|
triglavski16. 07. 2009 20:35:47 |
Po dolini Bavšice je kopno, če pa misliš skozi Tesni do planine Bukovec, potem bi pa morda že kaj rabil. Glede poti Soča - Lemovje - Planina nad Sočo- Bavški Grintavec, na omenjeni poti ni klinov, pot ni izpostavljena prepadom, nekoliko težavnejši je vršni del, ki poteka po skalnatem terenu, vendar nič pretresljivega. Seveda pa to pot v sedanjem vročem poletju povsem odsvetujem, ker je zelo izpostavljena soncu, vode na poti ni. Nevarnost pa je takšna kot povsod v visokogorju, zdrs, pik kače, strela, padec...Sicer pa vedno in vsakemu svetujem ne zanašajte se na odgovore, ki jih dobite po netu, nabavite si kakšen vodnik, ki jih je res obilo in se na turo ustrezno pripravite. Priporočam Miheličev vodnik Julijske Alpe, kjer boste našli skoraj vse.
|
|
|
|
ajax17. 07. 2009 16:28:40 |
Danes sem bil prvič na Bavškem Grintavcu.Šel sem iz vasi Soča.Pot je lepa,ni nevem kolk strma.Je pa res,da je skor pol poti kar visoka trava-(kače,...)No saj je itak g.triglavski vse lepo napisal.Pa še srečo sm mel,da sm vzel sabo 4L vode .LPP
|
|
|
|
geppo17. 07. 2009 16:55:58 |
Ja, voda!! Teh vrhov okoli Bavščice ( vodniško šola ) se spominjam po lepotah narave in žeeejee!! Lp
|
|
|
|
turbo17. 07. 2009 17:43:57 |
Voda je na planini Bukovec, pa pri lovski koči nad Balo, pa na planini Zapotok... Za vmes pa je vsekakor dobro kaj vzeti s seboj.
|
|
|
|
ajax17. 07. 2009 18:13:32 |
Ja, voda je tudi nad pl.Lemovje,samo rabiš 15min.,da napolniš 1.5 plastenko.Lp
|
|
|
|
geppo17. 07. 2009 18:56:01 |
Sedaj si pa predstavljaj skupino cck.30 pohodnikov žejnih, ki pridejo iz celodnevne ture ( takrat smo imeli čutarice 1l )pa je na Bali teklo iz cevi, kot bi žganje kuhal. Nas pa je čakal vedno v taboru ( Bavščica )kotel vročega čaja.. Ko imamo planinske pogovore in obujamo spomine - je vedno omenjena žejaaaa v dolini Bavščice! Lp
|
|
|
|
turbo17. 07. 2009 19:07:19 |
Geppo, maš prav. Tudi mene je v tistih koncih vedno žejalo, bodisi sem hodil nad Balo in Prevalo bodisi nad planino Bukovec. Pa sem vedno imel s seboj več kot naj bi potreboval ?!? Predno so lovci vodo drugače speljali, v Bali ni bilo težav, vedno je fajn teklo...
|
|
|
|
aljoša117. 07. 2009 20:01:31 |
Ajax zanima me kdaj si začel hoditi in koliko časa si porabil za vzpon? Hvala
|
|
|
|
ajax18. 07. 2009 07:21:13 |
Začel sem ob 6.30,na vrhu okrog 9.35,stem,da sm po poti slikal.Dol pri avtu pa 12.10.
|
|
|
|
aljoša118. 07. 2009 09:49:42 |
vidim da si hodil zelo hitro.
|
|
|
|
aljoša119. 07. 2009 19:22:33 |
Danes bil z družino na vrhu. Štart 5.15, na vrhu 10.10 z skupnim polurnim počitkom. Na vrhu krasen razgled z vetrom ki nas je kar premrazil. Pot je res lepa z razgledi po naših vršacih. Res pa je približno pol poti visoke trave kar nam je fino namočilo hlače in čevlje.
|
|
|
|
marko5523. 07. 2009 02:53:13 |
Zdravo Bavski Grintavec je zelo visok in jaz sem bolj pocasen. Ali kdo kaj ve, ce je mozno na kaksni planini prespati? Zgleda, da direktna pot nima vec snega. Hvala
|
|
|
|
viharnik23. 07. 2009 06:40:24 |
Pl.Zapotok ima stan,ki je z ene strani zaprta lovska koča,z druge pa odprto predverje s streho.Zasilno se da prespati.Vzemite s sabo kakšeno podlogo in spalko pa bo.Planina ima tudi na levi potoček.
|
|
|
|
Peter&Katja23. 07. 2009 20:15:50 |
Kakšno je zadnje stanje s snežišči iz izhodišča Zadnja Trenta preko Kanskega prevala?
|
|
|
|
triglavski23. 07. 2009 21:08:03 |
Glede planine Zapotok, letošnji sneg je tisti nadstrešek podrl, sicer ne vem ali čisto do tal oz. če so že kaj popravljali. Glede snega pa, še dobro da je, je hoja bolj udobna. No tudi če je, se ga da ugnati, še Rožletu ni bilo hudega, ko je zdrsnil pri begu pred Bedancem. Če bi imel cepin bi ga pa še nakresal. Skratka kakšna flikca se bi še našla, je pa seveda vedno možno nazaj, če ne gre naprej.
|
|
|
|
matic425. 07. 2009 09:42:38 |
Dva dni nazaj sem šel iz smeri Zadnja Trenta šez sedlo Kanja na vrh nato pa po lažji navzdol. Na pl. Zapotok je pastirka koča v precej slabem stanju, vendar se da v njej prespati. Vse do sedla Kanja in nato do vrha je pot povsem kopna. Varovala so v dobrem stanju. Pri vračanju nazaj po lažji poti - to je med Kanjskim prevalom in vrhom desno navzdol proti pl.Zapotok - nižje pod steno prečiš dva večja snežišča. Oba sta precej položna, sneg pa mehak - tako ,da cepin in dereze niso potrebne. Vrhni del poti je zelo krušljiv in pot je polna grušča. Opisna pot spada med zelo zahtevne poti (od sedla Kanja) zato je samovarovanje in čelada obvezna. Pot je dobro markirana, z gostimi markacijami, ki so nekoliko obledele a vseno dobro vidne. Priporočam ,da se štarta vsaj ob 6h - do vrha je slabih 5 ur. Zame ena od najlepših poti v Julicih.
|
|
|
|
marko5526. 07. 2009 00:24:23 |
matic4, od 5 ur na vrh, koliko mislite je do planine Zapotok in koliko naprej do vrha? Ce bom sel, bom prespal na planini in nato sel po lazji poti na vrh, upam, da je tista pot dobro oznacena. Hvala.
|
|
|
|
viharnik27. 07. 2009 07:10:52 |
Do pl.Zapotok računajte na 2uri hoje,ker je treba prehoditi vso dolino,naprej v gozdu nekaj zajl,od planine pa do vrha pa še naslednje tri ure.
|
|
|
|
matic427. 07. 2009 11:24:06 |
marko55 od parkirišča pri rampi do pl. Zapotok računaj 1h 30´. "lažja" pot je dobro označena ,vendar zelo zahtevna (manj kot od sedla Kanja). Pot je v vrhnem delu polna grušča, sestop je zato zelo zahteven. Že do pl.Zapotok je pot precej zahtevna, vendar zelo dobro varovana z jeklenicami in klini. Bistveno lažja pot gre iz vasi Soča - žal za ta čas ni primerna zaradi izpostavljenosti soncu.
|
|
|
|
legenda27. 07. 2009 15:44:22 |
Včeraj sva se iz Zadnje Trente in preko planine Zapotok tudi midva odpravila na Bavški Grintavec.Izbrala sva lažjo levo-direktno pot(zavestno tvegam uporabo tega imena,ne glede na mnenje Triglavskega).Pot je na meliščih pod severno steno deloma še pod snegom,vendar to ne vpliva na varnost hoje. Sicer pa je bil dan kot naročen za obisk gora,čeprav je bila občasno v steni kar gneča.Pri sestopu sva bila predvsem pozorna na padajoče kameje in grušč,ki so ga prožili pohodniki nad nama.Za vzpon sva potrebovala 4h30min,sestopila pa sva v 4urah.
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.