Kucelj

Edina4. 05. 2019 11:00:20
Objave na tej strani tako navdušujoče, da je pot med željami kotirala kar visoko. Res je lepo, sem bila gori na drugi praznični dan, ki je bil hkrati tazadnji lep pred tole mokro sivino, ki smo ji priča danes in včeraj ...

Srečno na potkahnasmeh
darinka414. 11. 2019 21:12:42
Danes sem popoldne izkoristila za obisk Kuclja. Dopoldne je bil zavit v tančico. Nekaj pred trinajsto sem pričela s hojo pod tuneli nad kamnolomom po srednječavenski . Mimo koče na Čavnu in naprej na Kucelj. Na vrhu prav lepo . Skoro nič vetrovno in razgledno . Sestopila sem čez Malo Goro po vsaj meni novi poti po grebenu. Ta se kasneje priključi poti po kateri sem šla gor. A me je ujel mrak in kar hitro tema. V gozdu sem hodila v temi do izhodišča. Srečala nisem prav nikogar. Pot niti ni bila blatna. Najbrž tudi zato , ker je dosti listja . . . Sicer lepa novemerska tura le bolj zgodaj bi morala začeti s hojo.
novo zajlo so dali. 1
mimo orlove glave. 15
in v dolino v temi. 16
ločanka15. 11. 2019 06:01:38
Darinka, če bi bila jaz bližje temu koncu, bi bila tudi večkrat gornasmeh.
darinka417. 12. 2019 19:17:30
Za kam višje danes ni bilo . Pa sva šla pod tuneli po srednječavenski do klopce . Tam kjer je razgled. Kadar ni Čaven zavit v meglo, kot je bil danes ves dan. Tam sva obrnila in šla do koče na Čavnu. Sneg dobro pobira. 5 stopinj je kazal termometer.Vetrovno je bilo. A nič zato. Podala sva se do Kuclja. Na poti je sneg. Na vrhu pa kot običajno kopno. In nikjer nikogar. Razgledi pa na vse strani. Povsod enaki . Tako se spodobi za drugo polovico decembra. Veliki Rob sva izpustila. Nadaljevala mimo koče na Mali Gori. Tam so bile videne stopinje. Podobne medvedjim v snegu.Ampak če je tam res hodil, je že odhlačal kdove kam. So rekli, da je bolj krotke sorte. Da so ga videli. Midva ga nisva. Po srednječavenski na izhodišče. Ob 14 .30. je bilo v gozdu kar nekam temno, kot bi se bližala noč. Dežja nisva imela razen v zadnjem delu poti, ko je nekoliko rosilo. Enih 13 najst km sva prehodila. Malo drugače a vseeno lepa tura.
danes je bilo vse v znamenju kapljic.1
in sestop  tudi v megli.12
a se navadiš. 13
darinka48. 02. 2020 21:12:58
Letošnji Kucelj. Zopet popoldanska tura. Pod tuneli sva začela . Po srednječavenski. Do razgledne klopce. Nadaljevanje mimo koče na Čavnu in na Kucelj. Na vrhu nič toplo. Rokavice sem rabila , ker me je zazeblo v roke. Sestopila sem na Malo goro in po spodnji poti na izhodišče. Mimogrede, sem imela sončni zahod. In v mraku prišla na izhodišče. V glavnem, pasji prijatelj je bil bolj zmatran kot jaz. nasmeh
danes jih je bilo  kar nekaj v zraku. 1
midva pa v dolino. 15
skoraj mrak. A se dan daljša. 16
turbo9. 02. 2020 08:47:19
Darinka lepo! V taki družbi se tudi tebi ne bo potrebno bati medvedov velik nasmeh
darinka46. 03. 2020 09:41:34
Včerajšnja tura je bila prav zanimiva. Krožno sva naredila iz Vitovelj. Do cerkve, kjer sploh še nisem bila. Potem po Napoleonovi poti . A namesto na Veliki Rob sva šla po spodnji srednječavenski do Kuclja. Po tej poti nisem še nikoli hodila. Proti vrhu Kuclja je kar strmo. Sonce se je pokazalo. Še nekaj pohodnikov je prišlo. Nadaljevala sva na Veliki Rob. Tam mimo katastrskega mejnika, še iz časa stare Avstrije. Z Velikega Roba mimo vrha Čaven na izhodišče. Niti ni kratka tura. Kar enih petnajst km je zneslo. Snega je bilo zelo malo. Ga hitro pobira. Proti morju se je lepo videlo. Le Julijci so bili v oblakih. Tam je prava zima doma.
na novo postavljeno.   Lani ni bilo. 1
Julijci so skriti v oblakih. 16
na vrhu 17
bogi22. 05. 2020 21:51:45
Včeraj prehodila Čaven od planinskega doma Antona Bavčerja na Čavnu na Malo goro, nadaljujeva na Kucelj in Veliki rob.
Poti so markirane in normalno prehodne. Ob poteh je polno cvetja, razgledi pa navdušujejo od Julijcev do Učke in daleč na Jadran. Pod nami pa cela Vipavska dolina. Skratka, lepo je.
planinski dom na Čavnu1
Veliki rob25
Tržaški zaliv30
darinka420. 06. 2021 07:50:39
19.6. 20221. Vseeno sem mislila da bova srečala z Maksijem več pohodnikov. A je bilo pretoplo. Klasična poznana potka za oba pod tuneli v senci kjer sva pričela . In nadalevala v strmino in do razgledne klopce. Mimo kamnitega orla. Potem do koče na Čavnu , ki je odprta. Ko sva se nekoliko ohladila še do Kuclja, kjer je vetrič vsaj malo hladil. Na vrhu ni bilo nikogar. Morje se ni videlo. Sestopila na Malo goro in potem po zgornji potki, kjer je sedaj veliko rož. Pa še enkrat mimo skladov in kamnitega orla na izhodišče.
popravljena strma pot. 1
Kucelj14
Piran in Savudrija19
brett27. 05. 2022 14:09:37
S startom (in ciljem) sem pričel pod tuneli nad kamnolomom po srednječavenski, nato mimo koče na Čavnu in naprej na Kucelj.
Pot zelo lepo speljana, označena in razgibana.
Je pa vmesni del poti presenetljivo strm. Me je presenetilo, moram priznati jezik

Drugače pa vrh nudi čudovite razglede, malo pod njim pa vrtovi rož. Čudovito!
darinka410. 09. 2022 19:06:27
Zelo malo pohodnikov. Pričela sva šele ob enajstih pod tuneli s hojo. V tisto strmino do klopce in mimo kamnitega orla. Nadaljevala na Malo Goro. In naprej do Kuclja. Krasno vreme je bilo danes. Proti morju se je videlo. Tudi ladje so bile vidne. Le Julijci so bili zakriti. Sestopila sva mimo koče na Čavnu in po poti na izhodišče.
kamniti orel 1
njemu vse poznano. 7
tioplo na vrhu8
darinka418. 01. 2023 20:36:47
Samo v vednost, če bo kdo hodil do koče Antona Bavčarja na Čavnu so cesto splužili do koče in je prevozna z zimsko opremo.
bagi22. 03. 2023 12:30:03
Sonce naju je zvabilo v Vipavsko dolino, ki se v tem letnem času počasi prebuja iz zimskega spanja. Midva tudi nasmeh. Za cilj sva označila Kucelj, za izhodišče pa Stomaž. Da vse skupaj ne bi bilo preveč kratko, sva si vzela čas za obujanje spominov in odkrivanje novega. Po cesti pod grebenom in srednji Čavenski sva se odpravila daleč proti zahodu, vračala pa po kraškem robu čez Sončni škol, Kucelj in mimo koče na Čavnu. Več sledi v sliki in besedi ...
Parkirava v spodnjem delu Stomaža. Info tabla na parkirišču priikazuje glavne zanimivosti v okolici1
Pogled nazaj na jutranji Stomaž. Jutra so še vedno mrzla, zato hitro navlečeva rokavice in trak2
Jutro se počasi prebuja ...3
Kucelj se že bohoti v soncu. Do njega bova prišla okoli riti v varžet :)4
Kmalu zapustiva markirano pot in se odpraviva po svoje. Te opazovalnice ne vidi vsak :)5
Končno na topli strani pobočja. Sva kot dva martinčka in se pridno nastavljava soncu :)6
Lepo je tukaj. Pot je verjetno bolj kot ne shojena od domačinov7
V travah se jo malo težje sledi, zato pravo smer poiščeva z GPS8
Spet sva jo našla …9
Kasneje se najina varianta priključi markirani poti, ne vem pa kje je njen začetek10
Toliko da se ve, kdo vas lahko nastrelja :)11
He, he … markacija številka 15. Ene toliko sva jih res videla vseh skupaj :)12
Spodnja prečna cesta naju vodi daleč proti zahodu …13
Pri tem smerokazu zavijeva desno v smeri Kuclja, a le do prečne Čavenske poti14
Vzpon je strm, podlaga prijetna za hojo15
Sva že na Čavenski poti. Tukaj jo ubereva daleč levo do odcepa za Sončni školj16
Vmes naletiva na gozdarsko vlako, ki je v bistveno lepšem stanju kot lani17
Nadaljujeva. Spodaj je razvpiti jez za namakanje Vogršček18
Večinoma ravninska Čavenska pot preide v skalovje19
Odcepiva se desno v hrib. Dvignila se bova za nekaj nadstropij 20
Za moj okus je tukaj najlepši prehod na kraški rob21
Kmalu sva na prvem vrhu Veliki rob, lepše poimenovan Sončni škol22
Še moj sonček :)23
Nadaljujeva v smeri Kuclja. Zgleda blizu, a se je do njega treba kar potruditi24
Na severnih straneh se še vedno najde kakšna flika hladu25
Pogled nazaj …26
Kucelj. Sonce pridno greje, vetriča je ravno prav, obiska bore malo …27
Tudi pri Koči na Čavnu ni dosti bolje. Tokrat je bila odprta, najemnik je očitno nov28
Tudi spuščava se daleč naokoli. Tukaj hodiva prvič in ta napis je za naju nov29
Čaka naju samo še nekaj zložne makadamske poti36
Vaški spomenik v Stomažu37
Tudi cerkev Sv. Tomaža je del vedute tega kraja38
Urejeno parkirišče se nahaja pri pokopališču, zgornje pa je spremenilo namembnost39
GPS sled prehojene poti. Naneslo je 18 km in 1400 višincev40
velkavrh18. 04. 2023 20:02:12
S kolegom sva naredila ogledno za na Čaven in Kucelj.Štart je bil v Predmeji .Po ne preveč strmi in zahtevni poti si v dobri uri in še malo pri koči na Čavnu.Nato sva se povzpela še na Kucelj kot osredni cilj .Kar ne moreš verjeti ,da sta Čaven in Kucelj skoraj na isti nadmorski višini.Nazaj pa na Malo Goro k koči in po neoznačeni poti na označeno pot.Ta prelepa označena pot pripelje na asfalt pred tunele. Od tam pa ne gre drugače kot po asfaltu nazaj na izhodišče na Predmejo.Vreme je bilo suho, malo vetrovno,videlo se je celo morje.
Štart na Predmeji.1
Pogled v dolino na Vogršček.24
Golaki v snegu.25
Mala gora.26
Kam -odločila sva se da greva po neoznačeni poti po grebenu  in na označeno pot naprej k tunelom.29
Naletiva na klopco.31
Atraktivno skalovje .32
Dol po lepi potki k tunelom.35
Tudi jeklenica je v pomoč.36
Prek treh tunelov.37
Prispela sva nazaj na izhodišče.39
lijaneja18. 04. 2023 20:20:15
Baje je z Vrtovina gor najstrmejša pot.
mirank18. 04. 2023 22:42:51
Bo držalo ja, je pa zelo strm del kratek. Za na Čaven je na stezi iz Lokavca ravno tako kratek strm odsek; v obeh primerih je to ob prečkanju Srednječavenske poti to je tiste, ki pripelje do tunelov. Je pa hoje po asfaltu od tunelov do Predmeje cca 1km ali 1o min, nič tako strašnega ker poteka cesta v kar zanimivi krajini.
velkavrh19. 04. 2023 02:29:40
S kolegom sva hotela obiskati še Malo goro.S pohoda s Kuclja se nisva vrnila na Čaven ampak šla na Malo Goro.Z Male Gore pa po levi neoznačeni poti-nekako po robu mimo te lepe klopce in nato strmo zavije dol na to prelepo pot , ki nas pripelje na asfalt pred tunele.Po tej poti smo pred par leti škofjeloški planinci že hodili.Avtobus nas je zložil prav pri vhodu na to pot.Po tej strmi od Male Gore pa sem šel prvič.Namen je bil ogled avrikljev na Kuclju-žal bodo zacveteli šele čez dva -tri tedne .
Janez Seliškar19. 04. 2023 07:37:39
Bodimo natančni. Namreč, Čaven je vse pogorje od Predmeje do Sekulaka in tudi vrh, ki se nahaja zahodno od Velikega roba. Večina tega ne upošteva, zato v opisih prihaja da nejasnosti.