Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali se z Mrzle gore (2203 m), vidi Kokrsko sedlo (1793 m)?
Glasuj

Oprema

Natisni
ppegan4. 01. 2021 11:05:24
Za tak denar boš težko dobil dobro puhovko. Ko sem bila tudi sama na tem, da si kupim eno dobro puhovko, sem ugotovila, da pod 200 eur težko dobiš dobro mežikanje Glede na to, da puhasto turnosmučarsko krilo stane 100 eur, pa je veliko manjše kot puhovka, bi bilo že čudno, da bi dobil dobro puhovko tako poceni. Je pa krilo vredno svojega denarja, saj greje rit in stegna, obnese pa se tudi v dežju, da nisi moker. Ne vem, mogoče ima kdo drugačne izkušnje.
(+1)všeč
Kleemen4. 01. 2021 11:11:06
Hvala za info. Ja res je, ampak se dobi tudi dobre puhovke pod 100eur v akcijskih cenah. Ena od znamke je znižana iz 200eur na 90eur bi jo vzel ampak me moti smrad perja ko je vlažno. nasmeh Tako da raje kakšno toplejšo pohodniško jakno. Ali bolj priporočate topel flis in čez vodo/vetro odporno vetrovko?
všeč
ppegan4. 01. 2021 11:18:40
Ni za kaj nasmeh Pri meni se najbolj obnese, da dam spodaj švic majco, nato brezrokavnik, tak, ki ga ne prepiha, da je žvot zaščiten, čez pa nato kak flis - od mraza pa je odvisno, kako debel je ta flis, jih mam celo vrsto nasmeh Ko pridem na vrh (če se mi ne da preobleč), pa potem dam čez še windstoper al pa anorak, kar je bolj pri roki.
všeč
Dr.ejči4. 01. 2021 12:23:02
Seveda, vse je odvisno od posameznika...kako se oblači, odziva na mraz, na kakšen način hodi v hribe in pa kakšne zahtevnosti...sam zagovarjam volno..od gat, majce, štumfov, kape, rokavice...velik nasmeh....in brezrokavnik!!!...sicer brezmembranski (softshel je največja neumnost, katero sem kupil), ker precej švicam, ni mi pa všeč, če mi piha čez šimbas...na vrhu pa jopica in pa "puhovka"...ja, puh je res naraven in lahek, ter zelo stisljiv, ampak meni se ne da to nonstop prati, po postopku, katerega zahteva velik nasmeh...zatorej, že vrsto let uporabljam sintetična polnila, torej, votla vlakna (Primaloft ipd), katera povsem delujejo tudi, ko so vlažna...zagovarjam tudi "price-performance"...moj namig (vsaj za pokušino, vrneš itak lahko), v "D" trgovini imaš na lovskem oddelku povsem spodobno jakno (glej pod debelino "900"), za spodoben denar...če ti barva ne predstavlja težave...kar se pa anoraka tiče, pa, za moj način uporabe (plezanje grap, šodrarija, smučanje), zagovarjam robustnost velik nasmeh
(+5)všeč
pantani14. 01. 2021 12:40:13
Drejč

Katero trgovino pod "D" si mislil?
všeč
blazzm4. 01. 2021 12:46:31
Ja, prednost dobre puhovke je razmerje med težo in toplotno izolacijo. Zato je pa treba malce pogledati s čim je napolnjena. Razmerje puh/perje, kakšne "velikosti" puh(cuin), je puh račji ali gosji. Zaradi tega so precejšnje razlike v ceni.
Za vlažno, mokro okolje so pa res super sintetična polnila (primaloft). So pa se mi zdi okoli 100+ eur.
všeč
ppegan4. 01. 2021 14:23:46
Pomoje Decathlon nasmeh
(+2)všeč
Lamps4. 01. 2021 15:32:09
Jaz sem tudi velik zagovornik umetnega polnila. Lahko ga pereš sam (ne v čistilnici), vsakih 10 dni, če je potrebno. Lahko te namoči dež, pa bo čez noč spet suha... Po pranju se bi pravi puh "nagubal" po nekaterih predelih in s tem bo puhovka izgubila na gretju. Če jo veliko uporabljaš in veliko švicaš, bo hitro začela smrdeti. Jaz bi si kupil pravo puhovko le v primeru, če bi bile pri nas temperature nižje od -10.

Jaz sem lanko leto pomeril nekaj puhovk Berg, vse so bile - 60% off, ker je šla firma v franže in jih je naš uvoznik hotel razpordati. Potem so jih očitno odkupili v As sportu in jih sedaj prodajajo oni naprej Ampak sem potem raje vzel eno umetno... Če komu pride prav in je njegova številka... Vsake toliko časa imajo na fb še kakšen kupon za še dodatnih 10 procentov. Imam nekaj njihovih kosov tekaške opreme in so vrhunski...

https://www.assportoutlet.si/pohodnistvo/oblacila/moska-puhovka-berg-figueira

https://www.assportoutlet.si/prosti-cas/oblacila/moska-puhovka-berg-kalani

https://www.assportoutlet.si/pohodnistvo/oblacila/zenska-jakna-berg-gamma

https://www.decathlon.si/moska-gorniska-puhovka-id_8545041.html (imel sem starejši model, kupljen v Gorniku za 55e, je pa umetno polnilo, ampak cena-kvaliteta je vrhunska)

še nekaj izbire

https://www.decathlon.si/Nakup/puhovka
všeč
turbo4. 01. 2021 15:34:39
Tukaj pokukaj, morda še ujameš konkreten skonto (odvisno katero cifro imaš):
https://www.bergfreunde.eu/save-the-duck-giga-giubbotto-cappuccio-synthetic-jacket/
všeč
Kleemen4. 01. 2021 19:07:02
Hvala vsem za nasvete. Po prebranem mislim da je skoraj boljše kupiti topel flis za med hojo in na vrhu čez vetrovko, da ne prepiha. Ker med hojo kar dosti švicam in zato mislim da puhovka ne bi bila primerna. Je pa verjetno bolj topla kot flis + vetrovka, ampak tja do -5 stopinj bi verjetno bilo ok. nasmeh
(+1)všeč
dprapr4. 01. 2021 19:43:00
Si se kar dobro odločil. Za enodnevne, običajne zimske vzpone ne potrebuješ puhovke. Priporočam ti še brezrokavnik, ker v flisu ti bo večkrat vroče. Odvisno, koliko si dovzeten za mraz.
Drugo pa so seveda težji enodnevni vzponi, kjer nekoga varuješ na mrazu. Takrat puh prav pride. Vsaj puhasti brezrokavnik.
Za večdnevne vzpone in bivake pa tu sploh ni več dileme, kaj vzeti zraven.
všeč
ločanka4. 01. 2021 20:02:06
Brezrokavnik večkrat pogrešam, če ga ne vzamem s seboj. Puhovka zložena v rukzaku, tako za vsak slučaj, pride pa tudi dostikrat prav. Taka, zložljiva v vrečko, skoraj brez teženasmeh.

Drugače pa ja, flis in vetrovka.
(+2)všeč
Kleemen4. 01. 2021 22:38:55
Za enodnevne zimske pohode do 1500m max. seveda. velik nasmeh Zato mislim da ni potrebna puhovka pa še moti me ker začne smrdet ko se prešvica. Torej topel flis je dovolj za hojo na okrog 0 stopinj? Na vrhu in za sestop vetrovka čez da ne prepiha.
všeč
Zebdi5. 01. 2021 09:44:27
Za hojo na okoli 0 stopinj meni zadošča tanek flis (powerstretch). Če piha, dam čez res tanek windstopper. Za postanke ga pa ni čez puhovko.

To, da se za 100 EUR ne dobi solidne puhovke, ne bo čisto držalo. Tista v Decathlonu sploh ni švoh. Tudi Karrimorjeve so se vrtele okoli te cifre, če se prav spomnim (Elite serija, se mi zdi). Če imaš čas, pa lahko spremljaš spletne akcije in redno preverjaš outlete (Sportpursuit ima dostikrat odlične cene, se je pa potrebno registrirat).

(+1)všeč
Kleemen5. 01. 2021 10:00:55
Odlično, potem bo flis in vetrovka ok za te nekaj urne pohode po snegu, hvala. Če bo potreba pa vzamem še kakšno tanko "puhovko" naprimer od Mckinley ali kakšne "budžet" znamke se jih dobi v akciji tudi za 30-40eur. Če ne drugega bo ok za postanek, ko je vetrovka premalo.
všeč
Jure S5. 01. 2021 14:23:11
Pozdravljeni, nikjer nisem našel odprte teme za turno smuko oz. za opremo. Pa bom par vprašanj postavil kar tukaj.
Namen imam nabavit turno opremo za lažje ture (visokogorje odpade). V mislih imam Pohorje, Raduha in tem podobne lažje ture.
Predvsem bom vesel nasvetov glede smuči, vezi in pancarjev, kakšne nabavit pa kože seveda. Kot alpski smučar spadam nekam v sredino nasmeh
Hvala vnaprej za vse nasvete nasmeh
všeč
ppegan5. 01. 2021 15:09:30
Jure, sama sem tudi še bolj začetnik kar se turne smuke tiče, se pa počasi učim, kako brez padca prismučat od vrha do podna nasmeh Ko sem tri leta nazaj nabavljala opremo, sem imela res srečo, saj je bilo to pred sezono in sem vse stvari dobila precej znižano. Sem pa vse kupila novo. Najprej sem kupila pancarje, ki so bili znižali za več kot 100 eur, vzela sem Dynafitove, dala zanje 320 eur, vezi so tudi Dynafitove (Speed Radical), dobila sem jih za 250 eur. Smuči sem vzela od Elana (Karakorum), kjer sem potem dobila tudi ujemajoče kože. Za oboje skupaj sem dala 200 eur. Glede na moje smučarske sposobnosti mi oprema odgovarja, nimam pripomb. Res pa je, da nisem zahteven smučar velik nasmeh So mi pa svetovali bolj izkušeni, da se splača za začetek kupit nekaj rabljenega, ampak sem se potem odločila drugače, saj bom to opremo uporabljala kar nekaj časa.
(+2)všeč
Jure S5. 01. 2021 16:20:57
Hvala za vse nasvete, nabavljam za naslednjo sezono. Pancarje bom kupil nove, vse ostalo pa rabljeno nasmeh
(+1)všeč
SamoK5. 01. 2021 17:42:29
Samo ne Dynafitovih vezi (in sorodnih na žeblje). Nič drugega kot šminka. Za tistih nekaj gramov, ki jih prišparaš na teži, ni vredno, ne po denarju, ne po udobju.
(+1)všeč
ppegan5. 01. 2021 19:30:20
Samo, kaj pa je narobe z Dynafit vezmi? Resno vprašam. Ko sem si prvič sposodila smučke za turno smuko, so imele te vezi in so mi bile ok, zato sem tud take nabavila. Ne morem niti sodit, kakšne so razlike med temi in drugimi, zato vprašam, v čem je njihova pomanjkljivost?
(+1)všeč
Stran:123...12131415
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki