Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste že bili na Srednji peči (1920 m)?
Glasuj

Kolesarji v gorah

Natisni
tine.sl2. 03. 2013 20:43:16
Mimogrede sem peljal po gozdni cesti ki jo tudi planinci uporabljajo za vzpon do Iztokove koče pod Golaki z svojimi avtomobili, sam ti že naprej nekaj gobcaš ker v tvoji omejenosti najbrž sploh ne veš kje je to.
Najbrž si pač med tistimi katere moti vse razen njih samih.
Ja tudi jaz sem planinec in večkat sodelujem pri delu z ostalimi markacisti, pa tudi vem kako so razni gobcači ki so jih je polna usta kaj smo mi in kaj smo mi nardili in kako bi moralo bit, ko se pa dela ni nikjer nikogar. Zato so pa polne koče raznih rekovalescentov, ki tja pridejo na pivo in pametovanje
všeč
tine.sl2. 03. 2013 21:20:52
Tinky, veš tisti znak ki si ga prilimal ne pomeni čisto nič oziroma samo smeti naravo.moral bi vedet kakšen je uradni znak za prepoved, če si že dal sliko. Uradni znak je bil objavljen v uradnem listu RS in je uradni znak planinske zveze.
Pozanimaj se malo.
1
všeč
tinky3. 03. 2013 05:45:58
tine.sl Ta znak je na avrtrijski strani
všeč
tine.sl3. 03. 2013 08:49:05
Sem ti prilimal na gornji post znak ki je veljaven.
Bi bilo pa lepo da bi se zgledovali po Avstricih glede marsičesa. Tam so predpisi in zakoni smiselni in zato se jih tudi upošteva. Pri nas pa vsak , ki ima 2 minuti časa nekaj gobca in pametuje in tudi postavlja razne znake za razne prepovedi, kot da je vse njegovo.Zato tudi na smučiščih pri nas preganjajo turnaše, v Avstriji jih morajo pustit ker tako piše in z kolesom se lahko vozijo povsot razen kjer je to označeno. Označeno po predpisih.Ne pa kot pri nas ko vidiš razne table kar na roke napacane pa tudi prave umetniške stvaritve, ki povsot nekaj in nekomu prepovedujejo.
Še enkrat pravim.Za vse je dovolj prostora in narava je od vseh in za vse dejavnosti, sam mal strpnosti je potrebno ne pa da smo vsak na svojih okopih in da vsak sam svojo dejavnost zagovarja kot edino pravilno .
(+2)všeč
GregorC3. 03. 2013 16:47:31
Mislim, da je tudi med markacisti veliko gorskih kolesarjev, ki pomagajo pri urejanju poti, tako da je ta očitek popolnoma neutemeljen (še eden od mnogih). Kar se pa tiče krampturc je pa tako, da so se te tri bolj medijsko izpostavile in s tem pokazale, da tudi kolesarjem ni vseeno za poti. Veliko pa jih je vsako leto takih, o katerih se pač ne govori. Se samo pride in naredi.
Da pa kolesarji rijemo in uničujemo poti je pa sploh ena izmed večjih cvetk. Če bi bili tako pozorni na škodo, ki jo naredijo pohodniki, kot so pozorni na praktično vsako kolesnico od kolesarja, bi verjetno nasprotniki kolesarjev prav kmalu utihnili.
Tudi jaz pravim, da je dovolj prostora za vse, potrebno je samo manj nestrpnosti na obeh straneh.
Dejstvo je, da se mora kolesar zavedati, da je on "gost" na planinski poti in da ima pešec prednost. Prav tako pa je pomembna izbira cilja glede na več dejavnikov (oprema, znanje, obiskanost poti...). Ampak to zadnje konec koncev velja tudi za planince.
Pa veliko planinskih IN kolesarski užitkov v gorah in hribih. In pa dobre volje pa bovelik nasmeh
(+2)všeč
VanSims3. 03. 2013 17:32:19
GregorC pravi: "Dejstvo je, da se mora kolesar zavedati, da je on gost na planinski poti in da ima pešec prednost."

No, pa smo končno pri bistvu. Saj konec koncev me res ne moti, če peljejo kolesarji po planinski poti pa če je to dovoljeno ali ne(kot me recimo tudi ne moti, ali je pes privezan ali ne, če ne nadleguje drugih ljudi).

Ampak naj potem res bo obziren do pohodnikov. Če npr. šiba dol naj ne zvoni, češ umakni se, jaz prihajam!, ampak naj ustavi, gre lepo mimo in potem šiba naprej.
všeč
tine.sl3. 03. 2013 22:58:18
Pazi kje voziš in s kom se srečuješ. Mogoče bo pa naslednji osebek agresiven, pritožba po zakonu ni možna, ker zakon ti kršiš.


V bistvu me je razjezil, no bolj užalostil ta stavek julijusa. možak bi me kar tepel pa čeprav me ne pozna. Zelo rad bi ga srečal
In Van Sims jaz in moji kolegi smo prehodili in prekolesarili doberšen del dolomitov in karnijcev pa tirolsko in povem ti da ni tako kot ti misliš. Eden drugem gledamo v zobe sam tu pri nas na žalost največkrat zaradi takih nestrpnih osebkov.
(+2)všeč
joža x5. 03. 2013 17:49:58
Zdi se ,da je Van Sims od psov "presedlal"na gorsko kolo-bog nam pomagaj!Sicer pa dragi LJUDJE ko je enkrat pot narejena je škoda v naravi narejena in vseeno je ali se po njej kolesari ali hodi.Prostora pa je za vse dovolj.
(+10)všeč
slamca5. 03. 2013 20:36:16
Ne vem ali sem zgrešil ali pa se nihče ni obregnil v bližnjice. Mene osebno gorski kolesarji ne motijo, motijo me pa raznorazne bližnjice. Ali mogoče te delajo kolesarji, ali smo jih potegnili MI VSEMOGOČNI pohodniki, planinci....? To je vprašanje za moje pojme in o tem bi bilo tudi pametno kakšno reči.
všeč
BorisM6. 03. 2013 06:51:30
Bližnjice znate kar pohodniki tudi sami zelo dobro delat. So pa žal tudi med kolesarji taki ki ne znajo zavoja narediti in delajo bližnjice.
Jaz se jih lotim tako, da jim namečem veje na bližnjico.
(+2)všeč
GregorC6. 03. 2013 09:40:33
Vsekakor se strinjam, da tudi kolesarji delajo bližnjice, vendar sem prepričan, da jih veliko več potegnejo pohodniki. Sploh tam, kjer so kakšni ostri zavoji in se pot vije v okljukih prej ali slej rata špura naravnost, kar se v večini primerov naredi peš, sploh pri spustu.
Podoben primer so tudi poti, predvsem na tiste bolj obiskane destinacije, kjer je teren lažji. Namesto ene shojene poti je počasi nastal pravi labirint le teh. Pa vsi vemo, da je na takih ciljih mnogo mnogo več obiskovalcev peš kot s kolesom.
(+3)všeč
lynx6. 03. 2013 11:42:26
A bi mi nekdo razložil argument, da en povprečen gorski kolesar manj vpliva na pot kot en povprečen gornik? Zdi se mi totalno neintuitivno, ker imajo večji specifični pritisk.
(+1)všeč
tine.sl6. 03. 2013 16:57:53
Me prav zanima , al tukaj govorimo o poteh al pa o markiranih planinskih poteh. Mislim da je med njimi velika razlika. Vsaj na področju kjer jaz večino vozim obstajajo 3 planinske poti in na njih pač mene ni, ko pa mi kakšen pametnjakovič začne težit na kakšni drugi poti, ki jih je kolk češ pol je to druga zgodba.
(+3)všeč
viharnik6. 03. 2013 19:30:06
Znano je, da kopita živali in noge pohodnikov delajo večjo škodo na poteh glede erozije tal, kot sled gorskega kolesazadrega.
(+2)všeč
MajaO6. 03. 2013 19:34:25
všeč
viharnik6. 03. 2013 20:02:52
Seveda, tekme so povsem nekaj drugega, tam gre na čas in polno moč.
(+2)všeč
anze r6. 03. 2013 20:22:30
Da, tudi vsemogočni gorniki in planinci nismo brez greha.
http://www.gore-ljudje.net/novosti/34601/
Izrazitejši problemi se pojavijo s povečano frekvenco obiska. Velja za vse obiskovalce gora.
(+1)všeč
lynx6. 03. 2013 23:33:59
tol, na žalost članek ne ponuja novih informacij, čeprav je relativno dobro spisan. Več vprašanj kot odgovorov.
všeč
tine.sl7. 03. 2013 08:24:40
Januarja smo izvedli v slo prvo tekmo v enduru letos, to je nova disciplina v gorskem kolesarstvu.Na žalost v ilegalni obliki, ker v legalni jo pač ne moreš in v znak protesta je bila skrita.
Na zelo frekventni progi je cel teden trenirala cela velika skupina kolesarjev in to ne amaterjev, pa še v soboto smo izvedli dirko.Klub vsemu na poti ni bilo opazit kakšne posebne spremembe na slabše.
https://plus.google.com/photos/110184246016943941063/albums/5829956938429491857?banner=pwa

Tisto o tem kdo bolj uničuje poti je čista politična demagogija.kolesarji smo napoto planincem, oni in mi pa lovcem. v javnem mnenju pa zmaga tisti ki ima več lobistov na visokih položajih. In to so lovci.
(+5)všeč
Stran:12345...121314
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki