. Ker takrat še nisem vedela za Kucelj. Tudi pot po planoti Male gore je zelo lepa.
Nekaj utrinkov s poti: http://potovanja-tamara.blogspot.com/2015/04/gremo-v-hribe-potep-po-cavnu-iz-stomaza.html
Kucelj pogled s Kuclja na prehojeno pot od koče na Čavnu1
Kucelj pogled na Kucelj, malo pod vrhom2
Kucelj vrh Kuclja3
Kucelj na poti Stomaž - Mala gora4
Kucelj Stomaž5
miri
30.4.2015
...in tako si zrla v domovanje medveda.velik nasmeh
Lepo opisano.
darinka4
21.8.2016
Ma kdo bi si mislil, da bom danes imela sonce do vrha Kuclja. In potem še dol do avta.Ob 17 se je vsulo. Ampak samo tam gor v hribih.Nobenega planinca nisem videla na vrhu. So se bali dežja.nasmeh
Kucelj sem se odločila za pot pred tuneli1
Kucelj25
navdušena
24.11.2016
Je bil za vikend kdo gori - so poti kopne?
mirank
Golakov ne vidim, ma Kucelj je zagotovo kopen...
BT88
24.11.2016
Kopne ne pa suhe velik nasmeh
mirank
Zdej je lahko suh samo takwin...če veš kaj je to; snega pa do 2000m ne najdeš prav dostizavijanje z očmi