Tirske peči
24.4.2017
Lepo in zavidanja vredno.nasmeh
acjom
Res lepo bi se vam bilo pridružitinasmehzadrega
29.7.2017
V četrtek se nas je osem, skupaj starih 540 let, podalo čez Tirske peči. Bilo nam je lepo. Med potjo smo zobali sladke maline, se smejali šalam in občudovali naravo. Tudi gamsa smo videli. Ali gremo po grapi, ali naokoli po lažji varianti, je bilo vprašanje pod grapo. Vsi smo se odločili za grapo in jo tudi brez večjih problemov zmogli. Počitek na Lopni peči nam je prav prijal. Ena od naših punc nas je vpisala v zvezek in že smo nadaljevali pot po razglednih točkah nad mogočnimi stenami Zgornje Lope. Tudi vreme je bilo čedalje lepše, saj je zjutraj še rosilo, na Konjskem vrhu pa si je že sonce izborilo premoč nad oblaki. Postanek pri Žlajferju smo izkoristili za voščilo eni od udeleženk za RD, ki ga je praznovala kak dan nazaj, s čudovitim šopkom natrganim med potjo. Sam sem se tudi osvežil s kopanjem v jezeru in prišel ven kot prerojen. Kislo mleko in ostale dobrote so nam dali moči za nadaljevanje. Pri Alpskem vrtu se je poslovila najmlajša udeleženka, ker se ji je mudilo v popoldansko službo, mi pa smo mimo Mozirske koče, Okenca in Mesarske lope sestopili.
Pri Ivici v Šmihelu je sledila obvezna analiza ture. Suuupeeer!!!!
Hvala vsem za res prijetno druženje.
Lp in varen korak izpod lepih Golte, Janeznasmeh
Tirske peči utrinek pri spomeniku NOB1 Tirske peči sladkanje z malinami2 Tirske peči utrinek3 Tirske peči mi v grapi4 Tirske peči utrinek5 Tirske peči lepo napredujemo po grapi6 Tirske peči utrinek na najzahtevnejšem delu7 Tirske peči utrinek nad stenami Zg. Lope8 Tirske peči utrinek nad stenami Zg. Lope in dolina spodaj9 Tirske peči na enem od razglednih pomolov10 Tirske peči utrinek na Konjskem vrhu11 Tirske peči utrinek pod Medvedjakom12 Tirske peči utrinek pod Medvedjakom13 Tirske peči Pri treh plotih14 Tirske peči15 Tirske peči voščilo16 Tirske peči utrinek na Medvedjaku17 Tirske peči18 Tirske peči najmlajša nas zapušča19 Tirske peči utrinek na poti proti Okencu20 Tirske peči pri Okencu21 Tirske peči še ena s ptičje perspektive22 Tirske peči prehod skozi Okence po lojtri23 Tirske peči utrinek na lojtri pod Okencem24 Tirske peči razgled z Zg. Lope25 Tirske peči  na Konjskem vrhu26 Tirske peči27 Tirske peči28 Tirske peči29
Zvonček
12.9.2017
Tudi mene vabijo Tirske peči. Prebrala sem vse opise na forumu in si ogledala fotografije. Prosim nekoga, mogoče kar Janeza, ali je težko najti izhodišče pod Belo pečjo in povratek od hotela do izhodišča, saj se mimo Mozirske koče, Okenca in Mesarske lope ne bi želela vrniti. Področje se mi zdi zelo strmo in ne vem, če bi ga zmogla. Moram še dodati, da mi zavarovane poti (tudi ta čez steno ne delajo nobenih težav). Hvala za odgovor.
karibu
Najbolje, da se kar z Janezom dogovoriš za turo.
Je zanesljiv vodič in pozna vsak kamenček na Golteh cool
Lep pozdrav in srečno!
janez.novak
12.9.2017
Janez - ali so Tirske peči pod Javorco?
otiv
Tirske peči so pod Medvedjakom
13.9.2017
živio vsem!

Zvonček, sem ti na zasebno sporočilo napisal nekaj malega o Tirskih pečeh.
Janez, Tirske niso pod Javorco. Javorca je na polovici Severjeve poti z Mozirske koče na Boskovec.
Vito, še enkrat hvala , da si se oglasil.
Kje so točno Tirske peči pa bo najbolje videti na zemljeidu.

Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Tirske peči1 Tirske peči2 Tirske peči3
mukica
14.9.2017
Med deževnim obdobjem sva z prijateljico Toniko, izkoristili včerajšnji sončen dan za obisk Tirskih pečin in potem naprej...Parkirali sva pod Belo pečjo in odšli po markirani poti do spomenika na Stonu.Tam zavijeva proti razgledališču Tirskih peči, še prej pa obiščeva znamenita drevesa...pred vztopno zavarovano gropo si nadeneva čeladi in po mokri skali se povzpneva proti vrhu kjer nama se sonček posušil mokra oblačila nasmeh Nadaljujeva po mokrih in strmih travah do Gamsjega vrta in naprej proti Trem plotom, Medvedjaku , hotelu ,vmes iščeva gobe in Javorci.Od tam se podava do Janezevega bivak in uživava v opazovanje, klepetu ko naju preseneti Janez. Spremljam že vrsto let na tem portalu....z svojimi lepimi turami in opisi buri domišljijo in prikazuje lepote v tem koncu.Skupaj potem nadaljujemo po njegovih poteh do okna pod Aplskim vrtom, Mesarske lope in jame ter mimo Marijine klopce do izhodišča..
Hvala Tonika in Janez za čudovit dan nasmehnasmeh
Tirske peči lepo jutro je obetalo čudovit dan1 Tirske peči jutranja idila2 Tirske peči kmalu najdemm kosilo..3 Tirske peči slediva možicem4 Tirske peči prideva do spomenika na Stonu5 Tirske peči uzrem pečine6 Tirske peči malce posebno  drevo..7 Tirske peči nadaljevenje..8 Tirske peči pred grapo se opremiva9 Tirske peči dobro varovani del, tokrat je vse teklo zaradi večdnevnega deževja10 Tirske peči razgledališče na Tirskih pečeh11 Tirske peči daleč in lepo se je videlo...12 Tirske peči po strmih in mokrih travah naprej, povečini so varovala danes prišla prav13 Tirske peči do Gamsovega vrta...14 Tirske peči na odprto Zadnjo planino kjer še pasejo15 Tirske peči po pastrski poti 16 Tirske peči do Treh plotov17 Tirske peči in Lovske koče LD Rečica ob Savinji18 Tirske peči nadaljujeva z vmesnim iskanjem gob do hotela19 Tirske peči pa proti Javarci20 Tirske peči tam pod pečinami je bivak21 Tirske peči ....22 Tirske peči mistično proti dolini23 Tirske peči Janez obišče svoj bivak z šopkom cvetja...24 Tirske peči vsi ti možico so povečina njegovi , smeri preplezane, potke urejene...25 Tirske peči skupaj nadaljujemo po njegovih poteh26 Tirske peči imam kaj videti, doživeti...27 Tirske peči do okna pod Alpskim vrtom28 Tirske peči spretnost...29 Tirske peči do Mesarske lope in klopce30 Tirske peči in seveda obiščemo tudi jamo31 Tirske peči nadaljujemo mimo Marijene klopce do izhodišča...še veliko je ostalo skritega...32 Tirske peči zadnji pogledi...33 Tirske peči in še po dolini kjer se meglice še niso razkadili, mi pa uživali v soncu in lepem okolju na  Golteh 34
Zvonček
14.9.2017
Janez, še enkrat hvala, da si si vzel čas tudi zame.
Lep pozdrav!
26.9.2017
V soboto se nas je spet nekaj podalo prek Tirskih peči in bilo je spet fajn.nasmeh Kar naprej smo se ustavljali, se pogovarjali, občudovali naravo, gobarili in kot bi trenil smo po osmih urah ob pijači sedeli pri Ivici v Šmihelu in analizirali turo. Minila je čisto prehitro. Za začetek smo malo raziskovali med pečinami Cmonka in potem pri stoletni bukvi obsega skoraj 6m našli nekaj lepih jurčkov. Grapa je bila sprana in še nedotaknjena po minulih nalivih. Premagali smo jo brez težav, saj so varovala kot vedno brezhibna. Z Lopne peči smo nadaljevali proti Zgornji lopi. Na najvišji točki Zgornje lope se lepo vidi vsa veličina Tirskih peči. Seveda brez postanka pri Žlajferju ni šlo. Med potjo proti Boskovcu smo srečali veliko pohodnikov, naša Antonija tudi znanko. Na Boskovcu se je malo poslabšala vidljivost, saj se je v dolini pojavila megla, ki pa je do Javorce že skoraj izginila. Brez postanka pri bivaku seveda ni šlo.mežikanje Sestop do avta pa je bil spet eno samo uživanje.
Sotrpini, hvala vam za to res prijetno potepanje po Golteh.
Lp in varen korak vsem izpod lepih Golte, Janez
Tirske peči utrinek v grapi pod Lopno pečjo1 Tirske peči utrinek v grapi pod Lopno pečjo2 Tirske peči utrinek v grapi pod Lopno pečjo3 Tirske peči utrinek v grapi pod Lopno pečjo4 Tirske peči na Lopni peči5 Tirske peči na Starih stanih6 Tirske peči srečanje prijateljic7 Tirske peči8 Tirske peči na Boskovcu9 Tirske peči na Odstreljeni peči10 Tirske peči na Odstreljeni peči11 Tirske peči12 Tirske peči utrinek pri Okencu13 Tirske peči spomenik NOB14 Tirske peči razgled s Cmonka15 Tirske peči razgled s Cmonka16 Tirske peči utrinek z jurčki17 Tirske peči v Erotičnem gozdu18 Tirske peči utrinek v grapi pod Lopno pečjo19 Tirske peči utrinek v grapi pod Lopno pečjo20 Tirske peči utrinek v grapi pod Lopno pečjo21 Tirske peči utrinek v grapi pod Lopno pečjo22 Tirske peči utrinek v grapi pod Lopno pečjo23 Tirske peči utrinek v grapi pod Lopno pečjo24 Tirske peči utrinek v grapi pod Lopno pečjo25 Tirske peči na Lopni peči26 Tirske peči utrinek na Zgornji lopi27 Tirske peči utrinek na Zgornji lopi28 Tirske peči utrinek na Zgornji lopi29 Tirske peči utrinek na Zgornji lopi30 Tirske peči pri Žlajferju ali Pri treh plotih31 Tirske peči gasilska32 Tirske peči na vrhu Starih stanov33 Tirske peči Boskovec34 Tirske peči Javorca35 Tirske peči bivak36 Tirske peči pri Okencu37 Tirske peči pri Okencu38 Tirske peči sestop z Okenca39 Tirske peči v Mesarski lopi40
Bbrina
20.10.2017
Sobotno sončno popoldne( 14.10) me je zvabilo zopet čez Tirske peči na Golte.
Pot: Gosteče-Mozirska koča-Ston-Tirske peči-Medvednjak-Mozirska koča-Gosteče.
Za spremembo, tokrat Tirske peči niso bile mokre.
Tirske peči1 Tirske peči2 Tirske peči3 Tirske peči4 Tirske peči5 Tirske peči6 Tirske peči7 Tirske peči8