|
ms_primoz19. 08. 2015 19:19:29 |
sej čelade ne potrebuješ do takrat, dokler ti kaj na glavo ne pade oz bi z glavo udaril (recimo ob tla ob padcu, zdrsu...). ker v Kranjski koči je vsem nam prav prišla. smo igrali fuzbal. sicer je nas malo noga bolela od tako TEŽKE čelade. pa hvala vseeno. bilo si jo je zabavno podajati
(+9) | | |
|
|
|
|
darinka419. 08. 2015 20:17:23 |
Le glej, da ne boš pregorel od zavisti......
|
|
|
|
Trobec19. 08. 2015 21:34:23 |
hehe Primož...se popolnoma strinjam z napisanim. Sicer pa tudi pri avtu ne rabiš pasu, kaj šele airbagov...dokler se ne zaletiš.
(+1) | | |
|
|
|
|
puma19. 08. 2015 21:43:11 |
ms primoz je, sicer na sarkastičen način, povedal čisto resnico. Glavo ima pa vsak samo svojo
(+4) | | |
|
|
|
|
darinka424. 08. 2015 12:20:09 |
Še nekaj bi dodala .Tri dni sem hodila po Kamniških alpah večinoma sama.Srečala sem lahko rečem samo dobre ljudi ,niti enega slabega.Tudi v obeh kočah ,kjer sem prespala so bili prijazni. Naj še povem ,da se z mojo čelado ni nihče žogal, morda je tisti ms primoz imel takšne sanje . Ne vem pa saj ni bilo prvič,in tudi zadnjič ne, ni mu pomoči .
|
|
|
|
mailman24. 08. 2015 12:27:48 |
Darinka, ne tako grobo, saj se je le šalil! Sicer sem pa jaz na Mrzlo goro priplezal s čelado v nahrbtniku (in od šesterice takrat na vrhu sem bil eden od štirih!!!)...ni mi pomoči
(+1) | | |
|
|
|
|
ms_primoz24. 08. 2015 12:34:43 |
darinka4 - poudarek je bil na TEŽKI čeladi. Greš nekam na goro in čelado pustiš pri koči. A do koče je bilo tako krušljivo, nevarno.... od koče dalje, pa je bila avtocesta? To, nič drugega Darinka. Zamisli se nad svojimi dejanji in ne mojimi besedami. Moja starša sta preplezala vso transverzalo brez čelade, brez samovarovanja...takrat še ˝ni˝ bilo čelad, SVK pa itak ne. Pa danes uporabljata oboje. Ker 15 let nazaj niti približno ni bilo toliko gornikov kot danes. Tudi gore niso bile tako krušljive oz polna drobirja. Velikokrat se zavaruješ na poti zaradi drugih nad sabo. Darinka, varen korak še naprej. Sej, če se mogoče kdaj srečava, verjamem, da bova oba dobre volje.
(+6) | | |
|
|
|
|
Skovik24. 08. 2015 13:43:30 |
Nikoli ne bom razumel oseb, ki hodijo po gorah brez čelade. Še manj pa, da imajo s seboj čelado, na nahrbtniku, pa je ne dajo na glavo... Še dve leti nazaj bi rekel, da mogoče kdo pretirava, odkar sem pa dobil kamen v velikosti pesti v roko na poti iz doma na Kofcah na Veliki vrh...Lahka označena pot, trava gor in dol, ne hud naklon, res plac, kjer to nebi nikoli pričakoval... 20-30 cm višje pa bi jo dobil v glavo. Zaradi trave kamna še slišal nisem, dokler se ni še zadnjič odbil od tal.
(+4) | | |
|
|
|
|
mailman24. 08. 2015 14:55:54 |
Nobeden te ne sili da jih razumeš!!! Tudi ni potrebe.
(+3) | | |
|
|
|
|
SamoK24. 08. 2015 15:08:32 |
Ta obsedenost s čelado je presegla vse meje. Ljudje, ki gredo v visokogorje samo vsake kvatre, imajo dandanes občutek, da jimčelada daje nekakšno varnost, namesto da bi se najprej leta in leta učili hoditi varno v hribe. Videl sem že turista, ki je šel na Grintovec čez streho s čelado in pasom! 99 % varnosti so izkušnje in pamet. Kdor hodi veliko v hribe, točno ve, kdaj je čelada potrebna, kdaj pa ne. Večinoma ni!
(+2) | | |
|
|
|
|
Maemi24. 08. 2015 15:17:40 |
Koča pod slapom Rinka - Mrzla gora Pot je brez novih posebnosti, varovala so v zelo dobremu stanju in na mestih kjer je to najbolj potrebno, markacije zelo lepo sledljive. Skala je odlična za poplezavanje, bi jo ocenila v odsekih max. do II.stopnje. Ni krušljivo, je pa prisotno tudi kamenje na poti in zaradi izpostavljenega terena kljub pazljivosti lahko zleti kaj dol. V nedeljo je bila ta gora precej obiskana, vpisna knjižica bo pa kmalu polna (prazen je le še en list)
1
2
(+6) | | |
|
|
|
|
Skovik24. 08. 2015 16:30:40 |
@SamoK - Kaj ti bo pamet in izkušnje, če (pri)leti vate kamen? Se popolnoma strinjam, da čelada ne nudi 100% varnosti, samo varnostni pas tudi ne, pa se verjetno vseeno privežeš, za vsak slučaj. Bom nehal, ni to tema. Samo sem bil 2 dneva po gorah, kamenje 3x letelo mimo nas v enem dopoldnevu, večino folka pa brez čelade to videlo in so vseeno rinl naprej. Pa je bila ravno tu ta debata pa nisem mogel bit tiho. In ja, ena runda kamenja je bila takšna, da ti nobena oprema nebi pomagala, če bi te zadelo.
(+1) | | |
|
|
|
|
SamoK24. 08. 2015 16:35:13 |
Kdor ima dovolj izkušenj, dobro ve, kje in kdaj leti kamenje, verjemi mi.
(+3) | | |
|
|
|
|
redbull24. 08. 2015 17:35:52 |
Kaj je tu smesnega pa res nvem
(+1) | | |
|
|
|
|
viharnik24. 08. 2015 17:40:11 |
Če ti gams pošlje na glavo kup kamenja, si lahko še tak šlogar pa ti nič ne pomaga.V Peskih na Žmavčarjih se je Kamenje samo vsuvalo iz ostenja Turske gore brez pomoči gornikov, verjetno s strani rogatih domačinov, ki jih na meliščih tokrat ni bilo na spregled. Mi smo imeli čelade na glavah pri vzponu na Tursko goro in pri sestopu vse do Konca.
(+1) | | |
|
|
|
|
lepenatka24. 08. 2015 17:47:07 |
Najbolj grozno je, če hodiš po krušljivem svetu, pod tabo pa gologlavi pohodniki. Vsak odgovoren gornik se mora še bolj truditi,da hodi tako,da ne bi "ta pametnemu" spodaj priletelo kaj na glavo. Pa saj niso čelade železne, le nekaj 100 g imajo. Tudi jaz sem iz časov, ko jih ni bilo. Je pa bilo v gorah dosti manj obiska.
(+1) | | |
|
|
|
|
SamoK24. 08. 2015 17:48:17 |
>>Kaj ti bo pamet in izkušnje, če (pri)leti vate kamen? V vseh desetletjih v visokogorju mi je nekajkrat kamen padel na glavo (pokrito s čelado), edinkrat, ko me je leteči kamen tako močon zadel, da nisem mogel naprej po steni, pa me je zadel v roko. Čelado sem imel. Sicer pa si jo pri normalnih poteh zelo redko nadenem. In (@Pankrt) ja, prav lahko je vedeti, kje in kdaj pada kamenje, če imaš dovolj izkušenj!
|
|
|
|
SamoK24. 08. 2015 17:51:12 |
V starih dobrih časih je vsakdo, ki je kljub previdnosti in izkušnjam sprožil kamen, glasno posvaril tiste pod seboj. Se mi zdi, da se je ta kultura umaknila sodobni obsedenosti z opremo.
(+1) | | |
|
|
|
|
dprapr24. 08. 2015 17:51:17 |
Predvidet, kje bo dol letelo kamenje in kje ne, pa res ni težko, če poznaš okoliš. Konkretno, na grebenski poti Mrzle gore je zelo malo možnosti, da dobiš kamen na glavo. Pravzaprav je samo en odsek poti takšen. In če tam malo počakaš, da si sam, kar običajno ni problem, potem...
(+4) | | |
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.