|
Apolonija18. 08. 2014 07:57:32 |
otiv, kar odtrgaj jo in pojej. Je užitna, kiselkasta.
|
|
|
|
otiv18. 08. 2014 08:41:02 |
Zdaj, ko jo poznam že. Imam že nekaj izkušenj z nepravimi sadeži.
|
|
|
|
Apolonija18. 08. 2014 08:47:26 |
upam, da niso bile preveč zoprne= bruhanje....izpiranje želodca....
|
|
|
|
otiv18. 08. 2014 09:45:20 |
...Ja, ja in še sreča, da se je samo s tem končalo.
|
|
|
|
otiv18. 08. 2014 14:43:21 |
@zlatica, hvala Pri ivanjščicah je pri določevanju najbolj pomembno listje, v cvetovih ni razlike, saj pri meni
|
|
|
|
zlatica18. 08. 2014 16:37:09 |
Ja,Otiv, tu se pa ,žal, listja ne vidi, ker nisem pomislila na to....Pa drugič tudi kakšen list, zdaj ko vem spet nekaj več.
|
|
|
|
Apolonija18. 08. 2014 23:31:28 |
Zlatica, oj! Tudi jaz bi rada vedela, kako postaviti sliko "pokonci". otiv, ali ti veš? Preobjeda, slika 3? zlatica, gre za ozkočeladasto preobjedo. 4- nasršeni kamnokreč 7- je kosmata 8- alpska lepnica= planinski slanozor
|
|
|
|
otiv19. 08. 2014 06:59:14 |
Dobro jutro! Računalnik in programi so moja bolj šibka stran. Slikice je potrebno zasukati še pred prenosom na svoj računalnik. Meni vso reč z obračanjem opravi program, ki ga imam za shranjevanje in urejanje slikic. Moje delo je samo vstavitev spominske kartice in vpis datuma z imenom ture, da kasneje lažje najdem. Lp
(+1) | | |
|
|
|
|
zlatica19. 08. 2014 19:26:41 |
Hoj, hoj, Apolonija, hvala za piko na i. Dilemo o kamnokreču si mi rešila, glede lepnice, ki mi je delala preglavice, tudi, glede postavitve slike pa kot vidim, imamo še problem. V svojem programu vidim sliko tako kot je treba, ko pa jo prenašam sem, pa ne rata. Morda nam bo to uspelo še kdaj kasneje razvozljati. Sicer pa sem se danes potepala po Pohorju, kjer rožic ni bilo na pretek, še največ čudovitih trav. Ko bom naložila slikce, pa vas bom mogoče spet kaj "obiskala". lp
|
|
|
|
otiv19. 08. 2014 21:27:34 |
34,35 bavarski zali kobulček 37,38 resasti škrobotec 36 živorodna dresen
|
|
|
|
francimedved19. 08. 2014 22:02:47 |
Tole sem pa jaz v Dolomitih našel, jo kdo pozna?
1
2
|
|
|
|
otiv19. 08. 2014 22:29:27 |
Verjetno je enokoškasti glavinec, bo še Apolonija povedala več.
(+2) | | |
|
|
|
|
Apolonija20. 08. 2014 00:14:53 |
Dleskovec, prepozna sem, ti je že otiv lepo in pravilno pomagal. Pa saj se menda še nisi čisto poslovil od rožic? Nekatere še bojo cvetele. Si pa dobro spesnil, ni kaj. otiv ima konkurenco Franci, res je enokoškasti glavinec, kot pravi otiv. Poglej, na steblu je samo en košek cvetov. Ima pa enokoškasti glavinec nekaj podvrst. Glede na "poraščenost" gre za peresastega glavinca. lp
(+1) | | |
|
|
|
|
otiv20. 08. 2014 06:45:57 |
Dobro jutro! Da sem vedel za imena rožic je seveda zasluga Apolonije, ki je za te rožice v preteklosti tudi meni povedala njihova imena in tako se širi znanje cvetja vseh nas ljubiteljev prelepega okrasja hribov in gora. Hvala Apolonija
|
|
|
|
francimedved20. 08. 2014 07:58:28 |
Apolonija in Otiv hvala vama.
|
|
|
|
dleskovec20. 08. 2014 10:39:48 |
Ja, več ljudi več ve, so "vele djati" že stare žene.. Otiv, tebi najprej hvala, ker vsaka rožica je zala, če ti bi nasmeh na lice dala.. Polonca, bodi še v naprej "dobra"!
(+1) | | |
|
|
|
|
otiv20. 08. 2014 12:20:29 |
Malenkost @dleskovec znanje je dobro deliti, kakor rožice doma zaliti. Oboje je koristno delo, saj oboje se bo razcvetelo.
|
|
|
|
jprim21. 08. 2014 18:40:21 |
K rožcam dodajam še eno mojo fotko, pravih lepotic s čist posebnim vonjem. Priznam prvič srečala.
1
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.