Krnička gora iz Matkove Krnice
14.10.2008 - Volk
14.10.08

Lepota, samota, ''tišina'' ...
Dan, za katerega je bilo vredno vzeti dopust. nasmeh

Krnička gora iz Matkove Krnice Prišel sem zgodaj ...1 Krnička gora iz Matkove Krnice Krnička gora, zapostavljena ...2 Krnička gora iz Matkove Krnice Prehod z vrha Matkove Krnice zahteva poplez (II. stopnja) ...3 Krnička gora iz Matkove Krnice Primorski pogled na krnico nad Belsko Kočno, kjer gre na Krničko najlažji pristop ...4 Krnička gora iz Matkove Krnice Na vrhu. Spredaj kraljuje Mrzla gora ...5 Krnička gora iz Matkove Krnice Matkova kopa nad Matkovim Kotom. Danes ne ...6 Krnička gora iz Matkove Krnice Sestop na kratko po žlebu najlažjega pristopa ...7 Krnička gora iz Matkove Krnice Od stanu v Matkovi Krnici je bore malo ostalo ...8 Krnička gora iz Matkove Krnice Lepo vidno Matkovo Okno ...9 Krnička gora iz Matkove Krnice Iz grebena izstopa Veliki vrh. Stavim, da še niste stopili nanj ...10 Krnička gora iz Matkove Krnice Mojstrsko speljana steza ...11 Krnička gora iz Matkove Krnice Lepotec ...12 Krnička gora iz Matkove Krnice Krnička gora iz doline (Matkovega Kota) ...13 Krnička gora iz Matkove Krnice Domov se vračam preko Jezerskega ...14
15.10.2008
Vedno mi pogled uhaja na ....
Krnička gora iz Matkove Krnice1
22.8.2010
Lepota, samota, ''tišina'' ...
Tako je Volk napisal pred leti..prav ima!!

Neusmiljena strmina, ki požene kri po žilah in povzroči, da slišiš bitje srca iz vratnih žil.
Brezpotje, lepa narava, mir...
Prečenje grap, ki se strmo spuščajo z Matkove kope.
Pitje hladne vode, ki še vedno teče po nekaterih grapah.
Žalosten pogled na propadel stan Matkovega pastirja, ki je tu pasel ovce.
Strmo melišče in kapljice znoja iz nosa in obrvi...
Plezanje v razbiti in krušljivi steni in potem prečenje grebena do vrha.
Odlom na zahtevnem mestu velike skale, ki bi sina kmalu potegnila v globel.
Sreča, da je še vmes razpadla in se je končalo samo z malo krvavečimi odrgninami.

Zahtevna, nemarkirana( ups..nekdo je malo pred vrhom posprejal in si naredil malo svojevrstna markacije ), nekaj tudi plezarije ( dvojka bi naj bila..)in na nekaterih mestih krušljivo ( tam kjer je najmanj treba !! )
Za celotno pot sva porabila s sinom 8ur ( moje hoje ne sinove!! )
Krnička gora iz Matkove Krnice Tako naju pričaka zjutraj ( kot bi se kadilo iz enega od vrhov )1 Krnička gora iz Matkove Krnice Voda v grapi2 Krnička gora iz Matkove Krnice Mladina se igra...3 Krnička gora iz Matkove Krnice Smo že bližje ( fotografiral sin )4 Krnička gora iz Matkove Krnice Potem se začne malo bolj zares5 Krnička gora iz Matkove Krnice Danes so prinesli novo vpisno knjigo ( malo pred nama, sva jih še videla v grapi )6 Krnička gora iz Matkove Krnice Mislil sem da počivajo. Doma potem vidim, da iščejo pot na zemljevidu!! Ta jim tukaj ne bo kaj veliko koristil..Pot iz Škafa na Mrzlo goro7 Krnička gora iz Matkove Krnice Nič čudnega, da ti kaj v roki ostane..8 Krnička gora iz Matkove Krnice Kakor hiter mu hrbet obrneš, že dela oslarije!!!!9 Krnička gora iz Matkove Krnice Da se odkupi je pa naredil tole fotko - Matkova kopa10 Krnička gora iz Matkove Krnice Zopet prečenje grap pod Kopo11 Krnička gora iz Matkove Krnice Krnička gora 2064m - pošljeva ji poljub...iz M. kota12
aljazek
22.8.2010
Ja, luštno je bilo - ena najlepših poti (vsaj tisti del do krničke, pol naprej pa bolj skrotje (ne ravno sanje plezalcev velik nasmeh))

PS: na tisti fotki s skalo je samo poziranje, nism je hotu dol zvalit
Gorazd G
22.8.2010
Fanta, čestitke za opravljeno turo! nasmeh

Ooo, haha, a novodobni Sizif pa kar nad skalo ....
Zlatko, drugič mulca priveži na štrik, pa ne bo mogel delati oslarij. mežikanje

aljazek
22.8.2010
Ma ja, te pogosto obiskovane in markirane poti (ter ferate) so mi že malce tečne...tole je bilo pa idealno zame -> 8-urno šetanje po gorah in niti enega človeka (razen na sosednjih vrhovih)
Volk
23.8.2010
Geppo (in sin), čestitke tudi z moje strani. nasmeh Lepa, kajne.

In Matkova kopa tako blizu. mežikanje

Lp in srečno.
23.8.2010
Hvala, Volk in Gorazd!!
Čudovita!! še v gozdu je tako lepo izpeljana, da je bilo še mladcu všeč ( ki običajno mrzi pristope ).
Matkov kopa je blizu in daleečččč...je pa še en izziv v temu čudovitem osamljenem koncu.
Edina
19.8.2011
Enega lepega dne...
Krnička gora iz Matkove Krnice Razkošje nad dolino Belske Kočne. Od Matkove Kope do Grintovca.1 Krnička gora iz Matkove Krnice Cilj je Krnička gora. Na slikci med Matkovo Kopo in Mrzlo goro2 Krnička gora iz Matkove Krnice Med obema lepoticama se skriva3 Krnička gora iz Matkove Krnice ... se skriva slikovita krnica.4 Krnička gora iz Matkove Krnice Po krušljivem svetu, ki se dviga nad njenim zatrepom, splezam na vrh5 Krnička gora iz Matkove Krnice Krničke gore.6 Krnička gora iz Matkove Krnice Pogled na vrhu najprej pritegne Mrzla gora z Latvico.7 Krnička gora iz Matkove Krnice Ko Mrzli gori obrnrm hrbet, se spogledam z še težje dostopno Matkovo Kopo in oddaljenim Obirjem,8 Krnička gora iz Matkove Krnice že hip za tem pa na greben, ki Matkov kot ločuje od Logarske doline,9 Krnička gora iz Matkove Krnice nad njo pa od Strelovca preko Ut in Krofičke do Ojstrice10 Krnička gora iz Matkove Krnice ...ter do Planjave in Brane.11
Navihan
19.8.2011
Čestitam edina.
15.10.2011
Danes je bil čudovit dan za krasno turo. Skozi jesenski gozd pod grebeni nad kotom do Matkove krnice, vzpon do sedla (pomrznjeni jeziki snega, ki pa se jih da prečiti ali obiti), spust na avstrijsko stran in vzpon do vrha. Nazaj spust v Matkov kot in še pred mrakom v dolini. Soncu je občasno nagajal hladen severni veter, ki je na pol poti zamrznil tudi fotoaparat mrk pogled
Krnička gora iz Matkove Krnice1 Krnička gora iz Matkove Krnice2 Krnička gora iz Matkove Krnice3 Krnička gora iz Matkove Krnice4 Krnička gora iz Matkove Krnice5 Krnička gora iz Matkove Krnice6 Krnička gora iz Matkove Krnice7 Krnička gora iz Matkove Krnice8 Krnička gora iz Matkove Krnice9
17.10.2011
Pika, kakšen ja ta spust s sedla nad Matkovo krnico na avstrijsko stran? Jaz sem tam vedno nadaljeval po grebenu in nisem razmišljal o tem, da se da spustiti s sedla navzdol. Če je greben zasnežen, je namreč kar nerodno.
A do Matkove krnice si šla pa po srednji prečni poti od Matka? Lepo, a dolgo prečenje, kajne!
17.10.2011
S sedla se spustiš po šodrastem žlebu (bolje po njegovi desni strani po skali) kakšnih 50 m globoko. Potem pa ga prečiš v levo in prideš na pot z avstrijske smeri, ki je sedaj "markirana" z rdečimi pikami.
Prečenje je pa res lepo, pa tudi iskanje poti, ki se uspešno izgublja pod listjem velik nasmeh.
Navihan
17.10.2011
Lepa tura Pika, bom tudi sam enkrat v prihodnosti obiskal ta konec.
medo*
24.6.2012
Matkov kot - Matkova krnica (po spodnji poti) - Krnička gora - Latvica - Matkov kot

Lepa, a precej krušljiva pot... vendar čudovita nasmeh
Krnička gora iz Matkove Krnice Jutro v Matkovem kotu1 Krnička gora iz Matkove Krnice Matkovo okno2 Krnička gora iz Matkove Krnice Vode sedaj še veliko za osvežitev3 Krnička gora iz Matkove Krnice4 Krnička gora iz Matkove Krnice5 Krnička gora iz Matkove Krnice Možic6 Krnička gora iz Matkove Krnice7 Krnička gora iz Matkove Krnice Nekoč pastirski stan na Matkovi krnici8 Krnička gora iz Matkove Krnice Razgled iz krnice proti Savinjeku9 Krnička gora iz Matkove Krnice Proti škrbini10 Krnička gora iz Matkove Krnice Tihožitje11 Krnička gora iz Matkove Krnice Pred škrbino...12 Krnička gora iz Matkove Krnice ...še pogled nazaj na Matkovo Kopo13 Krnička gora iz Matkove Krnice Eden najtežjih delov za preplezat 14 Krnička gora iz Matkove Krnice Po grebenu naprej15 Krnička gora iz Matkove Krnice Pred vrhom Krničke gore16 Krnička gora iz Matkove Krnice Razgled proti Matkovi Kopi17 Krnička gora iz Matkove Krnice Preplezan greben18 Krnička gora iz Matkove Krnice Razgled proti Ojstrici19 Krnička gora iz Matkove Krnice Brana in Latvica20 Krnička gora iz Matkove Krnice Danes edina družba tu gor...21 Krnička gora iz Matkove Krnice Naprej po grebenu v smeri Mrzle gore22 Krnička gora iz Matkove Krnice Bolje ga je preplezati kot okrog po izpostavljenem skrotju23 Krnička gora iz Matkove Krnice Na sedlu levo dol po strmih travah24 Krnička gora iz Matkove Krnice Najdena stečina...25 Krnička gora iz Matkove Krnice26 Krnička gora iz Matkove Krnice Zoprno prečenje do Latvice27 Krnička gora iz Matkove Krnice Pogled nazaj28 Krnička gora iz Matkove Krnice Po markirani nazaj v Matkov kot29 Krnička gora iz Matkove Krnice Še ohladitev glave po taki turi :)30
medo*, čestitam!!
škoda, da se nismo srečali "že znani frendi" v Matkovi dolini in enga..L ...ispili
medo*
25.6.2012
Hvala, bomo pa drugič nadoknadili mežikanje
Zlatko, tisti zadnjič, ohlajen v Jezeri, je prav "pasal"!
irska
25.6.2012
medo, čestitam še tu! pir zaslužen mežikanje
26.6.2012
Tudi jaz se pridružujem čestitkam (in pivu velik nasmeh).
19.8.2012
Včerajšnji cilj sprva ni bila Krnička gora, toda ob pogledu na vozila, ki so čakala na plačilo ob vstopu v Logarsko dolino, sva z ženo kar zavila v sosednjo dolino, Matkov kot.
Odpravila sva se navzgor proti Škafu, ker je še edino tam kraljevala senca. Nad Škafom sem nekaj časa namenil raziskovanju prehoda proti Matkovi krnici. Sonce naju je ujelo komaj pod skokom proti Latvici. Tam sva srečala dva gornika, edina ta dan. Pod Latvico sva zavila desno proti Krnički gori. Lepo prečenje, v začetku malo sitno zaradi drobirja na skalah, se je končalo na grebenu blizu okna. Pogled skozi okno na prehojeno pot in naprej proti vrhu Krničke gore, ki je zraven popularne "mrzle" sosede osamljena. Najin obisk je bil šele tretji v zadnjih dveh mesecih. Ker sva dan namenila skrivnostim Krničke gore, se po vrhu napotiva še v votlino pod vrhom. Vhod je v obliki navzdol obrnjene podkve, v notranjosti pa je votlina kar prostorna. Od votline zavijeva navzdol in po sosednji grapi desno navzgor na sedlo nad Matkovo krnico. Od tam pa po spodnji poti v Matkov kot in vmes še "raziskovalni sprehod" proti Škafu.
Lep dan, kot vedno nad Matkovim kotom!
Krnička gora iz Matkove Krnice Krnička gora.1 Krnička gora iz Matkove Krnice Nad Škafom še grem pogledat proti Matkovi kopi.2 Krnička gora iz Matkove Krnice Prečenje proti Krnički gori.3 Krnička gora iz Matkove Krnice Okno v grebenu Krnička gora - Mrzla gora.4 Krnička gora iz Matkove Krnice Pogled skozi okno od zgoraj.5 Krnička gora iz Matkove Krnice Mrzla gora od okna.6 Krnička gora iz Matkove Krnice Podkvasta votlina.7 Krnička gora iz Matkove Krnice Krnička gora.8 Krnička gora iz Matkove Krnice Vrh.9 Krnička gora iz Matkove Krnice Mrzla gora iz votline.10 Krnička gora iz Matkove Krnice Matkova kopa in Matkov kot.11 Krnička gora iz Matkove Krnice Igra narave?12