seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Krnička gora iz Matkove Krnice
 Krnička gora iz Matkove Krnice
KlemenD
17.8.2017
Pred nekaj dnevi (14/8/17) sem se odpravil na Krničko goro iz Belske Kočne mimo votline v obliki očal...vsekakor tura vredna ponovitve nasmeh...

Več pa v filmčku...

geppo
Krnička gora 22.8.2017
Ko parkirava v Matkovem kotu je +5C. Jutro je prav prijetno sveže za strm vzpon, ki naju čaka. Prečiva številne grape in prvi počitek je v M. krnici pri izviru ledenomrzle vode. Spogledujeva se z meliščem pod sedlu, ki naju čaka. Na sedlu pospraviva palice in v krušljivo naloženo steno. Pri križu na Krnički si privoščiva počitek na soncu. Temperatura zraka je bila takšna, da nama je sonce že pasalo. Spustiva se v razsuto grapo na avstrijsko stran in prečiva mimo votline. Potem še malo naprej in v pristopno grapo nazaj do sedla. Sedaj si v krnici privoščiva pošteno malico začinjeno z dodatki Stankovih dobrot. Odločiva se, da se vračava po zgornji poti pod M. kopo do Matkovega sedla in se spustila po grebenski do avtomobila v M. kotu. Po 10urah hoje sva na izhodišču.
Sedaj bodo prišli tisti pravi dnevi za obisk gorovja. Sveže bo, poraba tekočin med potjo bo manjša, sonce bomo med počitki že iskali.
Krnička gora iz Matkove Krnice V Matkovi krnici1 Krnička gora iz Matkove Krnice Sveža hladna voda v krnici2 Krnička gora iz Matkove Krnice Plezanje na greben 3 Krnička gora iz Matkove Krnice Tudi moj sin se je pred sedmimi leti trudil...4 Krnička gora iz Matkove Krnice Plezanje na greben. Mimo luske nama z rugzokom ni šlo5 Krnička gora iz Matkove Krnice Krušljivo, naloženo..6 Krnička gora iz Matkove Krnice Kompaktna skala, ki omogoča prijetno plezanje7 Krnička gora iz Matkove Krnice8 Krnička gora iz Matkove Krnice Vrh Krničke gore9 Krnička gora iz Matkove Krnice10 Krnička gora iz Matkove Krnice V votlini11 Krnička gora iz Matkove Krnice Tako pa pod skale skrivajo gorski packi!12 Krnička gora iz Matkove Krnice Ta leseni konjiček še kljubuje času, dolgo pa ne bo13 Krnička gora iz Matkove Krnice Sožitje na paši14 Krnička gora iz Matkove Krnice Okraski gozda15
23.8.2017
Da nista tazadnji sliki fotomontaži?nasmeh
geppo
Tonenasmeh
Krnička gora iz Matkove Krnice1 Krnička gora iz Matkove Krnice2
Saj sem ti fovš, Zlatko.
3.11.2017
Danes po spodnji poti čez Matkovo krnico in po grebenu na vrh. Sestop navzdol po grapi mimo votline in nato desno navzgor po drugi grapi na sedlo.
Nad Krnico je nekaj snega, vendar ne ovira napredovanja. Tudi na grebenu ga je nekaj, a se mu lahko izogneš. Še največjo težavo predstavlja listje, ki ga je precej in ti naredi že tako ozko potko, še ožjo. jezen
Drugače pa vsega po malem. Od dežnih kapelj nižje, do sodre na vrhu.
Krnička gora iz Matkove Krnice Današnji cilj1 Krnička gora iz Matkove Krnice Krnica2 Krnička gora iz Matkove Krnice Pogled na severno stran Mrzle gospe3 Krnička gora iz Matkove Krnice Vzpon z sedla proti grebenu4 Krnička gora iz Matkove Krnice Na drugi strani grebena je še nekaj snega5 Krnička gora iz Matkove Krnice Na desni se je že kuhalo slabo vreme...6 Krnička gora iz Matkove Krnice Tudi nad Košuto ni bilo nič bolje.7 Krnička gora iz Matkove Krnice Po pristopni pikčasti grapi navzdol...8 Krnička gora iz Matkove Krnice ...in po drugi navzgor.9 Krnička gora iz Matkove Krnice Kopa s sedla10 Krnička gora iz Matkove Krnice Sta iskala preostanek črede.11 Krnička gora iz Matkove Krnice S soncem obsijan Veliki vrh pri povratku.12