Kucelj
24.11.2016
Takwin-prektašn.velik nasmeh
8.1.2017
Burja, ki naj bi pihala danes si je premislila.Na Kuclju je bilo skoraj mirno. Prijeten dan za hojo . Sem nameravala na Golake . A sem si med vižnjo premislila in se namenila po srednječavenski poti na Kucelj.Na vrhu je ožgana trava od novega leta - petarde.Dol pa sem sestopila na Malo goro. Tam še nisem bila. Lepa razgledna je ta pot , ki se kasneje spodaj priključi srednječavenski.
Kucelj se pozna , da je zima1
Kucelj34
navdušena
14.2.2017
Je bil kdo ta vikend na Kuclju? Je še kaj snega in koilko?
akvarij
Mi smo bili v soboto, snega ni več.
navdušena
16.2.2017
Hvala za info. Kmalu se odpravim tja gor...
19.2.2017
Kamnje-Mala gora-Koča na Čavnu-Kucelj-Vrtovin-Kamnje. Krasen dan, šibka burja, razgledi malo "zapacani" in nejasni, a lepo. Hvala oskrbniku Koče na Čavnu za pogostitev (glej sliki 2 in 3). Njegovo 50-letnico si bomo zapomnili!!!
Kucelj4
23.4.2017
Popoldne je bil prav lep razgled s Kuclja.Zdaj je čas , ko cveto svišči.Malin pa tam gor ne bo. So bili grmički osmojeni. Nekaj planincev sem srečala. Skoro brez vetra, veliko topleje kot na malem Golaku, kjer je pihalo in bilo hladno.
Kucelj za nekoga je zmolil4
18.12.2017
. Kucelj s Predmeje 17. 12. Ni bilo treba hitet. Prav lep dan je bil včeraj . Gaz je narejena . Pod vrhom spihan sneg. In vetrovno na vrhu. Koča pa je odprta.
Kucelj To zame vsekakor ne velja.1
Kucelj ga ni več, le sled je ostala21
Ljubica Š.
18.12.2017
Pohvalo ti moram izreči, tako lepo si napisala in še živalce imaš rada.
Tolminc
18.1.2018
Danes sva šla z ženo na Kucelj iz Predmeje. Pot je bila sprva kopna, višje pa malce zasnežena velik nasmeh Se je dalo brez problemov. Srečala sva še dva pohodnika. Na vrhu vetrovnonasmehnasmeh

Več pa:

Kucelj4
Kucelj5
Kucelj6
Kucelj7
17.2.2018
Kucelj 17 februarja. Kar na hitro sem se odločila za popoldanski vzpon . Nisem niti vedela, koliko snega je na poti. Pa ga je kar nekaj. Le zadnji del do vrha je vipavska burja spihala. Da bi šla še na Malo goro pa ni bilo več časa. Zimsko opremo sem pustila v avtu, ker je bil sneg mehak. In gamaše tudi. Pa bi mi prav prišle. Do koče sem srečala nekaj planincev, ki so sestopali. Najbrž sem bila zadnja na Kuclju. Od koče do vrha in ko sem sestopala nisem srečala nikogar več. In tema me je ujela na zadnjem delu poti. Ne pravijo zastonj, da se zjutraj išče dan.
Kucelj sem pozabila, da je ta pot daljša kot  tista s Predmeje1
Kucelj križ se že vidi.10
Kucelj in postaja vetrovno in hladno na vrhu.11
Kucelj višina je točna.12
Kucelj razgledov pa danes opoldne ni.   Ko sem sestopala se je megla prikradla. 13
roker
22.2.2018
bem jst sm si pej želu že dolga desetletja da bi smuču szi Kuclja in mi je bem skori ratalo. Štartu sm od Krnice (šaldu spihano in ledeno), potem do Selovca dosti snega od tam drita čez pašnike na sedlo zahodna od vrha, potem pod grebenom na S strani smuču skori do vrha (zadnjih 50m peš, k je spihano). Dol šow do sedla na vzhodni strani in prečno smuču nazaj do Sedovca - lepo ma piha. Ko pa ne bo pihalo obljubim da smučam szi vrha. velik nasmeh
miri
23.2.2018
bem as ti hadu u šula na couli?
velik nasmeh
simon79
Izjemnu! Še več puoduobnh opisu, pruosm! Ribnčan
SilvestrO
Zakvapa pa dsjet ušečku za tašno spakedranščino ?, drug let, taku zgleda, buš dubu še prešernovo nagrado, buhseusmil.
mirank
23.2.2018
Mogoče pa mu (jim-nam) je dovolj posiljevanja s samo enim kvakarsko-gorenjskim narečjem prav povsod. Tudi na tem forumu je tega kar nekaj (kar pobrskaj malo) in očitno se je že kar udomačilo kakor tudi v medijih in celo šolahjezen, pa očitno tega nihče ne opazi. To pa ne pomeni, da jaz odobravam tak način pisanja, ker če začnemo vsak po svoje, polovica ne bo vedela o čem je govora.
Jany
Pa saj to sploh ni narečje! Spakujejo se, da bi izstopali.
exwannabe
23.2.2018
Nekateri z besedami, drugi z dejanji. Vsak v pomanjkanju išče svoje všečke in potrditev zunanjega, da zadosti neskončnemu hrepenenju po pohvali. Trenutne razmere tako že dolgo niso le trenutne razmere, ampak predvsem ego-oglasna deska.
roker
Uštja..cela debata. No bom provu po slovensko: že ducat let, odkar se trudim smučati/teči, no bolje rečeno porivati na smučah, sem si iz srca želel smučati tudi na gologlavi Kucelj, ki ponosno izstopa iz gozdnatega Trnovskega boška, aja gozda. Razmere niso bile idealne, najbolje se bo odpraviti takoj po sneženju ob izostanku burje (vejtra bi rekli Wajdovci), da bi lahko tvegal tudi s smučanjem na prisojni strani..Lep pozdrav vsem ljubeteljem Trnovskega boška, ki je en najbolj čudovitih delov naše majhne slovenske zemlje.No pa dejte mi kak všeček no, prosimnasmeh