Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste že bili na Srednji peči (1920 m)?
Glasuj

Kolesarji v gorah

Natisni
bostjanp8. 07. 2012 20:38:10
Za informacijo vsem kolesarjem, ki kolesarijo na vrhove gora namenjenim planincem/gornikom, naj si preberejo 19.člen tule http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200761&stevilka=3298

Ni fajn, da ko prideš na vrh in hočeš nardit vpis v knjigo za primer reševanje GRS in vzeti žig, tega ne moreš zaradi koles okoli skrinjice. Da o počitku na vrhu ne govorim...ga ni. Djte se vozit po za to narejenih poteh.

Pozdrav
všeč
VanSims8. 07. 2012 22:11:24
Kolesa odstraniš in vzameš žig oz. se vpišeš. V čem je problem? In če te motijo na planinskih poteh, se mu pač ne umakneš. V čem je tu problem? A da se bo zaletel v tebe? On bo huje telebnil, brez skrbi! Lahko pa mu malo ponagajaš in se mu npr. v zadnjem trenutku umakneš ali kaj podobnega... mežikanje Ker je vožnja prepovedana je tako ali tako za vsako nesrečo on kriv.

Ja, in tudi če bi ti kolesarji vedeli za ta 19. člen. Kazen je sicer najmanj 3.500 pa tja do 20.000 EUR ampak dobro vedo, da policijo ne bo noben gor klical. Tako je najbolje, da jih ignoriraš. Umakniti se mu pa tudi nisi dolžan. Lahko pa se malo pohecaš z njim... velik nasmeh
všeč
tol9. 07. 2012 07:21:51
Kje si pa ti podatke o višini kazni pobral?
Zaenkrat so kazni bolj simbolične narave.

@bostjanp

Lepa beseda lepo mesto najde. Verjetno so imela kolesa nekje v okolici vrhe tudi lastnike?

Mislim, da se na poteh najde dovolj prostora tako za pešake kot kolesarje. Razen, če bomo butali z glavo skozi zid?
(+7)všeč
Lothar9. 07. 2012 08:16:36
Kolesarji me ne in me nikoli niso motili. Motijo me pa razni "pobalini", ki se po gozdnih gorskih poteh (predvsem govorim tu o Karavankah in Pohorju, kjer je teren najbolj primeren za te adrenalinske zasvojence) peljejo z motokros motorjem. Adijo mir, sveži zrak in opazovanje živali. Pa nekateri se še radi peljejo izven utrjenih poti... da ne govorim. zavijanje z očmi
(+6)všeč
Janez Seliškar9. 07. 2012 08:25:34
Preden pride do pregrevanja razprave, bi bilo pametno pogledati na spletno stran Komisije za turno kolesarstvo pri PZS:

http://ktk.pzs.si/
(+5)všeč
zippo9. 07. 2012 09:36:24
bostjanp, na katerem vrhu pa jih je bilo toliko s kolesi?
všeč
VanSims9. 07. 2012 10:35:39
@Tol: v zakoniku v linku, ki ga je posredoval bostjanp piše spodaj med kaznimi, da je za prekršitev proti 19. členu taka kazen.

@Lothar: to sem jaz videl tudi v Dolomitih in to na južno tirolski(praktčno avstrijski) strani. Nek mulo je v območju nacionalnega parka z motorjem ril po planinski poti.
všeč
bostjanp9. 07. 2012 19:51:22
@zippo: Ledinski vrh

Me pa zanima, kk bi blo, če bi se npr. sprehajali po poteh, ki so namenjene striktno gorskim kolesarjem? Ve se, česa vsega bi bil deležen. Nek red in sožitje pa le mora bit, kot je to urejeno na tujem. Če so pa to individualni primerki, ki niso člani gorsko kolesarske sekcije PZS, se jih pa itak ne bo nč prijelo.
Tudi jadralni padalci bi se lahko glede na super razmere vozili skozi TNP, pa tega ne počnejo, ker lahko poleg visoke kazni izgubijo še licenco; vožnja skozi TNP s padali je prepovedana.
všeč
anze r10. 07. 2012 17:37:45
Sedaj vem zakaj gre ta svet k vragu.
Boštjan in podobni, obstaja kaj kar vas na tem svetu ne moti?
(+2)všeč
GregorC10. 07. 2012 19:58:48
bostjan, kaj pa ko se ne moreš vpisat zaradi palic, nahrbtnikov, oblačil in ostalih stvari pohodnikov. Evo primer iz Velike planine pred nekaj tedni. Enostavno si nisem mogel pogledati panoramske table ker se je skupina pohodnikov slikala tako, da so na tabli STALI!
Pa tudi kar se tiče motenja počitka in miru niso največji problem kolesarji. Pač pa "planinci", ki vrh radi zalijejo z kakšnim krepkim.
Malo strpnosti ne bo škodilomežikanje.
LP Gregor
(+5)všeč
julius10. 07. 2012 20:50:09
Biciklisti zbor in z največjo hitrostjo na spletno stran "gore-ljudje". Tam si lahko ogledate nov zemljevid Vzhodnih in Zahodnih Karavank v katerem so vrisane vse dovoljene in dogovorjene kolesarske poti.
Kako je svet krut se da prepoznati že iz bežnega pogleda na karte. Hudič je v tem, da so poti o katerih tako radi debatirate, namenjene izključno potomcem 17. pešpolka. Preostane vam le, da zadegate zlata vredne bicikle na ramena in se tako izognete prekrškom.
V kolikor se boste držali predpisov in vozili po poteh, ki so vam namenjene, bodo vse nadaljne debate nepotrebne in vsi vas bodo spoštovali.
(+2)všeč
bostjanp11. 07. 2012 14:50:57
@anze: v svetu so te stvari urejene in zaradi tega je tudi en tak red v gorah in na planinah, kjer se ve, kdo pije in kdo plača. Pri nas pa je situacija vsem znana, da kdorkoli se je angažiral, da se vzpostavi nek red, ravnovesje in sožitje, tega je doletelo vse najslabše za človeka. Zakaj že? Ker je hotel, da stvari tečejo normalno, ne nenormalno in kot se spodobi za anarhijo. Zakaj je pa v Avstriji, Švici, Italiji in Nemčiji vsem jasno kaj se sme in kaj ne? Ker so kulturen narod in se med seboj spoštujejo. Zato Anže, ne men pravit, da smo ljudje, ki bi radi da se vzpostavi nek red in sožitje, krivi, da je trenutna situacija pri nas takšna kot je. Dokler bo narod hodil v hribe v salonarjih in za to nič odgovarjal, bo takole kot je sedaj. Pa misliš da je trenutno stanje ok? (vsakomur ki ima 5dkg soli v glavi je jasno, zakaj je pri nas tako). Velikokrat sem že bil v tujini in videl, kaj je to red in mi je blo prav všeč. Pa sem sanjal,da bi bilo pri nas vsaj 50% tega...pa tega še za črnega pod nohti ni.
všeč
VanSims11. 07. 2012 17:44:16
Bravo bostjanp! Se popolnoma strinjam. In točno tako, kdor hoče da bi bil red je pri nas opsovan, zmerjan,... medtem ko je tak red, ki ga zahteva v tujini popolnoma normalen. To se ne odraža le v planinstvu in naravi temveč tudi na drugih področjih življenja. Zaradi takega odnosa je tudi Slovenija gospodarsko tam kjer je!

Npr. ko sem jaz govoril o tem kako bi moralo biti urejeno na področju psov v hribih - udri po meni!

Med države v katerih vlada red bi le pogojno uvrstil Italijo saj tam tudi doživiš marsikaj. Morda ne toliko pogosto, je pa še bolj zoprna tista njihova pišmeuhavost. Saj človek ne ve ali je slabše če nekdo nalašč nekaj dela, da zajebava okolico oz. da si fila svoj ego ali ker mu dol visi oz. se mu zdi to popolnoma normalno.

Je pa še nekaj res: vsak se mora postaviti sam zase in ne čakati, da se ga bodo drugi usmilili. Ljudje te spoštujejo šele ko si samozavesten in se znaš potegniti za sebe. Tako samozavestno ravnaš v primeru psov, kolesarjev, neprijaznih oskrbnikov, neizdajanju računov... Vsi ti samo izkoriščajo nesamozavest ljudi.

V tujini je red zato ker so ljudje samozavestni. Peljite se v Avstriji s kolesom tam kjer se ne sme ali pa spusti psa na kakega človeka,... Po ostrem odzivu prizdetega, slovenčkastega odziva 'brigaj se zase' ne svetujem!
všeč
urbancek11. 07. 2012 18:47:37
bostjanp, bravo!mežikanje
Že samo dejstvo, da v tej državi tajkunov in drugih nepoštenih ljudi nemudoma ne spravijo za dolgo za zapahe pove vse o tej državi... Škoda besed, sram me je take države... O redu, ki naj bi v njej pa lahko samo sanjamo... Tega ne bo nikoli, torej smo za državami, ki si jih naštel v miselnosti, redoljubnosti, poštenosti, vrednotah miljon let zadaj...jezen
(+2)všeč
bostjanp11. 07. 2012 19:51:00
Končno dva, ki vesta "kolk je ura". Kapo dol. Še več takih, pa bo počas kj bolš, no.
všeč
urbancek11. 07. 2012 20:18:39
Večina vedno zmaga in prevlada. Tako je in je vedno bilo!
Lahko je ta večina nepoštena, brez vrednot ter ostalih že naštetih človekovih lastnosti, pa je to vseeno ta večina -> in potem je tudi država taka, kot ta večina... Na žalost...zavijanje z očmi

In prišli smo do tega, da je takšna trenutno Slovenija... Dobro ali predobro situirani ljudje v vrhu države in velikih podjetij brez kančka socialne inteligence in brez razvitih osnovnih človeških vrednot, ki bi jih morali pridobiti z normalno vzgojo, ki je očitno ni bilo... Zdaj pa neke vrste "hobotnica" in začaran krog... Mi se pa vrtimo v njem, znajde naj se pa vsak kakor ve in zna...
(+1)všeč
gmirko11. 07. 2012 20:32:55
Samo v razmislek, ali kolesa ali pa vesela druščina v nebo vpijočih planincev, ki na skrinjici reže suho salamo....
(+2)všeč
julius11. 07. 2012 20:43:14
Gmirko, daj, zaupaj nam kaj imaš proti suhi salami. Vsi naši predniki so jo nosili v hribe, poleg pa še marsikaj zanimivega in predvsem tako ali drugače užitnega.
S suho salamo v krizi preživiš, gorsko kolo pa je popolnoma neužitno. Skratna, na njemu bi si že na začetku polomil zobe, na suhi salami pa njam. njam. ne.
Priporočam ti ponovni razmislek in to v preživetveno stran.
(+1)všeč
gmirko11. 07. 2012 21:14:30
Proti salami nič, samo ravno tako ne moreš do žiga kot če je skrinjica zaparkirana..
Hotel sem povedat, da me ne motijo niti kolesarji,niti zmajarji niti jadralni padalci, so pa pri vseh izjeme ki mečejo slabo luč na vse.
In pa kaj me moti kolesar, ki sope v breg..
bolj me motiji "planinci", ki jih slišim stotine metrov daleč..
(+2)všeč
GregorC12. 07. 2012 10:53:49
V naših gorah je še precej več drugih stvari ki so veliko bolj moteče kot gorski kolesarji. Če bi malo prisluhnili in se kdaj s kakšnim pogovorili bi videli, da mislimo isto. Vsi se strinjamo, da je treba narediti red, vendar ne tako kot smo se ga lotili pri nas. Ampak v Sloveniji se pač tako dela, zato pa smo tam kjer smo. Na žalost.
Preden pri nas ukinemo gorsko kolesarstvo (kar bi z takšno zakonodajo naredili), naj se raje lotijo resnih problemov kot npr. umirjenje in zmanjševanje motoriziranega prometa v alpskih dolinah, množičnot obiskovanja gora, urejanje čistilnih naprav...
Pa še nekaj se mi zdi zanimivo. Nihče ne preganja hoje po brezpotjih, ki jo vsi tako radi prakticiramo, pa čeprav povsod piše, da naj se držimo označenih in urejenih poti.
Sicer pa dokler bo pri nas gorski kolesar izenačen z motornim vozilom, se sploh nima smisla kaj zgovarjat. Dejstvo je da vodstvo PZS in predlagatelji zakona sploh ne vedo kaj je gorsko kolesarstvo. In to kljub temu da v okviru PZS obstaja Komisija za turno kolesarstvo, ki pa jo vodstvo PZS-ja gladko ignorira.
(+1)všeč
zippo12. 07. 2012 11:20:01
Dejstvo je, da zaradi nepoznavanja večina sploh ne ve kaj naj si predstavlja pod "gorsko kolesarstvo".

- So to vsi ki se vozijo z gorskimi kolesi?
- So to tisti, ki prisopihajo po asfalru na Rašico ali Katarino?
- So tisti, ki brcajo po makadamski cesti do Blata ali Vogarja?
- Morda junaki, ki gredo po mulatjeri na Komno?
- Kaj pa tisti, ki se peljejo z žičnico na Krvavec in se samo spuščajo po planinski poti?

Verjetno je še kaj variacij, žal pa negativna kampanja včasih povzroči, da bi se trop nalitih planincev ki so po junaškem vzponu na Triglav v Vratih obrnili gajbo ali dve piva, vsaj verbalno če ne fizično lotil biciklista, ki se je miroljubno pripeljal do Aljaževega doma.
(+4)všeč
Stran:123...121314
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki