Grintovec
Koldo
25.1.2019
Today we tried to summit Grintovec from Kamniska Bistrica. There was deep fresh snow almost all the way up to Cojzova Koča. There was no open track after "the forest" so we had to fight every single meter. Good news are that right now there should be an open track all the way up to Cojzova. Till this point snow conditions were kind of OK and it felt rather safe (even though snow was so soft that crampons felt useless). Anyways, the upper part of Grintovec looked really risky since some avalanche remainders could be seen from Cojzova. We of course decided there was no point in trying to summit and went back to the valley. It was not windy at all till Cojzova but the summit looked quite windy.

Enjoy and be safe!
Grintovec Opening the track. 1 Grintovec The upper part of the forest was really snowy2 Grintovec The forest3 Grintovec The track opened.4 Grintovec Morning views5 Grintovec Grintovec seen from Cojzova. Even though it is not appreciated some avalanche remainders could be seen6 Grintovec Goig down to the valley7 Grintovec Contrast8 Grintovec During the forest9
Tomaž11
8.2.2019
Danes popoldan na Grintovcu. Sneg se začne že v Koncu. Dereze so obvezne od 1700 metrov naprej,se pravi malo pred sedlom.Imel sem jih do vrha,čeprav ponekod niso potrebne ampak sem preveč "len" da bi si jih snel velik nasmeh. Razmere od sedla pa do vrha so različne....povratek v temi in dereze so ostale na nogah do avta nasmeh.Več pa v slikah.
Grintovec Klasika z vrha1 Grintovec Nekaj malega je splazilo2 Grintovec Snega ni tako malo3 Grintovec Že v bližini Jam4 Grintovec Tu se je kar ugrezalo5 Grintovec Belka6 Grintovec Greben 7 Grintovec Sedlo8 Grintovec Še malo bližje9 Grintovec Vedno lep pogled proti Kalški gori in Kalškemu grebenu10 Grintovec Tu je letelo gor in dol :)11 Grintovec Kalška gora,zadaj pa Kompotela12 Grintovec13 Grintovec14 Grintovec Na vrhu je kar precej snega15 Grintovec16 Grintovec17 Grintovec Brana18 Grintovec Turska gora19 Grintovec Planjava in zadaj Ojstrica20 Grintovec Megla je vztrajala samo do sončnega zahoda21 Grintovec Proti Košuti22 Grintovec Dolg je že dan :)23 Grintovec Storžič in zadaj Triglav24 Grintovec Tudi ko se stemni je še vedno lep pogled proti Kalški gori25 Grintovec Dol je šlo pa expresno....na Veliki planini se pa verjetno sankajo26
Krasno Tomaž

Srečno
9.2.2019
Zares super slike, Tomaž. Dober si, da si upaš popoldan gor.nasmeh Na 12. sliki pa si ujel Kompotelo.
Srečno še naprej!
Tomaž11
9.2.2019
lijaneja hvala,bom popravil...mam tolk dobro lučko,da je skoz danvelik nasmeh
nasmeh
skalaš70
9.2.2019
Odlične fotke in seveda tura, bravo Tomaž in srečno!nasmeh
Pero_24
10.2.2019
Hvala za opis in krasne fotke nasmeh
Gurankar
Pozdravljeni, Ali gre kdo mogoce ta viknd na Grintovc? nasmeh
Barentoter
Ta vikend zna biti "čez streho" plazovito zaradi visokih temperatur. Še zlasti v popoldanskih urah.
14.2.2019
Bi rekel, da je streha bolj ledena kot zasnežena
Fikret

Dober teden nazaj se je zgodila tragična nesreča zavoljo zdrsa "na strehi". Kljub temu so tu že želje po vzponu. Človeški spomin je res kratkega diha. Očitno bo v črni kroniki kmalu spet novica o novi nesreči. Samo toliko v razmislek o precenjevanju svojega jaza.
Climber91
14.2.2019
Nesreča se je zgodila zaradi neprimerne opreme. Če ni prave opreme oziroma če se je ne zna pravilno uporabljati, se je bolje držati Velike planine in podobnih.
Mislim, da Fikretu še malo manjka kilometrine, sicer se ne bi oglasil. V bistvu je želel samo dobro in ga popolnoma razumem.
Fikret
15.2.2019

Res mi manjka še veliko zimske kilometrine. Moj domet pozimi je samo Velika planina in ne hazard z visokogorjem. Kljub vsem opozorilom v medijih, pa še vedno prevečkrat poleti helikopter z gorskimi reševalci. Sprašujem planince z več kilometrine, kaj se še lahko naredi kot preventiva, da bo v naših gorah manj poškodovanih in tudi manj smrtnih žrtev.
Janez Seliškar
Pri takem številu Planinskih društev, Vodnikov PZS, Gorskih vodnikov, Gorske reševalne zveze in mnogih ponudnikov izobraževanja, pridobitev znanja res ne bi smelo biti problem.
Vendar prepričanemu ne koristi noben nasvet, še manj kritika njegovih nepravilnih dejanj in obnašanja.
Samo kot primer pravilnega ravnanja neizkušene osebe; za vzpon na Viševnik je oseba najela Gorskega vodnika in se predala užitku gibanja na gori v zimskih razmerah.