Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste letos bili na Velikem Snežniku (1796 m)?
Glasuj

Covid-19, Ukrajina

Natisni
hočo10. 03. 2022 21:03:58
Prihaja 6 val, verjetno bo kmal premirje v Ukrajini. Ah no...zavijanje z očmi
všeč
naiven11. 03. 2022 00:05:04
A kdo ve kako se graffen oxid spravi ven iz telesa ali pa vsaj onesposobi (eno idejo sicer imam samo ne vem kako bo to šlo v praksi) ? V Nemčiji ko sem to vtipkal v Google mi je se čez zaslon samo napisalo - eror ilegal request we do not know why that is all what we know . In mi je en povedal da to ne smem v Google tipkat ker spada že pod darknet in da je zato Google moral kazen plačat ker je dajal preveč informacij ljudem .
všeč
Aljoman11. 03. 2022 07:02:11
Sploh več ne spremljam kaj pišejo tuji mediji. Samo na hribi.net pogledam in mi je vse jasno.

Res gre vse v p.m.
(+5)všeč
gely11. 03. 2022 11:43:56
Biokemični laboratoriji, ki jih upravljajo ZDA, niso bili samo v Ukrajini, niti samo v Wuhanu na Kitajskem. Raztreseni so po vsem Azerbajdžanu, Gruziji.

"Lugar Center je Pentagonov biološki laboratorij v Gruziji. Nahaja se le 17 km od ameriške vojaške baze Vaziani v prestolnici Tbilisi. Zaposleni v vojaškem programu so biologi iz ameriške vojaško-medicinske raziskovalne enote - Georgia (USAMRU-G) skupaj z zasebnimi izvajalci. Laboratorij za biološko varnost 3. stopnje je na voljo samo državljanom ZDA z varnostno odobritvijo. Imajo diplomatsko imuniteto v skladu s sporazumom o obrambnem sodelovanju med ZDA in Gruzijo iz leta 2002. "(Povzeto iz besedila Dilyana Gaytandzhieva )

Ali to vedo vsi tisti novinarji, ki z zaskrbljenim glasom, polnim lažnega sočutja poročajo o vojni v Ukrajini? Vedo. Vsi vejo. To vedo tudi ameriški senatorji.

"Rusija je v sredo pozvala ZDA, naj svetu pojasnijo, zakaj podpirajo, kar Moskva imenuje biološki vojaški program v Ukrajini.

ZDA so iz Pentagona financirale razvoj biološkega orožja za množično uničevanje. Covid je prvi široko preizkušen izdelek!

Kako bi drugače lahko modeli novega svetovnega reda, kot je Bill Gates, napovedali še močnejši in smrtonosnejši virus?

Covid je bil zanje demonstracijska vaja. Napovedali so, kaj sledi. Razen Putina, ki lahko obrne tok zgodovine, ni na vidiku nikogar drugega. Skoraj zaman se je zanašati na javno mnenje, ki se bo uprlo vladi, ki jim pripravlja giljotino. Psihopati, ki jih obvladuje zlo, znajo v ljudeh izzvati empatijo, ki je nimajo. Vedo tudi, kam ga usmeriti, vedno proti svojemu cilju, proti ljudem samim.

https://www.logicno.com/politika/ovo-je-dokaz-da-je-ukrajina-pripremala-napad-na-donbas-sve-je-bilo-planirano-prije-ruskog-napada.html
(+3)všeč
zappa11. 03. 2022 12:48:11
Nisem si pa mislil da bodo hribi postali stran ruske propagande.Ojej ojej.
Pantani se je izrazil specialna vojaška operacija,tako da se je opredelil.Torej se ve,kam sodi.Podobno gely-vsak link iz nekih srbskih strani po vzoru Srbija=Rusija,kot so skandirali na derbiju.Tu je še becar s svojim zaroticami navaden amater,vidim.Kakorkoli,dragi moji Slovenci,pripravite se,ker po gely izračunih nas bodo amerikanci do 2025 pomorili 300.000.
Vse skupaj pa milijardo ljudi.Večino belcev.Saj sploh ne vem,če je belcev toliko.Po drugi strani pa je sedaj bolje,ko človek ve s kakimi kalibri ima opravka.Tako tem izjavam ni treba dat več nikakršnega pomena.
(+2)všeč
pantani111. 03. 2022 13:43:17
Politika je kriva! Sedaj je močna protiruska propaganda. Ne opravičujem napada, Putin se je preveč agresivno odzval, mrtvi niso upravičene žrtve. A če hočemo poznati stvar bolje se moramo poglobiti v vmešavanje NATO (pod vodstvom ZDA) v Ukrajino, z namenom, da destabilizira stanje v Evropi, kar je tudi njihov namen. Med Rusijo in NATO (ZDA) je bil sklenjen dogovor, da se NATO ne bo širil na vzhod. A Američani so imeli takrat figo v žepu in evo sedaj bi radi postavili rakete v Ukrajino. Ko so Rusi v šestdesetih letih hoteli postaviti rakete na Kubi, so ZDA takoj reagirale i zagrozile z napadom na ladije ki so peljale rakete. Rusi so popustili in se umaknili, ker bi to pripeljalo do vojne. Če se NATO ( beri- ZDA) ne bi vmešaval v Ukrajino, danes vojne ne bi bilo. Evropa bi morala imeti svojo vojaško zvezo in ne skupaj z ZDA, ker so dejansko v podrejenem položaju in delajo to kar se odloča v Pentagonu in CIA.
(+3)všeč
Becar11. 03. 2022 16:15:57
Ste videli, kaj se je zgodilo v Zagrebu s tem dronom, ki je neovirano preletel 3 Natove države? Evo, to ti je Natova protizračna obramba. Dobro, da ni bila balistična raketa z jedrsko konico. In potem še izjavijo, da niso ukrepali, ker dron ni imel oddajnika. Naj pošljejo protestno noto v Kremelj, da morajo imeti vse ruske rakete oddajnik, da jih lahko spremljamo velik nasmeh

No, vsaj vidimo, pri čem smo. Kaj je temu krivo? Protizračna obramba deluje samo do 20:00, potem gredo ljudje spat? Sploh ne deluje? So pili kafe? Prejemali bele poživitvene odmerke?

Kakorkoli..... Putinu gre zagotovo pošteno na smeh! Naredil je dober test.

Čimprej ven iz tega Nata, ki ima povsem očitno namen bogatenja elit, učinkovitost pa smešna. In ustaviti vsakršno kupovanje vojaškega klumpa, ker očitno je vseeno ali kaj imamo ali nič.

Če Rusija napade Zahodno Evropo, bo od evropskega dela Nata nič drugega kakor polne hlače.
(+1)všeč
zavest11. 03. 2022 17:39:00
Na Hribi.net je bil po specialnih, dobro obveščenih kanalih, že včeraj zvečer objavljen trajektorij tega drona, ki je nato sredi noči v Zagrebu izvedel "posebni pristajalni manever".

Kriv pa je seveda admin, ker ni pravočasno odobril objave sporočila in je posledično pustil svet v nevednosti velik nasmeh
(+1)všeč
Becar11. 03. 2022 18:53:56
Strokovnjaki so povedali naslednje zaključke:
1) Dron je padel, ker so namesto ukrajinski Jarun v sistem vnesli hrvaški Jarun
2) Dron je padel, ker mu je zmanjkalo goriva.

Se pravi, logični zaključek analize:
Dronu je zmanjkalo goriva ravno takrat, ko je priletel v napačno vnešeni Jarun. velik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh

Zappa, Jurček..... kupita to pojasnilo strokovnjakov? Pije vodo? velik nasmeh

#novarealnost
#novalogika

povezava
(+3)všeč
SamoK11. 03. 2022 21:21:46
>1) Dron je padel, ker so namesto ukrajinski Jarun v sistem vnesli hrvaški Jarun

Ukrajinski Jarun???

(Če "misliš s svojo glavo" oziroma verjameš vsaki neumnosti, ki jo kdo objavi.)

Skisano do amena!
všeč
zavest11. 03. 2022 21:46:12
Drone je bil v resnici namenjen Albancem v okrožje Nuraj, pa je Sergey črke ukucal v napačnem vrstnem redu in evo ga, Jarun...

Pije vod(k)o!
(+1)všeč
VanSims12. 03. 2022 08:28:51
Res, zgleda da so hribi.net postali mesto za prorusko propagando. Če bi vsaj kdo objavil kak hrib od tam (Kavkaz, Ural, ...). mežikanje

Se pa tudi jaz sprašujem kako, da niso opazili tistega brezpilotnega letala. Se spomnim da so pred leti italijanska letala poletela iz Aviana nad Slovenijo, samo ker so opazili nekaj na radarju (pa ne vem ali je bila to jata ptičev ali kaj). Italija namreč brani naš zračni prostor po sporazumu.

Jaz bi še malo šel dalje. A je naključje da je padlo letalo ravno nad Zagreb. To sem se jaz najprej vprašal. OK, spregleda se ga že. Amapk zakaj Zagreb? Če bi naključno zablodel bi padel najverjetneje na kako polje, gozd, ... ali vsaj kako selo, ajd mannjše mesto. Verjetnost da pade na neposeljeno, je mnogo večja. Ampak ne, na Zagreb!
všeč
Aljoman12. 03. 2022 10:54:41
Zmanjkalo naj bi mu goriva, zato je strmoglavil.
všeč
Becar12. 03. 2022 10:55:26
Nato je prestregel dron z najnovejšo NEVIDNO zračno obrambo.

Kaj stori Nato vojak, ko je vojna? Poda odpoved delovnega razmerja. velik nasmeh
(+2)všeč
SamoK12. 03. 2022 11:01:09
A si že našel Jarun na zemljevidu Ukrajine, Becar? velik nasmeh
(+1)všeč
VanSims12. 03. 2022 11:30:24
Ja, jaz sem ga našel. Selo usred ničega. Nobenih strateških zadev verjetno pa tudi civilov ne toliko, če se že gre rusom, čimv eč po civilih, da bi demoralizirali ukrajince in jih prisilili k predaji. Če bi bil tisti Jarun zadet, se to ne bi niti zvedelo.

Pa še nekaj, letalo je naredilo samo krater. Ni imelo nobenega ekspolziva. Če bi bila raketa, ne rečem.

Tako, da meni ne bo noben šveflau, da so pomotoma zamešali Yarun' in Jarun.
všeč
Becar12. 03. 2022 11:39:43
No saj....tako kot so lagali pri koroni, tako nam lažejo zdaj naprej. To je ta novodobna ˝stroka˝, ki ji nekateri neizmerno in brezpogojno zaupajo.

Politikov pa je polna usta, naj nas ne skrbijo podražitve, da od lakote ne bomo umrli. Seveda, njim je lahko s tujim k. po koprivah opletat, medtem ko žrejo in tankajo iz našega denarja.

Očitno je smisel življenja za njih samo še to, da narod ne bo pocrkal od lakote. Ostalo je nepomembno. Važno da se oni igračkajo svoje monopolije naprej in mastno služijo na naš račun.
(+4)všeč
SamoK12. 03. 2022 11:41:03
>Ja, jaz sem ga našel. Selo usred ničega.

Misliš na "Ярунь"? Res se je lahko zatipkati in napisati "Jarun". Sploh ni razlike, ne vem, kako sem to spregledal!
A ja, že vem - ne razmišljam s svojo glavo.velik nasmeh
(+2)všeč
SamoK12. 03. 2022 11:43:39
Ne, nič. Te razlage ne sprejmem. Edina smiselna mi je tista od zavesta, da so ciljali na albanski Nuraj!velik nasmeh
(+3)všeč
VanSims12. 03. 2022 14:50:16
@SamoK: itak da ne vpisujejo nazivov mest ampak točne koordinate.
všeč
Stran:123...330331332333334...375376377
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki