Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Kje se nahaja Storžič (2132 m)?
Glasuj

Zapornice na Vršiču in v Vratih

Natisni
skalar5026. 11. 2024 16:54:10
"Mako", ta zgodba bi sicer morala najti prostor v enem od nacionalnih medijev. Ste vi večino dela
(uradne informacije z vseh strani) tako že sami opravili.
(+6)všeč
Janez Seliškar27. 11. 2024 07:08:25
"Cesta se bo odprla šele, ko bo V CELOTI kopna (brez snega in brez ledu). Soljenje ceste ni dovoljeno." V praksi to pomeni, da bo cesta zaprta tudi po 15.03.2025.
(+4)všeč
dprapr27. 11. 2024 09:13:39
Zanimivo bi bilo vedeti, ali je dovolilnica za domačine in druge izjeme vezana na registrsko tablico avta. Če ni, bodo nekateri preko poznanstev še vedno v prednosti pred ostalimi, ki so bolj oddaljeni. Tako, kot je bilo do sedaj pri nekaterih zapornicah.
(+3)všeč
panda27. 11. 2024 10:23:24
spremljam debato na to temo in ji ni videti konca. ....in tudi spremenilo se ne bo nič. Zakaj nekdo ne poda pobude za ustavno presojo zakonitosti tega odloka ?? Bomo vsaj vedeli, pri čem smo. nasmeh
Lahko pa bi to sprožili člani pri PZS. Saj ima PZS zaledje nas članov, ki pa nas ni malo, a ne?nasmeh
(+8)všeč
michael6627. 11. 2024 15:54:28
Enkrat se bo enemu sfu... in bo podru te rampe. zavijanje z očmi Pa sej že nikamoe ne moreš več....
(+7)všeč
andrejp27. 11. 2024 16:36:28
strinjam se z vsem, kar ste napisali....ampak samo še malo razmišljanja...takega ,,na glavo,,
Želijo si manj turistov, manj avtomobilov, manj ljudi v Vratih. Na veliko se poudarja trajnost, varovanje narave, itd....
Ja , potem pa naj obrnejo cenik za dostop v dolino. Za 1 h 25€, za 2h, 20 ...itd, tisti, ki pridemo v hribe in smo cel dan v dolini ali pa celo nekaj dni, pa se naj zaračuna najnižja tarifa. Saj smo trajnostno naravnani in se ne furamo stalno gor pa dol po dolini ....saj vem...iluzija ampak....kar se pa zime tiče, ...namesto, da se bi pogovarjali o pluženju in omogočanju aktivnosti tudi v zimskem času....ja, zapirat in onemogočat....
(+8)všeč
mirank27. 11. 2024 17:54:32
Oni ne želijo manj turistov, avtomobilov in jim dol visi za varovanje narave. Njim se gre samo za čimveč keša. Najbolj žalostno pa je to, da jim PZS pri tem na veliko drži vrečo. Aljaž je uspel ubraniti gore pred prevlado drugih z drugačnimi nameni. Našim sedanjim pa bo uspelo, da zadnji zapre rampo in ugasne lučjezen
(+17)všeč
ljubitelj gora28. 11. 2024 10:26:24
Dobro z vami manipulirajo, med seboj si pa polena mečejo in kažejo s prstom na druge. Tu ima največji vpliv na odločitev lokalni ljudje, potem občina in država. Če ste pametni v občini Kranjska Gora ne puščajte več denarja, pa naj si lokalni ponudniki zamislijo nad svojim početjem. Dok bo zapornica spuščena izven sezone dol bo tud manj obiska. Ko jo bodo dvignil izven sezone bo pa še kdo prišel in zapravljal denar. Dost vas res nasede vsem kar vam odgovorijo odgovorni. PZS škoda besed, nisem član, kot da držijo z njimi.
(+5)všeč
gams128. 11. 2024 10:37:48
Žal je res tako, gre se samo za denar; tudi PZS žal ne naredi dovolj za nas planince - in za svoje člane mrk pogled; in kot so včasih rekli: "gliha vkup štriha"(Ljudje podobnih (ponavadi slabih) lastnosti se radi družijo, in se dobro razumejo); zavijanje z očmise bo upam kaj kmalu poznalo na številu planinskega članstva v prihodnje zmeden
(+9)všeč
sla28. 11. 2024 11:08:58
Zapis ljubitelja gora je težko berljiv, ima pa prav - v občini Kranjska Gora ne zapravimo niti centa, ravno tako v kočah PZS-ja niti centa.
(+5)všeč
korl28. 11. 2024 11:47:19
sla, problem je da niti ne veš več, katere koče so danes od PZS in katere ne, oziroma ali jih upravljajo društva, ali so v najemu ali so že dolga leta samo hribovske gostilne.

Kaj boš torej storila, ko boš lačna in žejna pred vrati? Verjetno sploh ne boš vstopila, zato ker boš imela vse v nahrbtniku, a ne? Ampak saj tako je že zdaj...
(+1)všeč
dprapr28. 11. 2024 12:21:45
Matej, a nisi nazadnje govoril, da to ni rešitev, da gremo drugam? nasmeh

Kot je zapisal andrejp, če bi jim bilo do tega, da je čim manj avtov v dolini, bi bil cenik drugačen. Pa saj vemo, da sta “trajnost in zeleni prehod” samo izgovor za nekaj drugega. Nekaj, kar smo že doživljali.
(+6)všeč
sla28. 11. 2024 12:50:09
korl - za enodnevne ture, tudi če trajajo do 14 ur, imam vedno dovolj tekočine in hrane v ruzaku in koč ne potrebujem. Na par let pa grem na večdnevno turo, v takem primeru pa se ne da izogniti prenočevanju v kočah.
Problem vseh teh ramp je, da se bomo sedaj dlje vozili v hribe - v Zah. Julijce, Karnijce, mogoče celo v Avstrijo (ki je že načeloma ne maram). "Trajnost in zeleni prehod" je pa itak čisti nateg za naivne.
(+12)všeč
korl29. 11. 2024 10:22:29
"Trajnost in zeleni prehod" sta največja pralnica denarja, ki jo svetu ponujajo zavito v celofan, da naivneži mislijo, kako za svoj denar sodelujejo pri reševanju Zemlje.
(+8)všeč
cofka29. 11. 2024 12:43:22
korl, še kako se strinjam z vami😪
(+4)všeč
Alenka922. 12. 2024 09:41:56
https://www.peticija.online/a/462266

"Draga/i podpisnica/podpisnik peticije!

Zahvaljujem se za učinkovito sodelovanje, saj smo upoštevaje temo zbrali neverjetnih 5365 podpisov.
S tem smo vsi skupaj pokazali, da nam je mar za slovenske gore, nadaljni razvoj gorniških dejavnosti in še posebej, da verjamemo, da ima vsakdo, ne le peščica bogatih turistov, pravico uživati v tistem, s čimer nas je obdarila narava. Ne bomo dopustili, da nam pohlep omeji dostop do javnega dobra.

Zato bo ta peticija s predlogom, da se nezakonite omejitve na državnih cestah v gorskem svetu takoj odpravijo, šla na pristojno ministrstvo, odgovorne za kršitve pa bomo prijavili.

Hvala, s tem zaključujem peticijo.

Ivan Bohnec"
(+13)všeč
ljubitelj gora3. 12. 2024 10:17:33
Najbolj zanimiv del, "Odgovorne za kršitev pa bomo prijavili" in ker je pravni sistem "zanič" ne bo iz tega "nič". Za njih je trenutno najbolj pravična kazen, da se v dotični občini Kranjska Gora ne zapravlja več evre.velik nasmehjezik
(+3)všeč
Alenka923. 12. 2024 10:45:20
Prijava je podana. Kaj si pa naredil ti, da bi se stanje izboljšalo?
(+5)všeč
ljubitelj gora3. 12. 2024 12:31:56
Vse kar se naredi je vredu bomo vsaj vedli, če bodo prevzel odgovornost. Do takrat se nekateri držimo tega kar že večkrat napisal, palica ima dva konca.
(+5)všeč
dprapr3. 12. 2024 16:49:08
“Kaj si pa naredil ti, da bi se stanje izboljšalo?” Kakšno vprašanje pa je to? Kot, da je kakšna peticija že kaj rešila. nasmeh
Zase bi lahko rekel, da nisem naredil nič, kar bi bilo lahko vzrok za poslabšanje stanja.
Sicer se bo pa potrebno navaditi na nekakšen red, ki je drugje že uveljavljen. Nas bo sicer drago stal, ampak večina si je tako želela.
Ko sem se danes vozil po slovenskih cestah, sem po dolgem času občutil, kakšna je razlika med redom in neredom.
(+3)všeč
Stran:123...16171819
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki