Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste že bili na Srednji peči (1920 m)?
Glasuj

Pohodne palice

Natisni
geppo9. 01. 2009 13:10:39
Zadnjič se mi je zlomila pohodna palica Leki ( Makalu ). Prelomil sem zgornji teleskop , ostali del ( konica in ostalo ) je ostalo v gori. Se kje dobijo posamični deli za te palice?
Lp
všeč
serajko9. 01. 2009 15:55:43
tehnomat 04 235 18 10
všeč
ms5015. 04. 2010 21:23:16
Sem pred nakupom novih pohodnih palic,pa me zanimajo vaše izkušnje. Odločam se med Leki karbon in Leki aluminij. Katere se bolje obnesejo.
všeč
gregcs116. 04. 2010 07:53:38
Tehnomat, model 80 za šetat, če boš smučal pa model 61.
všeč
spetovar16. 04. 2010 16:09:01
Jaz osebno nabavim najcenejše še uporabne palice. To pomeni, da dam za palice max 30 €. Zakaj ? Zaradi tega, ker mi ne zdržijo več kot eno sezono. Zdrs na snegu ali na skali, ulovitev na palico, pa je zvita palica tu. No saj mogoče sem jaz štorast, samo če bi dal 150 € za palico bi se konkretno sekiral mežikanje
všeč
Marky31. 05. 2010 12:50:16
Pozdravleni.. sem čisti začetnik, kar se tiče "pohodništva". V tej sezoni želim prehoditi kr nekaj "gorskih" poti (predvsem Slovenske vrhove).
Sedaj pa me zanima, katere pohodniške palice svetujete (razmerje cena/kvaliteta).

Hvala in lp,
Marko
všeč
lynx31. 05. 2010 20:46:34
Priporočam modele s snap-lock ali podobnim sistemom, ker jih težje pokvariš kot pa tiste, ki se zategujejo z zvijanjem. Ne pa pretiravat s ceno.
všeč
viharnik31. 05. 2010 21:07:00
Palice kot palice,ker imel sem jih več vrst ali firm pa nikoli niso bile popolnoma dodelane za uporabo.leki sicer ima za mene še najboljši grip na ročaju,vendar stari model zimskih palic ni primeren za snežne strmali,ker je špica od krpljice navzdol prekratka.
Kohla so pri tej zadevi zelo dobre,vendar manj v ročajnem oprijemu.
Druga ropotija,razen Tehnomata pa je sivo povprečje.
Tehnomat je verjetno cenovno in uporabno še najprimernejši,vendar z moje strani še ne preizkušen.Ni vse zlato kar se sveti.
všeč
marchy31. 05. 2010 22:49:19
Marky, jaz bi ti iz lastnih izkušenj svetoval takole. Bistvo palic je v tem, da ti razbremeniš kolenske sklepe, gležnje in delno tudi kolke. Zato si jaz kupujem palice v cenovnem razredu 15-30 E (naj bodo z antishok sistemom) menjam jih približno na dve leti. Na pohodih jih ne pazim, ne bojim se za njih, če jih kje pustim in z vso težo se opiram nanje, verjemi, veliko manj težav imam s koleni. Če si boš pa nabavu palice 1A klase, jih boš preplaču, nikjer jih ne boš rad pustil, pa še bal se boš popolnoma opret nanje na turah, ( da jih ne bi slučajno zlomu) in kaj si zdaj naredu ??? Razmisli, al boš v hribih delu reklamo za določeno znamko, al boš sebi olajšal pot. Enako svetuje tudi spetovar. Pa lp. marchy
všeč
nisa1. 06. 2010 08:09:17

Strinjam se z marchyjem in spetovarjem. Tudi meni palice ne zdržijo več kot sezono, maksimalno dve, ne glede na znamko. Zakaj? Ker jih ne kupujem zaradi "šminke", ampak da služijo svojemu namenu.
Lep pozdrav
všeč
lynx2. 06. 2010 00:26:08
Jaz vedno uporabljam palice in ne prav obzirno, pa sem samo pozimi eno ornk zvil s smučko (pri vzponu!). Vse poletne so se le sčasoma dovolj upognile, da se jih ni več dalo spravit al pa raztegnit/zategnit. Pri vzmetenih imam občutek, da se to zgodi še prej. Vse so bile od raznih noname firm. Vsekakor bi pa morale zdržati vsaj dve sezoni, ne vem kaj nekateri delate z njimi ... jezikzmeden
všeč
viharnik2. 06. 2010 06:56:12
Ne vem kaj počnete s palicami,saj meni držijo najmanj 5let in več,če se ne zlomijo pa ne hodim tako malo.Najdlje sem imel neke palice kupljene še v Papi sportu,Lj.in to kar 10let.Zamenjal sem samo ročaje takrat.Doma imam še brezhibno staro Kohlo ter novejše Leki že več kot pet let.zmeden
všeč
Manja2. 06. 2010 07:17:27
Jaz sem jih kupila za 50€. In ne vem zakaj bi to bila šminka ali karkoli. Služijo svojemu namenu in moj namen je tudi, da bodo služile še zelooo dolgo. Ne bojim se popolnoma opret na njih, ker jim zaupam, medtem ko za tiste za 10€ tega ne bi mogla trditi. Konec koncev. Če jih tako pogosto menjate, itak vsi pridemo na isto ceno po toliko in toliko letih.velik nasmeh
všeč
m're 12. 06. 2010 08:55:29
Kompliciranje okoli palic res ni potrebno. Nezlomljivih palic ni - razen mogoče litoželeznih.
Razmerje cena/kvaliteta - ni generalnega pravila. Je pa res da dražje znamke ponavadi dajo več garancije, so malo lažje, majo boljši grip...itd. (haklc je le, da ganacija ne velja na lomljenje in krajo, kar je ponavadi vzrok za nakup novih nasmeh) in možnost rezervnih delov, ki pa so dragijezen.
V principu karkoli kupiš ne boš veliko zgrešil/a.
všeč
tol2. 06. 2010 10:40:12
En razlog za lomljenje pohodnih palice je v tem, da jih nekateri uporabljajo za lažje pohode, nekateri pa na težjih turah. Zato tudi ne moraš primerjat kako dolgo nekateremu služijo palice. Recimo pozimi mi uspe zviti kar nakaj palic, kjer ti hitro kje zdrsne in potem se loviš na palice itd...


Drug razlog je pa v tem, da smo nekateri štorasti in nam uspe pohodno palico zatlačit neka v tla in potem je ne morš pravočasno potegnit ven korak naprej si pa že naredil...in potem vse skupaj poka in se lomi...
všeč
majdicst2. 06. 2010 11:55:43
Se popolnoma strinjam s tem, kar je napisal tol. Nemogoče je primerjati nekoga, ki palice uporablja samo poleti v sredogorju in nekoga, ki se odpravlja tudi na težje zimske ture. Sam sem ene palice uporabljal kakšnih sedem let (za hojo po sredogorju in lahke zimske ture), potem pa sem jih odpisal zaradi popuščanja navojev, saj sem jih moral vsakih 15-20 minut hoje ponovno raztegniti in zategniti.
Za potepanja po bolj oddaljenih krajih, kamor moraš iti z letalom sem kupil zelo lahke aluminijaste (brez reklame za proizvajalca, kupljene so bile v Hervisu po občutno znižani ceni!), ki pa jih raje ne uporabljam v težjih razmerah, še sploh ne pozimi. Se mi zdijo nekoliko prenežne. mežikanje
Mi je pa letos ob sestopu s Porezna v globokem snegu uspelo zlomiti palico, za katero sem mislil, da se je ne bo dalo tako enostavno "skrajšati". Ob lovljenju pač najprej uporabiš tisto, kar ti je najbolj pri roki in to je palica. Preveliko obremenitev pa vsaka palica, ne glede na nabavno ceno, bolj slabo prenaša.
Načeloma se strinjam s tistimi, ki pravijo, da nima smisla kupovati najdražjih, obenem pa razumem tudi tiste, ki menijo, da za več denarja dobiš tudi več muzike. Če palic ne uporabljaš v ekstremnih razmerah in če ti jih ne ukradejo, se splača kupiti malo boljše, saj praviloma zdržijo dlje kot cenejše. Če pa jih zelo obremenjuješ, je srednja kvaliteta morda najboljša izbira.
A vsak že sam ve, kaj mu najbolj ustreza - tako v uporabi kot finančno.
všeč
IgorZlodej2. 06. 2010 12:16:29
Pa naj še jaz nekaj dodam, ker včasih kam grem in me palice spremljajo na kopnih poteh in snegu v vseh letnih časih, kakih 150 ali še več dni na leto in to že okoli 19 let. Imel in še imam vse od Elana, Kohle, Black Diamond, Salewa, Maya maya, Outdoor expert z antishock kompresor in kaj vem kaj še vse. Dvodelne, trodelne, z raznoraznimi ročaji in patenti. Dejansko je prišlo do zloma le v primeru, ko se mi je vanjo zaletel pes, hecno kajne. Sicer pa je pomembno, da vsake toliko časa palice razstaviš, opereš in posušiš spoje in ponovno sestaviš in pa, da uporabljaš ustrezne krpljice. Osebno sem vedno za velike ali vsaj srednje krpljice. Take onemogočajo zatikanje med skale in korenine in s tem lomljenje in pa seveda omogočajo učinkovito pomoč v snegu. Nikoli ne bom razumel tistih, ki pozimi v mehkem snegu naokrog trapajo s palicami brez krpljic, ali pa s tistimi majhnimi, ker jim dejansko nič ne koristijo. Pri hoji po trdem snegu in pri turnem smučanju pa je pomembno, da je krpljica čim večja in, da je mehka ter se prilagaja terenu (nagibu trde snežne površine) to je pomembno zato, da nam pri zabadanju palice na zdrsujejo. Sicer pa po določenem času vsak zase ugotovi kakšne in koliko drage potrebuje.
všeč
lynx2. 06. 2010 16:01:22
Aja pa še to. Če bi bil drevo, bi te prosil, da kupiš palice s kovinsko konico ali pa da imaš vedno gor čep. mežikanje

Čep priporočam v vsakem primeru, da se zmanjša ropot. Oprijema v skali ne spremeni dosti, pa še težje se ti zatakne v kakšno špranjo.
všeč
turbo2. 06. 2010 16:23:31
Preizkusil vse živo, od tistih naj naj z antishock sistemom, do tistih iz "poceni veletrgovin". Leki, Kohla, Salewa, Tehnomat in kar nekaj "no name". Prav vse od prve do zadnje so bile uporabne in so služile svojemu namenu vse do "konca življenske dobe izdelka" velik nasmeh. To je bilo ponavadi do takrat, ko sem jih polomil jezen. Zaenkrat imam za poleti že vrsto let tridelno Kohlo z malo krpljico, za pozimi pa dvodelni Tehnomat z veliko krpljico ali pa kar klasične "enodelne" smučarske, če grem na turno smuko. Življenjska doba palic je pri meni 3 do 4 leta maximalno, le Kohla je začuda dočakala pozno starost (je pa oblika res že bolj na S kot na I). Tako kot vse ostalo so tudi palice žal samo potrošni material. Sram me je priznati, a pri meni je s palicami tako, da bolj kot jih ahtam, prej gredo v maloro. mrk pogled
všeč
Marco-Slo2. 06. 2010 17:21:35
Živijo. Jaz imam Leki že ene 7 let in jih uporabljam v veliki večini v zelo teških turah in zimi. Povratek v dolino je večinoma skoraj tekaško nastrojen in vedno so mi palice v zelo veliko pomoč in so me tudi že nekajkrat rešile pred zdrsi in res služijo svojemu namenu. Se mi je pa 1x zgodilo, da sem prehitro prišel iz snega na blato in pri reševanju pred zdrsem se mi je spodnji del palice skrivil. Sem lepo poklical uvoznika povedal kaj potrebujem in čez par dni sem po pošti že prejel del palice ki se mi je skrivil.
Uvoznik: http://www.matias2.si/Prodajniprogram/tabid/59/Default.aspx
všeč
geppo2. 06. 2010 17:50:29
Palice sem nabavil ko sem bil star 50 let, prej sem vseskozi hodil brez. Kupil sem si Leki (78evrov takrat ). Desno sem polomil in si hkrati rešil življenje ali pa koleno.
Takrat sem odprl to temo, ko sem iskal rezervne dele. Potem sem dobil dva teleskopa preko internetne prodaje ( neka firma v Mariboru - že pozabu )ampak čisto nekaj drugega ( že po izgledu ). Plačal vse skupaj s poštnino tam nekje 38evrov. Kmalu se je iskazalo, da je daleč za originalu in sedaj že po izgledu ( že vse zvito ). Toda leva palica je še, če ne štejem odrgnin kot nova.
Torej ob dokaj pogosti uporabi, bi me te palice po treh letih še izvrstno držale, če se ne bi zgodila takrat mi nesreča !
všeč
Stran:123...91011
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki