|
SamoK7. 10. 2015 10:28:00 |
Namreč, kolikor vem, nobena od ferat, o katerih tukaj tako nabijamo, ne vodi na kako goro. Te ferate so same sebi namen, namenjene so telovadbi, fitnesu. Kar je povsem v redu, nič narobe, OK? Zato ne vem, zakaj se počutite ogroženi tisti, ki jih uporabljate. Ne dvomim, da nekateri hodite v resne gore in ferate uporabljate kot nekakšen dodaten izziv, trening, karkoli. Super! A ne zavajajte tistih, ki tega ne kombinirajo, ampak mislijo, da so s tem, ko so preplezali ferato, opravili alpinistični izpit!
|
|
|
|
janezs737. 10. 2015 10:50:48 |
več ali manj se vsi strinjamo o preprosti resnici: ferate so uvedle nove možnosti za športno udejstvovanje v naravi; naša pisanja so le opozorilo tistim, ki niso "doma" v hribih, da so že na feratah precejkrat uporabna dodatna znanja, kaj šele, ko želite v (uradno) zavarovane planinske ture ali celo težje (gorniške) ture... samo to morajo ljudje dojeti (preden bo v hribih preveč nesreč), da s preplezanimi feratami (še) nimate dovolj znanja in izkušenj, da bi šli kamorkoli.. da ne bi kdo npr. kar naskočil grebena Škrnatarica-Dovški križ ali še kaj bolj zračnega tam v bližini znanja ni nikoli preveč.. opreme pa tudi (samo potem je nahrbtnik kmalu za mnoge pretežak - zato pa jaz vedno tako počasi hodim )
(+14) | | |
|
|
|
|
don kihott7. 10. 2015 10:59:54 |
SamoK....,jeklenica je napeta preko stene,ne ob gostilniškem šanku,stena ponavadi pripada kakšni gori in mislim da gre za neko udejstvovanje in panogo v gorništvu...drugače pa veliko dolomitskih ferat in tudi Avstrijskih te pripelje na sam vrh kakšne gore!!!
(+7) | | |
|
|
|
|
boy367. 10. 2015 18:52:01 |
primoza se strinjam! Po drugi strani pa vsaka novost vedno prinese nekaj negodovanja in nekaj odobravanja,čez leta se pa stvar poleže. Saj je z bivaki (moderno oblikovanimi) podobno, pa tud Aljaž davno nazaj je imel podobne probleme
|
|
|
|
boy367. 10. 2015 20:30:46 |
"dprapr Ja, kakšnih 100 let stara novost..." ... tu govorimo od prvega posta o ŠPORTNI FERATI! P.S.če že daješ gor link,bi bilo dobro da drugič vsaj preberš do konca ,kaj tam piše!
(+4) | | |
|
|
|
|
Busterman7. 10. 2015 20:59:15 |
Mislim da se problem skriva bolj v tem, da so se se nekateri s tem ko so se gibali preko zavidljivih vertikal počutili superiorno vsem ostalim "planincem", ki so obirali potke pod stenami in so tako nabijali svoj ego, kako so izbrana druščina. Sedaj ko imamo ferate, ki omogočajo prehode po takih zračnih poteh širšemu krogu, pa se počutijo ogroženo in morajo konstanto povdarjati, kako to niti slučajno ni plezanje in da so oni še vedno edini pravi hribovski hrusti Seveda to bolj kot etično spornost ipd. v luč postali le to, kako nekateri hodijo v gore iz čudnih razlogov. Pojdi gor, delaj kar te osrečuje.
(+5) | | |
|
|
|
|
Viper7. 10. 2015 21:16:45 |
Kako lepo je brati toliko komentarjev za samo eno ferato, pravi doktorat.
(+5) | | |
|
|
|
|
carniolus7. 10. 2015 23:52:58 |
Dobrodošli na hribi.net
(+2) | | |
|
|
|
|
DarjaZaplotnik8. 10. 2015 12:01:29 |
@natasa si: "Človek bi v hecu rekel, da ste tako močni v gobec, da bi to ferato lahko zgrizli do gor, sploh moči v rokah ne rabite ali štrika ali rokavic in magnezija (konc huda kombinacija)...". To je bil daleč najboljši komentar! Bravissimo! lp D
(+6) | | |
|
|
|
|
lino8. 10. 2015 13:34:00 |
Nataša.si, to je pa napisano s takim žarom, da na koncu prvega površnega branja sploh nisem vedel ali si za ferate ali si proti. Po drugem poglobljenem branju sem pa videl, da si zadela bistvo teh komentarjev in ni samo nakladanje. Bravo!
(+1) | | |
|
|
|
|
lino8. 10. 2015 16:44:57 |
Primoza, kdor čaka, dočaka. Ampak te filmske fantastike (kroksice, če se prav razumel) pa ne bomo dočakali. To bi pa bilo adijo pamet!
|
|
|
|
janezs738. 10. 2015 16:59:31 |
malo sem raziskoval, kako se pojem "ferata" razvija po evropi... zdelo se je, da prednjacijo avstrijci, ampak tile spanci so pa prav nori... primerjajte tole ferato Feliz Navidad s ferato Spodnji plot ... mestoma se zdi taka ferata pravi adrenalinski park, kjer pa se presenetljivo kar naenkrat spet pojavijo klasične športno plezalske prvine
(+4) | | |
|
|
|
|
SamoK8. 10. 2015 19:05:12 |
|
|
|
|
lino9. 10. 2015 10:27:22 |
SamoK - "Železnica, v bistvu." Tu si pa udaril mimo. Še planinske kavke bi se mi smejale, če bi rekel, da sem šel preko južne stene Spodnjega plota po železnici.
(+2) | | |
|
|
|
|
VanSims9. 10. 2015 14:55:55 |
Ni tako mimo, vsaj po ladinsko ne...
1
|
|
|
|
peterr3. 11. 2015 16:32:15 |
Današnje lepo sončno vreme nas je zvabilo na Zelenico.Skoraj naključno se nas je zbralo nekaj "penzijonistov", ki nimamo nič časa. Za nekatere je bilo plezanje po levem lažjem delu prvič. Ne kaj pa pa jih je vajo ponavljalo. sam sem se po stari navadi povzpel po desnem -težjem kraku in sestopil po lažjem. Skala suha na soncu(stena je trenutno še celo dopoldne v soncu) in prijetno toplo. Dostop do Zelenice pa v senci in nekoliko hladneje.
(+1) | | |
|
|
|
|
ploha22. 05. 2016 10:27:38 |
Tudi jaz danes preizkusim to ferato in lahko rečem,da je kar zahtevna in pa krajša kot sem pričakoval,vseeno pa rabiš kar nekaj moči v rokah.Plezalk nisem imel in mislim da ti lahko malo olajšajo vzpon,kdor se pa bolj zanaša na plezalke kot roke je pa boljš da ne gre ali pa izbere levi krak po katerem sem se vrnil...ta je neprimerljivo lažji...
(+2) | | |
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.