Rožnik - Cankarjev vrh
17.5.2009 - klavdy6
Začetek pri Tivoliju in potem po dolgi poti do Cankarjevega vrha. Zaradi številnih poti zlahka izgubiš orientacijo. Vseeno je bil lep sprehodnasmeh
Rožnik - Cankarjev vrh1 Rožnik - Cankarjev vrh2 Rožnik - Cankarjev vrh3 Rožnik - Cankarjev vrh Veliko ljudi na vrhu4 Rožnik - Cankarjev vrh Notranjost cerkve5 Rožnik - Cankarjev vrh Cerkev na Rožniku6 Rožnik - Cankarjev vrh Tivoli7
otiv
23.2.2013
Rožnik velikokrat pride nama na pomoč,
kadar vsled težav drugam ni iti moč.
Snega za belo Ljubljano kar veliko
snežaki ob poti narejeni so z odliko.
Vse poti so bile oblegane
tako tudi primerno zlikane.
Na vrhu privoščiva si okrepčilo
domov se vrneva še predno se je znočilo.
Rožnik - Cankarjev vrh Ukradel mi je kapo1 Rožnik - Cankarjev vrh Le v katero snežinko se je zagledal2 Rožnik - Cankarjev vrh Drevo ki je bolj levo usmerjeno,kakor desno3 Rožnik - Cankarjev vrh En meter ga je že - v dolžino, da ne bo pomote4 Rožnik - Cankarjev vrh Na poti5 Rožnik - Cankarjev vrh Cerkev na vrhu6
miri
23.2.2013
...da se kaj ne bi zlomilo.velik nasmeh
Rožnik je v redu.
otiv
12.1.2014
Čeprav je mesec januar,
danes sonce pravi je vladar.
Vse poti so oživele,
družine so za svoje malčke poskrbele,
nekateri so v hrib potiskali vozičke,
ko drugi sprehajali so svoje psičke.
Čeprav bila sva samo na Rožniku,
"okusno" je bilo z naravo polnem krožniku.nasmeh
amarilis
18.1.2014
tako prijetnega sonca naša maloštevilna skupinica ,že dolgo ,v tem času/ko je na kolendarju 12.1.2014/ ni pričakovala .Kamor se ti je zazrlo oko ,prava gneča,kot na promenadi,v Tivoliju.Sprehod smo želeli ,čim bolj izkoristiti,ker se je moč toplega sonca,zelo kmalu zmanjševala.Za to nedeljo je bil zelo prijeten in nepozaben izlet.Upamo ,da še bo kakšna nedelja/če ne v januarju/ pa pozneje prav tako radodsrna s toploto in močjo sončnih žarkov.Lep pozdrav!nasmeh
pantani1
9.2.2015
Danes po službi velik nasmeh
7.9.2015
Popoldne z biciklom preko šišenskega hriba na Cankarjev vrh in od tam skozi gozd v Mostec, pa še do skakalnic, ter okoli koseškega bajerja. Ljudi niti ni bilo kaj dosti, razen okoli bajerja. Za kolo ravno pravšnja temperatura.
Rožnik - Cankarjev vrh1 Rožnik - Cankarjev vrh2 Rožnik - Cankarjev vrh3 Rožnik - Cankarjev vrh v Mostecu le nekaj šahistov4 Rožnik - Cankarjev vrh5 Rožnik - Cankarjev vrh Kamniške alpe se lepo vidijo6 Rožnik - Cankarjev vrh labodov pa danes ni bilo7 Rožnik - Cankarjev vrh  8 Rožnik - Cankarjev vrh9
3.4.2016
Nekaj takega kot na prejšnji objavi, samo da zadnjič nisem " pogrnil " pri spustu iz Rožnika proti Mostecunasmeh
Rožnik - Cankarjev vrh legenda1 Rožnik - Cankarjev vrh spomin na vojno2 Rožnik - Cankarjev vrh3 Rožnik - Cankarjev vrh4 Rožnik - Cankarjev vrh5 Rožnik - Cankarjev vrh6 Rožnik - Cankarjev vrh7 Rožnik - Cankarjev vrh8 Rožnik - Cankarjev vrh9 Rožnik - Cankarjev vrh10 Rožnik - Cankarjev vrh medo11 Rožnik - Cankarjev vrh še topel12 Rožnik - Cankarjev vrh13 Rožnik - Cankarjev vrh ni hudega14
4.5.2016
Popoldan pa spet malo na kolo. Mimo Belvija, v razsulu proti Cankarjevem vrhu, o tam pa ob ograji živalskega vrta v Mostec do skakalnic in še krog okoli Koseškega bajerja.
Rožnik - Cankarjev vrh1 Rožnik - Cankarjev vrh2 Rožnik - Cankarjev vrh3 Rožnik - Cankarjev vrh4 Rožnik - Cankarjev vrh5 Rožnik - Cankarjev vrh6 Rožnik - Cankarjev vrh7 Rožnik - Cankarjev vrh8 Rožnik - Cankarjev vrh9 Rožnik - Cankarjev vrh10 Rožnik - Cankarjev vrh11 Rožnik - Cankarjev vrh12 Rožnik - Cankarjev vrh13 Rožnik - Cankarjev vrh14 Rožnik - Cankarjev vrh15 Rožnik - Cankarjev vrh16 Rožnik - Cankarjev vrh17 Rožnik - Cankarjev vrh18 Rožnik - Cankarjev vrh19 Rožnik - Cankarjev vrh20
pantani1
4.5.2016
Jaz pa peš na Rožnik.Mi je kar sedel umirjen sprehod nasmeh
9.8.2016
Pa spet malo na kolo. Tivoli, Rožnik, Mostec, Koseški bajer. Malo vroče, ampak se da.
Rožnik - Cankarjev vrh1 Rožnik - Cankarjev vrh2 Rožnik - Cankarjev vrh3 Rožnik - Cankarjev vrh4 Rožnik - Cankarjev vrh malo obiskovalcev5 Rožnik - Cankarjev vrh6 Rožnik - Cankarjev vrh7 Rožnik - Cankarjev vrh nekaj fantov trenira8 Rožnik - Cankarjev vrh9 Rožnik - Cankarjev vrh tudi na barerju prazno10 Rožnik - Cankarjev vrh11 Rožnik - Cankarjev vrh na drugi strani pa labodja družina12 Rožnik - Cankarjev vrh pa leteče podgane13 Rožnik - Cankarjev vrh14 Rožnik - Cankarjev vrh15
21.9.2016
Popoldan na kolo, malo gori naokoli.
Rožnik - Cankarjev vrh na Rožnik1 Rožnik - Cankarjev vrh2 Rožnik - Cankarjev vrh3 Rožnik - Cankarjev vrh v Mostecu nikogar4 Rožnik - Cankarjev vrh pri skakalicah5 Rožnik - Cankarjev vrh ostanki smučarske skakalnice6 Rožnik - Cankarjev vrh7 Rožnik - Cankarjev vrh nov poligon pri hali Tivoli8 Rožnik - Cankarjev vrh Belvi, tu smo imeli valeto, danes sramota9 Rožnik - Cankarjev vrh10 Rožnik - Cankarjev vrh11
29.3.2017
Pa spet en krog s kolesom .Rožnik, Mostec, Koseški bajer.
8.8.2017
Zjutraj na Šmarno goro, popoldan pa na bicikl.
Rožnik - Cankarjev vrh1 Rožnik - Cankarjev vrh 2 z bicikli2 Rožnik - Cankarjev vrh3 Rožnik - Cankarjev vrh Cekinov grad4 Rožnik - Cankarjev vrh5 Rožnik - Cankarjev vrh Cankarjev vrh6 Rožnik - Cankarjev vrh7 Rožnik - Cankarjev vrh8 Rožnik - Cankarjev vrh Mostec9 Rožnik - Cankarjev vrh10 Rožnik - Cankarjev vrh Na bajerju se pomol podira11 Rožnik - Cankarjev vrh12 Rožnik - Cankarjev vrh Ata labod13 Rožnik - Cankarjev vrh14 Rožnik - Cankarjev vrh15 Rožnik - Cankarjev vrh Mama in otroci16 Rožnik - Cankarjev vrh Pa še račke17 Rožnik - Cankarjev vrh18