Brana
tamden
25.5.2017
Najlepsa hvala palcek plezalcek in Joze.
Greva jutri na Kamnisko sedlo in ce bo vse po sreci se na Brano.
27.5.2017
Včeraj 26.5. iz Jermance na Brano. Na sedlu precej vetra, snežiča niso delala problemov. Grapa pred vrhom zadelana s snegom, zato za zadnjo pletenico z malo plezanja proti vrhu. Nekaj pohodnikov je bilo na sedlu.Dol pa po melišču.
Brana1 Brana2 Brana3 Brana Kamniški dedec4 Brana5 Brana6 Brana7 Brana8 Brana9 Brana Rinka10 Brana11 Brana sod brez dna12 Brana13 Brana14 Brana15 Brana16 Brana17 Brana18 Brana19 Brana20 Brana21 Brana22 Brana23 Brana24 Brana25 Brana26 Brana27
28.5.2017
Zgoraj sem dodal nekaj slik iz petkove Brane.
Zori
1.6.2017
A je kdo bil na Brani te dni, je še kje kaj snega na kakih nevarnih odsekih?
maregol
Snega ni več. Lp
1.6.2017
Maregol ne pametuj, v grapi pod vrhom je sigurno še sneg. Sl 18.
maregol
Torej šel sem na Brano čez Kaptanski greben, sestopil po poti do Kamniškega sedla in nisem stopil na sneg. Če misliš, da pametujem.....jebiga pol.
1.6.2017
Nickolikokrat smo ze povedali, da potke na sliki 18 normalno obhodite pred tem, tako poleti kot pozimi. Smesni ste ze z tistim kaminom. Tisti,ki zdaj hodi cez tisti zasnezeni kamin lahkoz recem da je res hecen). Tinky to bi lahko ti vedel, saj si velikokrat gor
Srecno
djimuzl
2.6.2017
Ni snega, ker nisem hodil po njem.. velik nasmeh
tinky
Mislim da je govora o markirani poti, katera gre skozi kamin in je zasnežen.Nihče ki je prvič ali drugič na Brani ne ve da se lahko kaminu izogneš z malo plezanja.
Lunatixz
2.6.2017
V soboto sem bil prvič na Brani (prav tako tudi nekaj ostalih pohodnikov, ki sem jih srečal na poti v dolino) in noben izmed nas ni imel problema "najti" pot, ki se izogne snežišču v kaminu.
Bravo
Malo je potrebno samo okrog sebe pogledat. Možic stoji, če ga je pa zima odnesla bomo pa novega naredilimežikanje
10.6.2017
Na Kamniško sedlo sem šel pogledat , če je v koči zopet dolgoletna zasedba. Jerca in Simon že pridno strežeta, Milana pa letos ne bo. Koča je uradno odprta od danes. Vreme ni bilo najlepše, pa sem vseeno še Brano obiskal. V koči precej mladih plezalcev, kateri so plezali v Brani in Planjavi.
Brana1 Brana2 Brana3 Brana pri Pastirjih oblačno4 Brana proti Ljubljani lepše vreme5 Brana6 Brana v koči polno7 Brana grem gor, kar bo pa bo8 Brana9 Brana10 Brana11 Brana12 Brana13 Brana temni oblaki14 Brana šopek15 Brana  16 Brana Krofička17 Brana V Logarski se dogaja18 Brana19 Brana okno20 Brana naveza v Planjavi21 Brana melišče22 Brana Kamniška bistrica23
bremzzi
11.6.2017
Lepo je pobralo sneg. Tinky, kakšno mašino imate za fotografirat? Približane slike izgledajo zelo dobro.
tinky
Nič posebnega, nakaj let starega Canona. Power Shot SX 260 HS, Z 20kratni zoomom.
geppo
30.6.2017
Brana danes 30.6.2017
Namen je bil Šija, pa se je malo izneverilo. Ko parkiram pod slapom me presenetijo sunki zahodnega vetra. Kolegu rečem: danes bo pa pihalo!
Višje ko lezeva, huje je! Ko prečiva melišče pod Brano se odločiva: na vrh bova šla po normalni, greben bo počakal.
Na vrhu piha, da me v sunkih vetra zanaša. Ni mi žal, da za pristop nisva uporabila grebena. Roke imam tako premrzle, da komaj naredim nekaj posnetkov. Spust proti Okrešlju je na trenutke precej težaven. Imam precej veliko jadrovelik nasmeh tako se moram na trenutke prijeti za skalovje ob poti, da me ne odpihne v globino.
Ko prideva iz stene se spustiva namesto po poti proti Okrešlju pod Pasje sedlo. Imava čas, da še nekaj raziščeva. Sicer imava na začetku drobne orientacijske/terenske težave. A končno, je iskano odkritocool
Vrhovi so v temno sivih meglah in pohitiva navzdol.
Brana Jutranja začetna klasika1 Brana Lepo a precej vetrovno2 Brana3 Brana Na tisti konici smo pa zadnjič stali namesto na Brani4 Brana5 Brana Ideja za pozneje6 Brana Je kar dober, da se tako postavi ob tem vetru7 Brana Po melišču dol namesto proti Okrešlju8 Brana Nič kaj dobro ne kaže na vrhovih9