Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Kje se nahaja planina Arta (1564 m)?
Glasuj

Kolesarji v gorah

Natisni
tol7. 03. 2013 10:31:30
No ravno prva ni bila mežikanje

V suhih pogojih ni tako vidnih posledic "uporabe" poti...
problemi so v mokrih in blatnih pogojih, kjer pešec/kolesar pač pusti poškodbe na poti...
(+1)všeč
JusAvgustin8. 10. 2013 10:31:11
Mene ne motijo, drugi imajo pa pač svoje mnenje. Zanimiv prispevekeek

http://www.gore-ljudje.net/objava/97942/
všeč
BorisM8. 10. 2013 12:34:20
Ne vem v čem je zanimiv. Polno je neresnic in raznih blodenj.

Tudi sam sem gorski kolesar, veliko kolesarim tudi v tujini. Meni je zanimivo kako se taki "zagriženi" planinci kot je Alenka, ne uspejo niti pozanimat, kako je z dovoljenji za kolesarjenje po poteh v drugih nam bližnjih državah.V bistvu imamo najbolj omejevalno zakonodajo, daleč naokoli.

Italija, dovoljeno povsod, razen kjer je prepovedano, teh območij je pa zelo malo, razni nacionalni parki.
Avstrija, razen na Koroškem drugje ni problemov, pa še tu so se začele stvari premikati na bolje.
Švica, večina poti odprtih za kolesarje.
Francija, večina poti odprtih. Osebno sem vozil po Korziki, nikjer nobene prepovedi.

V vsej njeni izjavi, se strinjam edino s tem, da so med nami nekateri kolesarji res netolerantni do drugih. Taki motijo tudi mene in večino ostalih kolesarjev, ki se trudijo da bi se tudi pri nas uredila vožnja po poteh. Vendar pa ne moreš vseh kolesarjev metati v isti koš, tisti ki smo obzirni se ponavadi umikamo na manj obljudene poti, ali pa gremo na njih ob urah in dnevih ko ne motimo ostalih uporabnikov. Posledica je pa da večkrat naletite ravno na te netolerantneže.

Tudi to da poti ne vzdržujemo, ni res. Bili smo že na parih akcijah, skupaj z markacisti. Marsikdaj tudi med vožnjo odstranimo padlo drevo, saj nam je v interesu da je naslednjič pot bolj vozna. Verjetno bi se pa dalo z malo dobre volje narediti še precej več.

Zaenkrat imam s planinci dobre izkušnje, tako pri nas kot v tujini. Nam je v interesu da sobivamo in kot vidim tudi večini planincev. Z malo tolerantnosti z obeh strani, se imamo lahko vsi lepo ne glede na opremo.
(+9)všeč
Keko8. 10. 2013 13:25:29
Mene gorski kolesarji načeloma ne motijo. Imaš neodgovorne pohodnike, ki zaradi nepazljivosti prožijo kamenje in s tem ogrožajo druge pohodnike pod seboj in isto imaš neodgovorne kolesarje, ki ogrožajo vse okoli sebe. Eni in drugi so nesprejemljivi. Do sedaj lahko rečem, da me še noben kolesar ni ogrožal, medtem ko sem od neodgovornih pohodnikov že bil ogrožen. Tudi za gorske kolesarje, ki ravnajo odgovorno, je na gorskih poteh dovolj prostora, tako kot za vsakega drugega. Sam ne spadam med gorske kolesarje.
(+3)všeč
Loni8. 10. 2013 13:25:47
Precej bolj kot sam prispevek so mi všeč komentarji pod njim.
(+5)všeč
mukica8. 10. 2013 13:31:03
BorisM se popolnoma strinjam z teboj z malo dobre volje,uvidevnosti in strpnosti je za vse dovolj prostora,planince, pohodnike,kolesarje ,turne smučarje(bliža se zima)
Ne dolgo nazaj sem bila na Planjavi,kjer so prišli z kolesi na ramenih 3 kolesarji in kolesarka,prijazno pozdravili,malce poklepetali,pomalicali in pregledali teren..ko je bil zrak čist oziroma ko so opazili da na poti proti Korošici ni planincev so se pogumno spustili v dolino...z veseljem smo jih opazovalinasmeh
preverjeno prosta pot...1
korajžno v dolino2
(+7)všeč
GregorC8. 10. 2013 13:35:45
Mene pa v bistvu tako mnenje od omenjene gospe sploh ne preseneti. Sej je gospa zelo aktivna in dela s spoštovanjem vredne ture, sploh zato ker praktično na vse štarta s kolesom iz Vižmarij. Ampak če bereš njene opise poti lahko vidiš, da gre za zelo zagrenjeno osebo, ki praktično v vsem vidi slabe stvari in je zelo pesimistično naravnana.
Hvala bogu je takih malo in jih je zmeraj manj. Stvari gredo na bolje in zmeraj več je tudi sodelovanja med planinci in kolesarji. Vsaj po mojih izkušnjah. Se pa tudi jaz strinjam z Kekom. Večkrat sem imel probleme kot planinec z planincem, kot z kolesarjem. Pa neglede na to alisem bil jaz kolesar ali kdo drug.
(+10)všeč
alpin9. 10. 2013 10:49:27
Odkrito povem ,da mene tudi moti, ko vidim kakšnega ki nosi kolo v visokogorje in si mislim ,da ga bo potem nosil še 1/2 poti tudi navzdol ,spotoma "razril" že načete planinske poti in pri tem s svojim divjanjem (kjer se sploh da) še ustrašil planince,morda tudi kakšnega fizično poškodoval, ne vidim nobene pozitive v tem.
Se pa zavzemam ,da naj se nekatere poti uredijo za takšne potrebe ker nekje morajo pač biti in naj v osnovi ločijo in razčlenijo to zvrst,spustaši,turni kolesarji in gorski kolesarji, da bomo vedeli o komu se sploh pogovarjamo. Sam imam zelo slabe izkušnje o spustaših, srečevanju z njimi po planinskih poteh,komunikaciji med njimi.
všeč
tol9. 10. 2013 12:44:03
Nisi ti še srečal motoristov http://web.vecer.com/portali/vecer/v1/default.asp?kaj=3&id=2013082805949757
velik nasmeh

Glede ritja planinskih poti. Upam, da na poti na Kamniški vrh vedno uporabljate le markirano pot. Ker planinci naj bi hodili le po njih.
(+2)všeč
cebelca9. 10. 2013 12:50:27
No vidiš Alpin, tukaj se razlikujemo. Mene namreč ti ne motiš, čeprav se moram zaradi tebe ustavit in sestopit s kolesa, da se lahko ti mirno sprehodiš mimo mene. mežikanje
(+3)všeč
BorisM9. 10. 2013 13:10:52
Mene pa resno zanima, koliko je bilo nesreč, ki so jih zakrivili gorski kolesarji (s pohodniki)?

Med spustaši in gorskimi kolesarji je razlika, spustaši se običajno peljejo z žičnico ali avtomobilom na hrib. Gorski kolesarji pa se s kolesom odpeljejo na njega, v skrajnem primeru tudi odnesejo.

Tudi pri vožnji navzdol je velika razlika. Spustaši vozijo eno pot večkrat na dan, zato jo bolje poznajo in pa poti so posledično bolj obremenjene. Gorski kolesarji pa ponavadi odpeljemo eno pot večalimanj le enkrat na leto, posledično poti ne poznaš tako dobro in so že zaradi tega hitrosti veliko manjše, saj ne veš kaj te čaka za vogalom.
Spustaši so običajno tudi mlajša generacija, njihovo početje in obnašanje tudi mi gorski kolesarji ne odobravamo. Jaz osebno, če vidim da se nekdo neprimerno obnaša ali vozi grobo, enostavno ga izključim in ne grem z njim več na turo.
(+5)všeč
korl9. 10. 2013 13:44:04
@BorisM:"Mene pa resno zanima, koliko je bilo nesreč, ki so jih zakrivili gorski kolesarji (s pohodniki)?"

- menda je ena rekla da se je skoraj ena zgodilavelik nasmeh slišala pa je še za nekaj podobnih primerov.

Ljudem je treba samo tako zastaviti vprašanje, da jim položiš odgovor na jezik in evo zdrahe. Gospe, ki je pisala proti biciklistom naperjen članek, je to več kot uspelo
(+5)všeč
ugn9. 10. 2013 14:15:06
Par postov više piše alpin:
»Odkrito povem ,da mene tudi moti, ko vidim kakšnega ki nosi kolo v visokogorje in si mislim ,da ga bo potem nosil še 1/2 poti tudi navzdol ,spotoma "razril" že načete planinske poti in pri tem s svojim divjanjem (kjer se sploh da) še ustrašil planince,morda tudi kakšnega fizično poškodoval, ne vidim nobene pozitive v tem.«
S tem je sam lepo pojasnil, kako to gre: videl je človeka, ki nese kolo na hrib. To je vse, kar se je dejansko zgodilo. Vse ostalo pa si je samo mislil: da bo tisti človek kolo tudi pol poti navzdol nesel (sicer ni jasno, zakaj bi to njega lahko motilo ), mislil si je, da bo razril poti, da bo ustrašil planince in kakšnega fizično poškodoval. In to, da si je Alpin te stvari mislil, naj bi bil sedaj argument proti gorskemu kolesarjenju.
Na takšnem vzorcu temelji vsa gonja proti kolesarjenju v hribih.
(+6)všeč
viharnik9. 10. 2013 15:46:39
Na visokogorske cilje se odpravljajo v večini primerov samo izkušeni gorski kolesarji, ki se znajo pripeljati v dolino in tudi kondicije jim ne zmanjka.Etika in uvidevnost do okolice pa verjetno niha glede na posameznikove osebnostne lastnosti kot povsod drugje.Povsem drugo vprašanje pa je ali je na takšnih poteh sploh dovoljena vožnja z gorskimi kolesi, saj se direktiva o gorskem kolesarstvu v Sloveniji šele pripravlja in bo stopila v veljavo šele čez leto, dve.Tudi sam kot MTB-gorec se rad peljem po kakšni stezici, pl. poti, da bi se pa spuščal prav s skalnatih gora, mi pa ni v interesu, sem tam raje le kot pohodnik-gornik.
všeč
tulipan9. 10. 2013 17:14:57
Leta 1971 ni bilo nobenih ˝strokovnih˝ razpravljalcev

https://plus.google.com/photos/113334581701584163856/albums/5667479856036277857
(+5)všeč
viharnik9. 10. 2013 17:58:17
He,he, Tulipanvelik nasmeh, kje si pa to zgodovino našel?.
Prav tisti čas okoli l 1970 je američan Gary Fisher kot prvi prišel na idejo po boljšem in trpežnejšem gorskem kolesu.Konstruiral je sprva kar sam in sproti sprobaval novost na terenih.Ko je stvar stekla sprva le z manjšo proizvodnjo, so gorski kolesarji že organizirali prve tekme čez drn in strm, ki so bile za takrat kar zanimive.Gary je kasneje izumil vse vrste koles, tako za downhill, običajni hardtail, fullsuspension, trekking bike, jump kolesa...Njegove mojstrovine samega geštela, ki je najpomembnejši so prekašale praktično vse znamke, celo Canondaleja.Zadnja leta je Gary že v letih in je opustil svoje dolgoletne napore.Kot kolesar z veliko dušo še vedno rad kaj svetuje pri novostih, njegova kolesa pa se s prejšnjim imenom Gary Fisher sedaj promovirajo pod znamko Trek, kar je isto.Sam je nekoč dejal, da vsi tisti, ki gonijo kolo, ne glede kje v svetu živijo, so vsi ti njegovi veliki prijatelji.Ja, Garry je res legenda kolesnasmeh
http://www.youtube.com/watch?v=h19n-5qIp78
Še eden zanimiv link
http://www.youtube.com/watch?v=RiD8aBmYu_g
všeč
Zebdi9. 10. 2013 18:21:35
Opa, pod prvega polnovzmetenca se pa ni podpisal Gary Fisher, temveč Robert Reisinger nasmeh
všeč
viharnik9. 10. 2013 18:28:13
Gary je takrat res imel le drugače vpet zadnji amortizer na geštel vilic.To je bilo okoli leta 1999-2000 sprednji amortizerji, l.2003 zadnji, če se ne motim.Lpnasmeh!
všeč
pohodni9. 10. 2013 18:36:17
Čeprav sem že kar nekaj prehodil po gorah sem do sedaj v visokogorju opazil zelo malo kolesarjev. Menim da večinoma niso moteč dejavnik za pohodnike, še manj za naravno okolje. Drugače je seveda nekaj nižje do koder se vzpenjajo gorske ceste. Tam je kolesarjev veliko več, saj lahko tudi navzgor poganjajo pedala. Navzdol pa seveda vsak po svoje. Eni po cesti, tisti željni adrenalina pa počez po raznih poteh, gozdnih vlakah, itd. Dokler me nihče ne ogroža me to ne moti, vendar vedno temu ni tako. Na domačem Pohorju sem kot pešak imel že kar nekaj nevarnih srečanj s kolesarji, ki se radi spuščajo navzdol tudi po markiranih poteh. Nerodno je to, da ga v gozdu prepozno vidiš in slišiš, da bi mu se še lahko varno umaknil na stran. Da ne govorim o zaviranju drvečega kolesarja, ki je po gozdnem klancu navzdol skoraj nemogoče. Kljub temu nimam nič proti kolesarjem, saj so večinoma zelo korektni do pešakov. Tudi sam kolesarim, vendar le po utrjenih cestah in gozdnih poteh.
(+3)všeč
viharnik9. 10. 2013 19:39:05
Tulipan, čestitke in priklon na tvoj davni vzpon l 1971 s kolesom na Triglavnasmeh!Takrat sem jaz bil še v stajci, saj sem žal imel samo sedem mesecevjezik
všeč
Stran:123456...121314
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki